Oh lol, *lees de topic nou een keer goed door voordat je iets doms postquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
DRIE KWARTIER LOPEN!???
Euh met de bus sneller?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Met de bus ben je er sneller, en kun je krasloten gaan kopen..
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROCquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, vind trein relaxter dan de bus![]()
Zit aardig wat moois in ja, gisteren ook weer. GOEIEDAG![]()
Ik vind de trein fijnerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Stienn het volgende:
[..]
Met de bus ben je er sneller, en kun je krasloten gaan kopen..
Whehequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh lol, *lees de topic nou een keer goed door voordat je iets doms post![]()
Ik kan kiezen tussen de 3, het liefst neem ik de bus whahah![]()
Geil, mbo-sletjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROC
Ga dan maar weer weg!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben terug...!hebben jullie mij een beetje gemist!!!!
Ik jullie niet!!!!
![]()
Okequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
Wij jou ook niet, scheelt weer 4 topicsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
Je bent toch geen meidquote:
Wij zijn blij dat u terug bent, maar wanneer vertrekt u weer?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
mooi, tief dan maar weer opquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik jullie niet!!!!
![]()
nou volgens mij heb ik er geen 1 gemist!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij jou ook niet, scheelt weer 4 topics
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Eerst ging ik altijd om 8 uur met de trein naar Almelo (vorige stage bij Philips ETG). Dáár zat pas lekker volk in, allemaal ROC
ben je een nicht danquote:
Helemaal niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, niks mis met MBO toch?
Jij was toch model?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik zit daar dus nu elke ochtend in. Stoptrein dan hè!Over het algemeen is het echter niet veel soeps wat er aan vrouwelijk schoon in de trein zit. Ik fiets trouwens altijd richting de AOC (boerenschool
) en volgens mij denkt iedereen dan dat ik daar op zit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |