Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optredenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Is het nou HET of 't neude?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Internet Fok! SC-moatiesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
Goede vrienden worden met iemand die je niet kent![]()
moet je ook eens doenquote:
Wie ben jij dan>?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
mmm was dat misschien bij de berliner dom? in de buurt van die tv toren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optreden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
volgens mij is het inderdaad de neude, maar dat klinkt niet!quote:
G A D V E R D A M M E !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
Ik laat mn zak alleen wassen, zodat die ratten weer schoon worden. De rest doek zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik laat me altijd wassen....2x omdat die gel zo ver in mn mat zit
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacksquote:
Op de vloer ligt een tapijt van peukenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
quote:
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacks![]()
quote:
Grafweerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Het regent..
neequote:
Jah, maar ik ben met de wagenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:06 schreef Stienn het volgende:
Laat het gewoon droog worden om 16.10 dan mag ik naar huis..
hier is het nog steeds zonnig met een mooi temperatuurtje van ongeveer 30 graden!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
Hé hier regent het ook Stienn
Ik ben ook blij voor jou Miss!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, ik krijg nog een klas erbij!!Een docent is overspannen en neem ik haar klas over de komende 5 weken!
En ik krijg er voor betaaldDus mooi meegenomen voor de vakantie!
Ik ben blij!! Wat jullie?
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Jeeejj, ik krijg nog een klas erbij!!Een docent is overspannen en neem ik haar klas over de komende 5 weken!
Wij zijn ook blijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef miss-scofield het volgende:![]()
Idd man!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Omg.
Youtuben jij!! Zijn maar 9 afleveringen geloof ik
Whehe.. have fun iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij
Overspannen is die docent vast niet voor niks
veel plezier ermee
Whehe, massols Hounietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
mensenfijn weekend, rustig aan, laat de ballen niet glippen, dan kan je niet meer wippen
check je later, homies 4 life
niet teveel feesten, doet die ik weltabee
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
mensenfijn weekend, rustig aan, laat de ballen niet glippen, dan kan je niet meer wippen
Dank!!quote:
Dan stop je ermee!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om te werken vandaag!
Haha, nee dat is waar! Maar ja, ik ben een bikkel, ik kan ze wel aan!! Is maar een brugklasje, moet lukken!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij
Overspannen is die docent vast niet voor niks
veel plezier ermee
check je later, homies 4 lifeniet teveel feesten, doet die ik weltabee
niet teveel feesten, doet die at doe ik weltabee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |