nep-WFL'erquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:25 schreef qu63 het volgende:
tot hoe laat blijven in Naturalis?
Ik denk namelijk dat dat het me het minst aanspreektdus ik kom wat later
Ik kom toch alleen voor de slowchatquote:
hoe laat gaan jullie er heen? dan zorg ik er voor dat ik er dan ook gewoon benquote:wij komen overigens ook niet naar Naturalis.Vriendin van miss blijft nog wat langer vandaag. We komen wel eten.
misschien moeten we aan een quotum van interessante bijdragen binnen WFL gaan denken voordat je in de LFC mag postenquote:
weten we nog niet precies, ergens einde van de middag ofzo.quote:hoe laat gaan jullie er heen? dan zorg ik er voor dat ik er dan ook gewoon ben
Ik heb genoeg interessants gepost in de LFC, dus ik mag al blijvenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef osho het volgende:
[..]
misschien moeten we aan een quotum van interessante bijdragen binnen WFL gaan denken voordat je in de LFC mag posten
en dan meteen naar t restaurant?quote:weten we nog niet precies, ergens einde van de middag ofzo.
Komt hij daarna wel? Ik weet trouwens niet of je een kortingskaart hebt van de NS, maar zo niet kun je op de mijne meereizen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 komt ook niet naar Naturalis, ik wel.
Waar ik straks niet op kan meereizen.quote:
Heb ik mijn redenen voor, en die ga ik niet hier neergooienquote:
quote:
De volgende keer bij uitzondering in 020.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Maar de volgende keer weer in Amsterdam, hoor, daar krijg je om half 12 niet te horen dat er niets meer geschonken wordt
Ik denk dat Haus zo over Amsterdam denkt gezien hoe het er in Groningen aan toe gaatquote:Op zondag 27 mei 2007 01:22 schreef miss_sly het volgende:
Maar de volgende keer weer in Amsterdam, hoor, daar krijg je om half 12 niet te horen dat er niets meer geschonken wordt
Ik wil niet naar een parenclubquote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef heiden6 het volgende:
Ik eis wel daarna een meet Rotterdam.
Het is geen parenclub, maar een gang bang.quote:
Ze kunnen nog vernietigd worden...wat is het je waard?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:38 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik wil de volgende keer best BOB spelen hoor![]()
Er zijn geen foto's gemaakt toch?![]()
![]()
Laat ik beginnen met het bieden van een roomsoesje....quote:Op zondag 27 mei 2007 01:40 schreef miss_sly het volgende:
Ze kunnen nog vernietigd worden...wat is het je waard?![]()
mannen en vrouwen gescheidenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Doffy het volgende:
De volgende meet doen we een moskee-meet, iemand?
Dan ga ik niet meequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |