Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optredenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Is het nou HET of 't neude?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Denk dat dat een ander plein is, is namelijk maar een klein pleintje, zo groot als het Neude...
Internet Fok! SC-moatiesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
Goede vrienden worden met iemand die je niet kent![]()
moet je ook eens doenquote:
Wie ben jij dan>?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
mmm was dat misschien bij de berliner dom? in de buurt van die tv toren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm dacht dat ik daar REM enzo vorige keer zag optreden
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef Cuckoo het volgende:
volgens mij is het inderdaad de neude, maar dat klinkt niet!quote:
G A D V E R D A M M E !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
Ik laat mn zak alleen wassen, zodat die ratten weer schoon worden. De rest doek zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik laat me altijd wassen....2x omdat die gel zo ver in mn mat zit
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacksquote:
Op de vloer ligt een tapijt van peukenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Er zit een haar in mijn glas!!
quote:
Oh ik dacht al.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben diegene die bij jou CL voetbal komt kijken en daarbij altijd schooiert om partysnacks![]()
quote:
Grafweerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:04 schreef Stienn het volgende:
Het regent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |