Mag Huub mee? Met de schadepostquote:
i agreequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft wel gelijk hoor.
Huub is echt verkeerd bezig.
Zo ga je niet met vrouwen om.
Amanda en Natasia behandeld hij nog netter.
zo is het die dwerg slaat weer eens door.....................quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Als mijn vriendje zo tegen mij tekeer ging zou ik best wel bang worden denk ik...
Wat een creep....
Helemaal mee eens, maar zij blijft er toch achteraan lopen. Kappen met die relatie en ga je eigen spel spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Kom nou toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke moet niet zo zeuren, dit is geen omgeving om constant een claim op iemand te leggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Als mijn man zeikt als ik per ongeluk iets kapot maak, wat ik zelf moet betalen, word ik toch ook echt pislinkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Als mijn vriendje zo tegen mij tekeer ging zou ik best wel bang worden denk ik...
Wat een creep....
Jij zit ook niet in DGK.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Wat een creep....
Lieke is verkeerd bezig door haar claimerige gedrag. Jij ben mijn vriendje dus moet je je zus en zo gedragen. Als ze een beetje weet hoe Huub is weet ze ook dat ze hem met dit gedrag niet voor zich wint.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Hij moet wel, want Lieke lijkt wel met cementlijm aan hem vastgeplakt te zijn. Hoe duidelijk moet je zijn, om kenbaar te maken dat je iemand best aardig vindt maar er beslist geen relatie en zeker geen toekomst mee wilt hebben? Iedere andere vrouw had die boodschap allang opgepikt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Huub nu ook verkeerd bezig, maar stel je voor dat jij een vriendin/vriend hebt waar je 24 uur per dag mee op je nek zit en die zit constant maar te zeuren over van alles en nog wat. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als mijn man zeikt als ik per ongeluk iets kapot maak, wat ik zelf moet betalen, word ik toch ook echt pislink
Vind het echt jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo is het die dwerg slaat weer eens door.....................![]()
Helemaal mee eens wat een arrogant pubertje.Alles en iedereen moet naar zijn pijpen dansen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
quote:
Ik zou daar ook absoluut niet geschikt voor zijn.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:33 schreef Sense het volgende:
Wat een creep....
Heeee ben jij die ene Brianfan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef FdW het volgende:
Toen Gaby de eerste keer kwam en huppeltje haar netjes ontving, dacht ik wat een aardige jongen.
Volgende popoll sms Brian, een heer vergeleken bij boeskool huppeltje.![]()
Huub noemt haar gezellig een Kutwijfquote:
Et al of en co.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de gescipte ruzie tussen Huub en Trutje?
Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om even te melden waar het over gaat in het update-topic....
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grijp je kansquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de gescipte ruzie tussen Huub en Trutje?
Jammer dat niemand de moeite heeft genomen om even te melden waar het over gaat in het update-topic....
queenbee et co![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij Lieke gewoon normaal behandeld zeurt ze niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Huub nu ook verkeerd bezig, maar stel je voor dat jij een vriendin/vriend hebt waar je 24 uur per dag mee op je nek zit en die zit constant maar te zeuren over van alles en nog wat. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou reageren.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer.
Hoop dat Huub de volgende poll echt gezakt is.
Helaas is Japio de enige optie nog om op te stemmen.
Word tijd voor een leuke nieuwe bewoner.
Nou sorry hoor Brian is nog achterbakser en sneaker dan Huub, Huub zegt wat hij vindt en denkt, stem dan op Lieke, maar pfff niet op die wifebeater.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:35 schreef FdW het volgende:
Toen Gaby de eerste keer kwam en huppeltje haar netjes ontving, dacht ik wat een aardige jongen.
Volgende popoll sms Brian, een heer vergeleken bij boeskool huppeltje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |