Mag Huub mee? Met de schadepostquote:
i agreequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft wel gelijk hoor.
Huub is echt verkeerd bezig.
Zo ga je niet met vrouwen om.
Amanda en Natasia behandeld hij nog netter.
zo is het die dwerg slaat weer eens door.....................quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Als mijn vriendje zo tegen mij tekeer ging zou ik best wel bang worden denk ik...
Wat een creep....
Helemaal mee eens, maar zij blijft er toch achteraan lopen. Kappen met die relatie en ga je eigen spel spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Kom nou toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke moet niet zo zeuren, dit is geen omgeving om constant een claim op iemand te leggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Als mijn man zeikt als ik per ongeluk iets kapot maak, wat ik zelf moet betalen, word ik toch ook echt pislinkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Als mijn vriendje zo tegen mij tekeer ging zou ik best wel bang worden denk ik...
Wat een creep....
Jij zit ook niet in DGK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Wat een creep....
Lieke is verkeerd bezig door haar claimerige gedrag. Jij ben mijn vriendje dus moet je je zus en zo gedragen. Als ze een beetje weet hoe Huub is weet ze ook dat ze hem met dit gedrag niet voor zich wint.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Hij moet wel, want Lieke lijkt wel met cementlijm aan hem vastgeplakt te zijn. Hoe duidelijk moet je zijn, om kenbaar te maken dat je iemand best aardig vindt maar er beslist geen relatie en zeker geen toekomst mee wilt hebben? Iedere andere vrouw had die boodschap allang opgepikt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Huub nu ook verkeerd bezig, maar stel je voor dat jij een vriendin/vriend hebt waar je 24 uur per dag mee op je nek zit en die zit constant maar te zeuren over van alles en nog wat. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als mijn man zeikt als ik per ongeluk iets kapot maak, wat ik zelf moet betalen, word ik toch ook echt pislink
Vind het echt jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo is het die dwerg slaat weer eens door.....................![]()
Helemaal mee eens wat een arrogant pubertje.Alles en iedereen moet naar zijn pijpen dansen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:
Ik zou daar ook absoluut niet geschikt voor zijn.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Wat een creep....
Heeee ben jij die ene Brianfan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef FdW het volgende:
Toen Gaby de eerste keer kwam en huppeltje haar netjes ontving, dacht ik wat een aardige jongen.
Volgende popoll sms Brian, een heer vergeleken bij boeskool huppeltje.![]()
Huub noemt haar gezellig een Kutwijfquote:
Et al of en co.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de gescipte ruzie tussen Huub en Trutje?
Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om even te melden waar het over gaat in het update-topic....
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grijp je kansquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om even te melden waar het over gaat in het update-topic....
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij Lieke gewoon normaal behandeld zeurt ze niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu ook verkeerd bezig, maar stel je voor dat jij een vriendin/vriend hebt waar je 24 uur per dag mee op je nek zit en die zit constant maar te zeuren over van alles en nog wat. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer.
Hoop dat Huub de volgende poll echt gezakt is.
Helaas is Japio de enige optie nog om op te stemmen.
Word tijd voor een leuke nieuwe bewoner.
Nou sorry hoor Brian is nog achterbakser en sneaker dan Huub, Huub zegt wat hij vindt en denkt, stem dan op Lieke, maar pfff niet op die wifebeater.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef FdW het volgende:
Toen Gaby de eerste keer kwam en huppeltje haar netjes ontving, dacht ik wat een aardige jongen.
Volgende popoll sms Brian, een heer vergeleken bij boeskool huppeltje.![]()
Dat is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Huub noemt haar gezellig een KutwijfDat pikt toch geen enkele vrouw
Het hoort hier niet, maar waarom moet je altijd mij hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Psies, maar Lieke pikt het wel, iedere keer opnieuw. Dat is nu net, waarom ik een afkeer van Lieke heb, ze heeft geen greintje zelfrespect. Zo laat je je niet behandelen. Amanda is trouwens hetzelfde verhaal...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als hij Lieke gewoon normaal behandeld zeurt ze niet.
Zou het ook niet pikken als ik door me vriend zo behandeld werd.
Verlaag je gewoon even naar beequeen niveau.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:36 schreef FuTilE het volgende:
Et al of en co.
Dat moest ik gewoon even melden omdat alle woorden in die zin uit twee letters bestaan.
Love is a beautiful thingquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hoort hier niet, maar waarom moet je altijd mij hebben?![]()
heeft niets te maken met vriendin of vriend....hij behandelt iedereen op dezelfde respectloze manier als hij gezopen heeft...agressief gedrag....verbaast me nog dat hij niet begint te meppen....als ie dat doet ligt ie eruitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu ook verkeerd bezig, maar stel je voor dat jij een vriendin/vriend hebt waar je 24 uur per dag mee op je nek zit en die zit constant maar te zeuren over van alles en nog wat. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren.
Voeren jullie je eigen gescripte ruzies, ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoezo? Huub is toch zo'n lieverd, en Brain toch de engerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Wat een creep....
Nee Lieke fan, maar wel van plan die kaboutah eens flink de oren te wassen met groene zeep.quote:
I guess that answered my question.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Verlaag je gewoon even naar beequeen niveau.![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ben geen Lieke fan.. maar hoe hij haar behandeld is ruk. Dacht dat Lieke wellicht een soort van verborgen klasse hadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer.
Ze heeft het de andere keren ook gepikt, dus waarom niet.
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Verlaag je gewoon even naar beequeen niveau.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je mij niet zeggen. Niet meer althans.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:39 schreef maril het volgende:
[..]
Hoezo? Huub is toch zo'n lieverd, en Brain toch de engerd.
Zeur niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:39 schreef maril het volgende:
[..]
Hoezo? Huub is toch zo'n lieverd, en Brain toch de engerd.
Het gaat mij waarschijnlijk een ban kosten, maar.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk als vrouw zijnde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ben geen Lieke fan.. maar hoe hij haar behandeld is ruk. Dacht dat Lieke wellicht een soort van verborgen klasse hadIk schaam me als vrouw zijnde
Huub fans worden schaarser.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeur niet.
Jij vind Brian nog een lieverd als hij slaat en spuugt.
de Huubfans zijn gewoon eerlijk.
Update is bijgewerkt meneerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe hij haar behandeld is ruk, maar het is toch niet te hebben als je zo`n wijf de hele dag achter je aan hebt lopen. Ze zeurt of ze weet ik niet hoelang getrouwd is, en alle rechten heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ben geen Lieke fan.. maar hoe hij haar behandeld is ruk. Dacht dat Lieke wellicht een soort van verborgen klasse hadIk schaam me als vrouw zijnde
http://members.home.nl/ti(...)ournaal-firefox.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Help...hurricaaaaaaane
relax....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat mij waarschijnlijk een ban kosten, maar.....
VAL DOOD TRUT!!!!
Je post elke dag bijna FUCKING 24/7 in de COS.
JIj leeft in de FUCKING COS!
En nooit, maar dan ook nooit post je iets in het update topic.
Why
Is DGK alleen voor jou
Ik wist niet dat Jaap een broer hadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
VAL DOOD TRUT!!!!
Why
Is DGK alleen voor jou
Tsssssssssssssk!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
VAL DOOD TRUT!!!!
Why
Is DGK alleen voor jou
Ik geloof niet dat ik daar nu op zit te wachten..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn de tietjes van Natasia al gesignaleerd toevallig?
Holy fuck, orkaan hier.
Je moet er natuurlijk wel even de 'knack' voor hebben daar of in streamverslagen te posten. Niet iedereen denkt dat ie dat kan, en zelfs niet iedereen kan het.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
VAL DOOD TRUT!!!!
Why
Is DGK alleen voor jou
Thanks, dat rooie is nu hier...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
http://members.home.nl/ti(...)ournaal-firefox.html
Gelukkig maar, dan kom jij door de keuring. Zou je niet graag missen Peet.quote:
Wat is een update topicquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
VAL DOOD TRUT!!!!
Why
Is DGK alleen voor jou
Tis trouwens niet zo dat we niet willen updaten, maar vaak vergeten we dat!!!quote:
Grapjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
[DGK] Updates #3 Iedereen kan bijdragen, jij ook![]()
Kom op zeg, een one liner zegt vaak genoeg, zelfs in het update-topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:44 schreef Disana het volgende:
Je moet er natuurlijk wel even de 'knack' voor hebben daar of in streamverslagen te posten. Niet iedereen denkt dat ie dat kan, en zelfs niet iedereen kan het.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kom jij door de keuring. Zou je niet graag missen Peet.![]()
![]()
ik denk dat ze er heel veel moeite mee heeft maar zichzelf dwing om dat gescheld van huub te accepteren want hij is haar enige backup.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar het was in beginsel al "een beetje dom" om te kunnen veronderstellen dat je als basis voor een ontluikende relatie de strijd om miljoenen aangaat met de man van je dromenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk als vrouw zijnde.
Bij het eerste de beste akkefietje had ze hem al moeten laten vallen.
Ga dan gewoon als vrienden door, en hou de eer aan jezelf. Dit wordt toch nooit wat
Joepie.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Melisa komt volgende week een dag extra.
Zo wild vind ik 'm anders niet. En die toestanden met Lieke, daar heeft DGK zelf om gevraagd door zo'n naief en dominant typje erin te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub had weer een lang telefoontje met 'achter'. Ik denk dat ze hem even kort houden. Zojuist al een 5e drankje waarschuwing en kennelijk nu weer iets.
Ik doe dat zelf niet zo snel omdat de omschrijving is dat het topic is voor belangrijke gebeurtenissen als stemmingen enzo is. Sterker nog, soms weet ik niet of ik streamverslagen of updates moet kiezen. En trouwens, er gebeuren de laatste tijd niet zo heel veel mooi afgeronde dingen meer die je in een verhaaltje neer kunt zetten... het is veel herhaling van hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, een one liner zegt vaak genoeg, zelfs in het update-topic.
Weinig kans dat dat ooit gebeurd, als ze na 3 weken al zo begint te jengelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
terrrinnngggg wat is die Lieke een ouwezeur je zou der gvd mee getrouwd zijn![]()
![]()
Huub heeft het op tijd doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
terrrinnngggg wat is die Lieke een ouwezeur je zou der gvd mee getrouwd zijn![]()
![]()
http://www.cycatki.com/gallery/boobs/03/quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn de tietjes van Natasia al gesignaleerd toevallig?
Holy fuck, orkaan hier.
Mafkeesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://www.cycatki.com/gallery/boobs/03/
Denk je dat DVK een EO ontmoetingskamp is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Hè hè, dat probeer ik dus precies te zeggen. Gelijk dumpen zoiets. Type ala je mag niet meer naar de kroeg, ik wil weten waar je bent, en om de haverklap ruzie in de tent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Dat overleef je niet, zij als vrouw, jij als haar man, dan spring je acuut uit het raam.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Dat moet je er uit strijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Japio last van die hars in z'n haar. Al de tweede keer wast hij z'n haar.
[afbeelding]
Begrijpelijk en de discussie hoort ook niet in dit topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Ik doe dat zelf niet zo snel omdat de omschrijving is dat het topic is voor belangrijke gebeurtenissen als stemmingen enzo. Sterker nog, soms weet ik niet of ik streamverslagen of updates moet kiezen. En trouwens, er gebeuren de laatste tijd niet zo heel veel mooi afgeronde dingen meer die je in een verhaaltje neer kunt zetten... het is veel herhaling van hetzelfde.
Kan het niet met een harsschaartje ? Dat gaat toch veel snellerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet je er uit strijken.
Heet strijkijzer, wcpapiertje eronder, klaar
Ja dat wil ik trouwens ook wel weten, wanneer in streamverslagen en wanneer in Updates. Ik vind die 2 eigenlijk één pot nat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Vind je die muziek niet te hard omdat je ziek bent.
Melissa, sinds wanneer is een vrijwillige borstvergroting op een ijzersterke vrouw hetzelfde als ziek zijn?
Beetje olie, dan is het zo wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan het niet met een harsschaartje ? Dat gaat toch veel sneller
Dwergmarmotquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:56 schreef FdW het volgende:
Hedda heeft gelukkig ook op tijd ingezien dat die dwergmarmot niet spoort.![]()
verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt Huub wel leuk 'n keertje bij Amanda te slapen .......![]()
[afbeelding]
Hoerige types als Delley en Kutler passen ook veel beter bij huppeltje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef ruby het volgende:
Huub lult over Lieke tegen Amanda.
Misschien ziek van de narcosequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Vind je die muziek niet te hard omdat je ziek bent.
Melissa, sinds wanneer is een vrijwillige borstvergroting op een ijzersterke vrouw hetzelfde als ziek zijn?
Elders is er iemand die dit steeds bij mij meent te moeten doen, maar kom op nou joh, jij bent toch geen overjarig pubertje?quote:
JA! dat probeerde ik dus precies te zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Hè hè, dat probeer ik dus precies te zeggen. Gelijk dumpen zoiets. Type ala je mag niet meer naar de kroeg, ik wil weten waar je bent, en om de haverklap ruzie in de tent.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt Huub wel leuk 'n keertje bij Amanda te slapen .......![]()
[afbeelding]
JAquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
Liggen er nou allemaal zielig kwijnende vrouwen in bed?
Sex is blijkbaar slaapverwekkend bij Huub, hij viel bij Eric ook al in slaap.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Huub was in slaap gevallen terwijl Lieke hem pijpte..... das toch pijnlijk ;-/
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
Wie mailt Jaap even dat die het met massageolie er uit kan krijgen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Dat zei Melissa, maar ik heb er vannacht niets van gezien. In tegendeel ......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
Dat helpt nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio loopt al een half uur met z'n kop in de shampoo.
[afbeelding]
He .. Was net zo'n leuke anecdotequote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zei Melissa, maar ik heb er vannacht niets van gezien. In tegendeel ......
Neuh, ik heb gewoon een schijthekel aan iemand die dagelijks de topics vervuilt met haar overmatige bijdrages.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
Elders is er iemand die dit steeds bij mij meent te moeten doen, maar kom op nou joh, jij bent toch geen overjarig pubertje?
Inderdaad,die Melisaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niets van gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft er inmiddels best veel van weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat DVK een EO ontmoetingskamp is?![]()
Huub zei het vanochtend ook tegen Lieke, zo van tjaaa dan doe je waarschijnlijk toch iets niet goed als ik erbij in slaap valquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dream onquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb gewoon een schijthekel aan iemand die dagelijks de topics vervuilt met haar overmatige bijdrages.
Anyways, ze is weg nu.
Amanda wacht op haar pimp, sneu.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Weinig keuze wat geluid betreft. Herrie van Brian, Jaap met water en sauna in de weer, Amanda met open oogjes in bed, zwembad.
Ze wil hem gaan zeggen dat ze afstand wilt nemen, maar ik durf te wedden dat ze na 10 minuten neukenquote:
Ik heb het geluid niet aan, maar volgens mij is pimp druk bezig indruk te maken op Melissa met zijn gemix.quote:
quote:
Ik denk dat ie niet zozeer onvriendelijk is naar de vrouw toe, gewoon onvriendelijk naar degene die hem irriteert, of dat nou man of vrouw is.... en aangezien vrouwen nou eenmaal veel zeiken... (Al heb ik nog nooit een mokkel als Lieke meegemaakt....)quote:
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?quote:
De lethargie begint nu definitief toe te slaan. Daarom werkt dit programma niet. Als dit nog een jaar doorgaat, zijn ze allemaal compleet kierewiet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Weinig keuze wat geluid betreft. Herrie van Brian, Jaap met water en sauna in de weer, Amanda met open oogjes in bed, zwembad.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
...gelukkig ben je er nog!!.Ik lees veel bij omdat ik geen streams heb en vind je berichtjes super...dus..ga zo door!!
![]()
quote:
Och, ik heb vandaag weinig gezien dus ik weet niet waarom de energie al op lijkt. Maar die stress kan nog leuk worden zo op het einde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De lethargie begint nu definitief toe te slaan. Daarom werkt dit programma niet. Als dit nog een jaar doorgaat, zijn ze allemaal compleet kierewiet.
Tegen die tijd betaal ik nog wel eens 'n maandje streams.
Als dat je probleem is , kun je me toch ook PM'en, ipv publiekelijk afbranden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?
Waarom vind jij dat Beequeen jou zou moeten updaten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?
Weer zo'n nietsnut die nooit iets in het updates topic post maar wel lekkerquote:
Dan zou het natuurlijk niet leuk zijn..........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat je probleem is , kun je me toch ook PM'en, ipv publielijk afbranden?
Is het verplicht om in het updatetopic te posten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Weer zo'n nietsnut die nooit iets in het updates topic post maar wel lekkerdoet met de koffiewijfen.
Ga ook lekker niet meer wakker worden morgen.
Jeetje....je doet nogal uitspraken zeg....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Weer zo'n nietsnut die nooit iets in het updates topic post maar wel lekkerdoet met de koffiewijfen.
Je bent heel waardevol in je kennis wat er zoal overdag gebeurd en een update in de updates zou iedereen zeer op prijs stellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De afgelopen dagen heb ik zo nu en dan eens wat meegepikt, maar de klad lijkt er nu toch definitief in te komen. Huub is monddood gemaakt met de komst van Lieke, Brian en Amanda bevinden zich in hun eeuwige on/off impasse, Jaap haalt wat kattekwaad uit en Natasia lijkt zich (contrary to popular belief) toch echt op te maken om de villa te verlaten nadat ze haar doelen heeft behaald. Haar boobies zijn inmiddels inflated en ze lijkt er weinig zin meer in te hebben. De laksheid en onbestemdheid giert door de hele villa. Het programma lijkt mij echt op sterven na dood te zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik heb vandaag weinig gezien dus ik weet niet waarom de energie al op lijkt. Maar die stress kan nog leuk worden zo op het einde.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi beequeen, ik ben er ook weer.
![]()
![]()
Het gaat niet over mij, trut!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk? Wil je nu iemand verplichten om in een update topic te posten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
.......... Je APK is bijna verlopenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik raak helemaal overstuur. Wat een gezeur zeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent heel waardevol in je kennis wat er zoal overdag gebeurd en een update in de updates zou iedereen zeer op prijs stellen.![]()
Ja snap het niet, wanneer gaat ze nou inzien dat ze alleen goed is als sexpopquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
Kleine zeursessie van Lieke naar Eric over Huub. Om melig van te worden, dat hele relatiegedoe.
Ik snap niet waarom je je hiermee speciaal op 1 user focust. Er zijn er ook die niet eens streams kijken, elk zijn ding toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij, trut!
Iedereen zou mee moet kunnen genieten van jouw kennis, maar jij braakt topics vol met de naam van de kliniek waar Natasia haar tieten laat liften ipv een update te plaatsen.
Omdat ik overdag werk ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef Tissik het volgende:
Waarom vind jij dat Beequeen jou zou moeten updaten?Als dat updatetopic in jouw ogen zo belangrijk is, waarom draag je daar dan zelf geen enkele bijdrage aan?
Welke kliniek was dat ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij, trut!
Iedereen zou mee moet kunnen genieten van jouw kennis, maar jij braakt topics vol met de naam van de kliniek waar Natasia haar tieten laat liften ipv een update te plaatsen.
Nou dan doe dat lekker en ga hier geen users uit zitten schelden. Jij maakt niet uit waar een andere user post.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik overdag werk ofzo. [afbeelding]
Als ik update-waardige posts in de COS tegen kom plaats ik ze regelmatig in het update topic.
Neuh, maar als zij bv niet zou leven dan zou de COS 100 posts minder hebben en leesbaarder zijn om na te lezenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:21 schreef FuTilE het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk? Wil je nu iemand verplichten om in een update topic te posten?
BERGMANS TIETEN OM VAN TE GENIETENquote:
Van DE twee knopjes zijn ze nog afgebleven ....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Het begint er steeds dierlijker aan toe te gaan bij die draaitafel. Geen knopje blijft onberoerd in alle bestiale nieuwsgierigheid. Wie weet komt er nog een onverwacht triootje van...
Dat is gewelidig dat jij dat doet, maar het is volstrekt debiel om dat van één ander te eisen. Beequeen heeft naast het kijken van de streams vast ook nog wel een soort van leven, net als jij.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ik overdag werk ofzo. [afbeelding]
Als ik update-waardige posts in de COS tegen kom plaats ik ze regelmatig in het update topic.
Niet doen, laat APK toch zeuren. Ff een aai over zijn kale bolletje en hij is weer stil......APK te lang in de zon met zijn kale bolletje wil nog wel eens schade aanrichten in de bovenkamer.....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik raak helemaal overstuur. Wat een gezeur zeg.![]()
Als jij nou gewoon je gezeik voor je houdt, en de streams gaat kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als zij bv niet zou leven dan zou de COS 100 posts minder hebben en leesbaarder zijn om na te lezen
Eric, Huub, Bian?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
Het begint er steeds dierlijker aan toe te gaan bij die draaitafel. Geen knopje blijft onberoerd in alle bestiale nieuwsgierigheid. Wie weet komt er nog een onverwacht triootje van...
Omdat BQ vaak streams volgt en dit heel erg informatief kan zijn voor degenen die overdag niet online kunnen komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je hiermee speciaal op 1 user focust. Er zijn er ook die niet eens streams kijken, elk zijn ding toch?
Vanmiddag hadden Huub en Lieke het hier uitgebreid over in de tuin.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
APK, graag verder in FB! Dit hoort niet in COS!
Een discussie over het wel of niet posten in Updates/streamverslagen mag van mij best, maar daar hoef nietmandvoor uitgescholden cq doodgewenst te worden!
Joh, wist je dat agressie en seks naast elkaar in de hersenen zitten. Mensen en dan vooral mannen die niet klaar kunnen komen worden wel vaker zo ongefundeerd agressief. Wifebeater kan je er alles over vertellen na zijn urenlange vruchteloze beukpartijen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dank u.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dit voorkomt en passant ook weer ellenlange discussies over Abba, hulde!
Mama Mia, Ruud snapt hetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Nee zijn stiekum verhuisdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakelfoutje op stream 2 ?
[afbeelding]
Het lijkt me, dat je dan een vriendelijk verzoek aan diegene doet met een blijk van waardering, ipv het iemand te verwijten, uit te schelden en zelfs dood te wensen? Ik vind het knap gestoord iig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat BQ vaak streams volgt en dit heel erg informatief kan zijn voor degenen die overdag niet online kunnen komen.
Ik moet het ook hebben van de Updates & OP.
zie ook:
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/49781799/4/50
Abba?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Natasja als objectieve raadgeefsterquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef Liess het volgende:
Amanda vraagt om hulp van Natas... stom meisje ... snap nou dat Natas jullie niet uit elkaar wil hebben.
Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?quote:
Uhmm, het was geen doodverwensing, het was een hypothetisch voorbeeld.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
Een discussie over het wel of niet posten in Updates/streamverslagen mag van mij best, maar daar hoef nietmandvoor uitgescholden cq doodgewenst te worden!
Onderhand toch gauw een liter of 10...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef kissa het volgende:
Ik zie net Tas door het beeld schuiven met twee zwabberende zakjes met wondvocht
Is goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar als zij bv niet zou leven dan zou de COS 100 posts minder hebben en leesbaarder zijn om na te lezen
Ze zijn de weg kwijt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?
Het komt wel eens vaker voor. Blijkbaar hebben ze daar ook nog schermpjes over voor andere tv programma's.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gezellig hier hè. Maar ik begrijp niet zo goed waarom ik op stream 2 net een skyline te zien kreeg van en of andere big-city. Grapje van DGK?
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Onderhand toch gauw een liter of 10...
Spaart ze op voor Japio..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Onderhand toch gauw een liter of 10...
hahahahahahahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...
Het mooie van de COS vind ik nou juist dat er geen incrowd is. De posters wisselen per dagdeel en iedereen kan zo instappen. Problemen zijn er vrijwel nooit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk is het ook maar beter dat ik me verre houd van deze kwestie.
Ik ben niet zo bevattelijk voor alle grieven die er zoal leven bij de COS in-crowd.
>>> Misschien kan ik beter .... want stel je voor dat ik close ben met Mitch, ik ga echt niet met hem zoenen waar Brian bij is ofzo....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Liess het volgende:
Amanda is al omgeluld
Moet je opletten, Natas heeft weken last van vocht (kilo's) En dan op de operatie afschuivenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Verliest ze toch nog al die kilo's die er net weer aan gekomen zijn...
Stabiel typje........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:32 schreef Liess het volgende:
Amanda is al omgeluld
APk is niet zo goed in pamperen en eerlijk gezegd hou ik daar ook niet van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het lijkt me, dat je dan een vriendelijk verzoek aan diegene doet met een blijk van waardering, ipv het iemand te verwijten, uit te schelden en zelfs dood te wensen? Ik vind het knap gestoord iig.
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mooie van de COS vind ik nou juist dat er geen incrowd is. De posters wisselen per dagdeel en iedereen kan zo instappen. Problemen zijn er vrijwel nooit.
Ik kan niet kiezen, heb daarom ook geen manquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Errrr welke zich zelfrespecterende man wil iets met een vrouw die niet kan kiezen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.![]()
Tot morgenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Ik duik mijn mijn mand in en wens de nachtploeg strekte. Tot morgen.![]()
Vergeet je updateje nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
Errrr welke zich zelfrespecterende man wil iets met een vrouw die niet kan kiezen?
Truste lieverd en post er maar flink op los. Als het hem niet bevalt dan gaat ie toch lekker naar... een ander forum.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
JIj wordt ws ook niet anaal genaaid?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........
Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Gisteren zei ze dat ze verliefd was op Mitch, vandaag hoor ik haar weer zeggen dat ze stapelgek is op Brian.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze blijft volgens mij alleen bij Brian omdat ze er bang voor is.... alleen dat gezicht al als ze genaaid wordt........
Nou sorry maar als mijn vent me naait dan kijk ik heus wel anders... gelukkiger, en ik geniet er meer van....
Zij wordt ook niet altijd anaal geneukt....quote:
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dat ze verliefd was op Mitch, vandaag hoor ik haar weer zeggen dat ze stapelgek is op Brian.![]()
OK. Too much information!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Aaaaah op donderdag en zaterdag is ze op Mitch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....
Het is gewoon dieptriest als een meisje van 19 zo vreugdeloos sex heeft en sex ziet als iets wat ze moet doen om haar vriendje tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Zij wordt ook niet altijd anaal geneukt....
En btw, is Anaal zo raar dan? Er word hier over analesex gepraat alsof het iets is wat nooooooooooooooit voorkomt.
Niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.
Mooi initiatief, die energiebesparende modus voor overbelaste hersenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt toch, even en oneven dagen ....
Voor jou misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen erbij zullen juichen, laat staan tot een orgasme zullen komen.quote:
"Protesia"quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is gewoon dieptriest als een meisje van 19 zo vreugdeloos sex heeft en sex ziet als iets wat ze moet doen om haar vriendje tevreden te stellen.
Gruwelijk is echter de rol die Protesia speelt in dit hele verhaal.
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, raar is het niet. Maar echt genieten is het ook niet voor een vrouw.
Daarom temper ik het maar even.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah, tis niet dat ik er foto's bij plaats ofzo![]()
Ik doe het niet, maar ken genoeg vrouwen die er optimaal van genieten....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:43 schreef Tissik het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, maar ik denk niet dat de meeste vrouwen erbij zullen juichen, laat staan tot een orgasme zullen komen.
Uitzonderingen bevestigen de regel?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Daarom temper ik het maar even.
Wie weet wat er anders 8 posts hieronder had gestaan![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die alleen bij die vorm van penetratie kunnen klaarkomen.
Bijdeweees, ik ben een ouderwetse flamoezert.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
FOTO'S!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk als mijn vent........... en dan men ......... aanraakt... en vervolgens............ dus. datte.
Geen idee, maar ik wilde een ander commentaar voorkomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dat staat ergens in een profiel op een of ander forum, he? Oriëntatie: 'Ouderwetse flamoezert'...
Welnee, ze is gewoon bang voor zijn hysterische en paronoïde uitbarstingen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:48 schreef Meganog het volgende:
Amanda HOUDT van brian.
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zieligquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Braajen heeft het er HEEEL moelijk mee.
Nou, happy, zwaar gefrustreerd komt meer in de buurt. Als het meezit wordt hij vanavond nog PARAquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Brian is happy... Ik vind Amanda zooo zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |