Zo wild vind ik 'm anders niet. En die toestanden met Lieke, daar heeft DGK zelf om gevraagd door zo'n naief en dominant typje erin te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub had weer een lang telefoontje met 'achter'. Ik denk dat ze hem even kort houden. Zojuist al een 5e drankje waarschuwing en kennelijk nu weer iets.
Ik doe dat zelf niet zo snel omdat de omschrijving is dat het topic is voor belangrijke gebeurtenissen als stemmingen enzo is. Sterker nog, soms weet ik niet of ik streamverslagen of updates moet kiezen. En trouwens, er gebeuren de laatste tijd niet zo heel veel mooi afgeronde dingen meer die je in een verhaaltje neer kunt zetten... het is veel herhaling van hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, een one liner zegt vaak genoeg, zelfs in het update-topic.
Weinig kans dat dat ooit gebeurd, als ze na 3 weken al zo begint te jengelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
terrrinnngggg wat is die Lieke een ouwezeur je zou der gvd mee getrouwd zijn![]()
![]()
Huub heeft het op tijd doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
terrrinnngggg wat is die Lieke een ouwezeur je zou der gvd mee getrouwd zijn![]()
![]()
http://www.cycatki.com/gallery/boobs/03/quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Zijn de tietjes van Natasia al gesignaleerd toevallig?
Holy fuck, orkaan hier.
Mafkeesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
http://www.cycatki.com/gallery/boobs/03/
Denk je dat DVK een EO ontmoetingskamp is?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Hè hè, dat probeer ik dus precies te zeggen. Gelijk dumpen zoiets. Type ala je mag niet meer naar de kroeg, ik wil weten waar je bent, en om de haverklap ruzie in de tent.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Dat overleef je niet, zij als vrouw, jij als haar man, dan spring je acuut uit het raam.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Dat moet je er uit strijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft Japio last van die hars in z'n haar. Al de tweede keer wast hij z'n haar.
[afbeelding]
Begrijpelijk en de discussie hoort ook niet in dit topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Ik doe dat zelf niet zo snel omdat de omschrijving is dat het topic is voor belangrijke gebeurtenissen als stemmingen enzo. Sterker nog, soms weet ik niet of ik streamverslagen of updates moet kiezen. En trouwens, er gebeuren de laatste tijd niet zo heel veel mooi afgeronde dingen meer die je in een verhaaltje neer kunt zetten... het is veel herhaling van hetzelfde.
Kan het niet met een harsschaartje ? Dat gaat toch veel snellerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet je er uit strijken.
Heet strijkijzer, wcpapiertje eronder, klaar
Ja dat wil ik trouwens ook wel weten, wanneer in streamverslagen en wanneer in Updates. Ik vind die 2 eigenlijk één pot nat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Vind je die muziek niet te hard omdat je ziek bent.
Melissa, sinds wanneer is een vrijwillige borstvergroting op een ijzersterke vrouw hetzelfde als ziek zijn?
Beetje olie, dan is het zo wegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan het niet met een harsschaartje ? Dat gaat toch veel sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |