Aocquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!Over het algemeen is het echter niet veel soeps wat er aan vrouwelijk schoon in de trein zit. Ik fiets trouwens altijd richting de AOC (boerenschool
) en volgens mij denkt iedereen dan dat ik daar op zit
![]()
Live earth?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Handig voor tijdens Live Earth!? Of komen ze niet in Berlijn dit keer?
Neej, jij spant ff de kroon qua liefheidquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat doen jullie toch liev tegen mij!![]()
![]()
Ik maak zo nog even een foto van het zicht als ik voorin het gebouw sta...quote:
ohquote:
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, jij spant ff de kroon qua liefheid![]()
KOEKKOEKquote:
Pffquote:
wat is er mis met negersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...
ooooooooooooooooohquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey Roycoooo ik meende dat niet... dat ik je maar een neger vond...
Ik vond roycoooo's naam een neger naam! maar dat was maar een grap!quote:
Al Gore verdient geen enkel respect van mij!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pff
Concerten van Al Gore over de hele wereld.
nu weer goede vrienden?quote:
Zaten altijd wel wat leuke bij hoor. Meeste waren natuurlijk wel erg simpel, maar 5-10% wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!Over het algemeen is het echter niet veel soeps wat er aan vrouwelijk schoon in de trein zit. Ik fiets trouwens altijd richting de AOC (boerenschool
) en volgens mij denkt iedereen dan dat ik daar op zit
![]()
Hij was president geweest als ze de boel niet hadden bedonderd. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vond roycoooo's naam een neger naam! maar dat was maar een grap!![]()
[..]
Al Gore verdient geen enkel respect van mij!
ja jij niet danquote:
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij was president geweest als ze de boel niet hadden bedonderd. Maar dit terzijde.
Gaat toch om die muziek gek!
Live 8 was toch ook op dat plein?
whooohooo!quote:
Puike denkwijzequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jij niet danelke maand gratis geknipt en gewassen worden door een leuke meid
voor dat ik ga kaai ik er altijd lekker veel gel in, wassen zal je slet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |