Oh lol, *lees de topic nou een keer goed door voordat je iets doms postquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
DRIE KWARTIER LOPEN!???
Euh met de bus sneller?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Met de bus ben je er sneller, en kun je krasloten gaan kopen..
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROCquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, vind trein relaxter dan de bus![]()
Zit aardig wat moois in ja, gisteren ook weer. GOEIEDAG![]()
Ik vind de trein fijnerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Met de bus ben je er sneller, en kun je krasloten gaan kopen..
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh lol, *lees de topic nou een keer goed door voordat je iets doms post![]()
Ik kan kiezen tussen de 3, het liefst neem ik de bus whahah![]()
Geil, mbo-sletjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROC
Ga dan maar weer weg!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben terug...!hebben jullie mij een beetje gemist!!!!
Ik jullie niet!!!!
![]()
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
Wij jou ook niet, scheelt weer 4 topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
Je bent toch geen meidquote:
Wij zijn blij dat u terug bent, maar wanneer vertrekt u weer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
mooi, tief dan maar weer opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
nou volgens mij heb ik er geen 1 gemist!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij jou ook niet, scheelt weer 4 topics
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROC
ben je een nicht danquote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, niks mis met MBO toch?
Jij was toch model?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!Over het algemeen is het echter niet veel soeps wat er aan vrouwelijk schoon in de trein zit. Ik fiets trouwens altijd richting de AOC (boerenschool
) en volgens mij denkt iedereen dan dat ik daar op zit
![]()
Aocquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!Over het algemeen is het echter niet veel soeps wat er aan vrouwelijk schoon in de trein zit. Ik fiets trouwens altijd richting de AOC (boerenschool
![]()
Live earth?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Handig voor tijdens Live Earth!? Of komen ze niet in Berlijn dit keer?
Neej, jij spant ff de kroon qua liefheidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat doen jullie toch liev tegen mij!![]()
![]()
Ik maak zo nog even een foto van het zicht als ik voorin het gebouw sta...quote:
ohquote:
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, jij spant ff de kroon qua liefheid![]()
KOEKKOEKquote:
Pffquote:
wat is er mis met negersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...
ooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...
Ik vond roycoooo's naam een neger naam! maar dat was maar een grap!quote:
Al Gore verdient geen enkel respect van mij!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff
Concerten van Al Gore over de hele wereld.
nu weer goede vrienden?quote:
Zaten altijd wel wat leuke bij hoor. Meeste waren natuurlijk wel erg simpel, maar 5-10% wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Hij was president geweest als ze de boel niet hadden bedonderd. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vond roycoooo's naam een neger naam! maar dat was maar een grap!![]()
[..]
Al Gore verdient geen enkel respect van mij!
ja jij niet danquote:
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij was president geweest als ze de boel niet hadden bedonderd. Maar dit terzijde.
Gaat toch om die muziek gek!
Live 8 was toch ook op dat plein?
whooohooo!quote:
Puike denkwijzequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jij niet danelke maand gratis geknipt en gewassen worden door een leuke meid
voor dat ik ga kaai ik er altijd lekker veel gel in, wassen zal je slet
Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optredenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Is het nou HET of 't neude?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Internet Fok! SC-moatiesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
Goede vrienden worden met iemand die je niet kent![]()
moet je ook eens doenquote:
Wie ben jij dan>?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
mmm was dat misschien bij de berliner dom? in de buurt van die tv toren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optreden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
volgens mij is het inderdaad de neude, maar dat klinkt niet!quote:
G A D V E R D A M M E !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
Ik laat mn zak alleen wassen, zodat die ratten weer schoon worden. De rest doek zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik laat me altijd wassen....2x omdat die gel zo ver in mn mat zit
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacksquote:
Op de vloer ligt een tapijt van peukenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
quote:
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacks![]()
quote:
Grafweerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Het regent..
neequote:
Jah, maar ik ben met de wagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Stienn het volgende:
Laat het gewoon droog worden om 16.10 dan mag ik naar huis..
hier is het nog steeds zonnig met een mooi temperatuurtje van ongeveer 30 graden!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hé hier regent het ook Stienn
Ik ben ook blij voor jou Miss!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, ik krijg nog een klas erbij!!Een docent is overspannen en neem ik haar klas over de komende 5 weken!
En ik krijg er voor betaaldDus mooi meegenomen voor de vakantie!
Ik ben blij!! Wat jullie?
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, ik krijg nog een klas erbij!!Een docent is overspannen en neem ik haar klas over de komende 5 weken!
Wij zijn ook blijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Idd man!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Omg.
Youtuben jij!! Zijn maar 9 afleveringen geloof ik
Whehe.. have fun iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij
Overspannen is die docent vast niet voor niks
veel plezier ermee
Whehe, massols Hounietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
mensenfijn weekend, rustig aan, laat de ballen niet glippen, dan kan je niet meer wippen
check je later, homies 4 life
niet teveel feesten, doet die ik weltabee
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
mensenfijn weekend, rustig aan, laat de ballen niet glippen, dan kan je niet meer wippen
Dank!!quote:
Dan stop je ermee!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag!
Haha, nee dat is waar! Maar ja, ik ben een bikkel, ik kan ze wel aan!! Is maar een brugklasje, moet lukken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij
Overspannen is die docent vast niet voor niks
veel plezier ermee
check je later, homies 4 lifeniet teveel feesten, doet die ik weltabee
niet teveel feesten, doet die at doe ik weltabee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |