Hoiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef liefie_ het volgende:
lang geleden, maar ik kom ff hoi zeggen!
ja ook goed gelukkigquote:
Tijd gaat snel he als je druk bezig bentquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow
Veel uitgevoerd vandaag, nog een half uurtje dan weer richting huis
Weekend is goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Hier alles goed hoor. Heb lekker weekend.
Hoe is het met je sollicitaties?
Es!quote:
Blikvoerquote:
quote:
Waarom zou dat niet kunnen? Even reserveren doet wonderen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
Nah vandaag dan een concertje. Verder niet echt iets bijzonders.. Ik hoop dat we naar Pirates 3 kunnen.
Beviel jou het gesprek niet dan daarnet?
Ravioli bolognesequote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Wat zat er in?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders lag het nu ergens anders
Ik heb nog niet echt gekeken of er uberhaupt nog te reserveren valt voor het weekend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Even reserveren doet wonderen toch?
Nee, was echt niet overtuigend wat ze brachten
Dat klinkt wel erg lekker jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:38 schreef es70 het volgende:
Ravioli bolognese. Champignonsaus erbij met flink wat ui, extra champignons, knoflook (ik had dus eigenlijk niet moeten boeren net
) en gehakt en 't is prima weg te prikken
Waarom zou er niet meer te reserveren vallenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt gekeken of er uberhaupt nog te reserveren valt voor het weekend.
Volgende gesprek wellicht beter! Er zit vast wel iets tussen dat het gaat worden. Positief blijven.
Ik werd vorig jaar ook continue afgewezen; te jong, te onervaren, toch niet de persoon die we zoeken. Blablabla.
Maar goed, aanhouder wint.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef liefie_ het volgende:
oeh (ik weet niet of iemand t wil weten) maar ik heb nog niet echt honger maar wel zin in een snackje en ik had zoiets lekkers gemaakt (nu het over eten gaat)
nachos met taco saus en kaas en in de magnetron! binnen een minuutje een kei lekker snackje met de restjes van gister jum jum
ja nu heb ik helemaal geen zin meer om te koken maar wil ik gewoon nog zo'n bakje maken!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Boh nacho's. Met zo'n dipsausje. Heerlijk liefie!.
Lekker biertje erbij, op het terras.
Ik denk dat er al veel volgereserveerd is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou er niet meer te reserveren vallen
Komt ook wel, zo lang ben ik nog niet bezig
Gewoon doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef liefie_ het volgende:
ja nu heb ik helemaal geen zin meer om te koken maar wil ik gewoon nog zo'n bakje maken!!
Ik krijg de neiging... Word een beetje misselijk van alle 'schatjes', 'kanjers' en 'lieverdjes' zo langzamerhandquote:
Soort Doritos, maar dan lekkerder.quote:
van die mais chipjes zeg maarquote:
Dat helpt nietquote:
Dat helpt welquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van die mais chipjes zeg maar
driehoekjes
Het was te proberenquote:
niet als je er niet te veel prut op gooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
[..]
Dat helpt wel. Worden die niet slap in de magnetron
.
Meteen proberen danquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat er al veel volgereserveerd is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging... Word een beetje misselijk van alle 'schatjes', 'kanjers' en 'lieverdjes' zo langzamerhand. Waar blijft die rel toch
. Stelletje amateurs daar
.
ik gok dat het niet gezond is en mn billen er nog meer van gaan groeienquote:
Mijn ding is het niet om eerlijk te zijn. Maar waarom zou het niet leuk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
@ Kuuk en liefie_: Een spijkerbroek, ongeveer 3/4, zou dat leuk kunnen zijn met een gehaakt randje onderlangs de pijp.
Ik lees nog steeds vrijwel alles, dan ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer eens selectief lezen of maak anders zelf een kloon voor die rel
ik denk (altijd een beetje moeilijk inschatten via woorden en zo) is het niet mijn stijl maar kan het wel leuk zijn!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
@ Kuuk en liefie_: Een spijkerbroek, ongeveer 3/4, zou dat leuk kunnen zijn met een gehaakt randje onderlangs de pijp.
Ik lees ook het meeste, maar wel wat selectiever. Het gaat me om wat er staat, niet om hoe het er staatquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds vrijwel alles, dan ontkom je er niet aan.
Metquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lees ook het meeste, maar wel wat selectiever. Het gaat me om wat er staat, niet om hoe het er staat
quote:
We gaan daar samen het kotsclubje oprichtenquote:
Neh, anorexia/boulimia is niet mijn dingquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan daar samen het kotsclubje oprichten
Ander forumquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef liefie_ het volgende:
waar zijn ze zo lief?
ik mis iets of zo...
Dan moet ik het dus alleen doen, die kans is bij mij niet al te groot namelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh, anorexia/boulimia is niet mijn ding.
Ik krijg nu al gezeur dat ik 'mager' zou zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet ik het dus alleen doen, die kans is bij mij niet al te groot namelijk
ik had t kunnen wetenquote:
Das nog wat lief he, het moet wel duidelijk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg nu al gezeur dat ik 'mager' zou zijn.
'Kots hier op liefheid', zoiets.
Dat gebeurt hier igg niet al te veelquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had t kunnen weten
lief doen is nogal on-fok![]()
Rather shocking, dusdanige liefheid als je eerst hier hebt rondgehangenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had t kunnen weten
lief doen is nogal on-fok![]()
Understatementquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Rather shocking, dusdanige liefheid als je eerst hier hebt rondgehangen.
Pizzaquote:
Das wel lekker jaquote:
Haal een maaltijdsaladequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel lekker ja
Ik ga maar eens even richting AH, tot laters
Zelf maken is ook goed te doen. Geitenkaasje, pijnboompitten en honing. Pakje sla erbij, cherrytomaatjes, eitje. Goed voer.quote:
Hoe lang?quote:
Ook al heel lang niet meer gegeten trouwensquote:
deel 1 of 2 dan toch wel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef Pheno het volgende:
Oh, Pirates of the whatever is straks op tv, die heb ik nog nooit gezien
is heel goed te doen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook al heel lang niet meer gegeten trouwens
Nopequote:
Hier in de buurt zit zoeen bezorgchineesquote:
Nee, nooit deel 1 of 2 gezienquote:
Ah zoquote:
Deel 1 denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo
Ze zenden deel 1 of 2 uit bedoel ik
Ohquote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is het toch deel 1 hoor
Mijn excuses, u heeft volledig gelijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is het toch deel 1 hoor
Lekker heur!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten
Tortellini met kaas-speksaus, en visschnitzeltjes
groenten ander keertje weer
Mwoa, ik heb het met die tortellini wel weer een beetje gezien eigenlijkquote:
Tijd voor wat anders dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb het met die tortellini wel weer een beetje gezien eigenlijk
Ik heb er ook nog een zakje van in de kast liggenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb het met die tortellini wel weer een beetje gezien eigenlijk
Heb je nog zoveel tortellini liggen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst de diepvries maar eens leegeten
Tortellini is droogvoer wat je 5-10 mins in heet water moet kokenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel tortellini liggen dan?
Nee, die zijn nu opquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog zoveel tortellini liggen dan?
Ah, dat moet ook allemaal op zo nu en dan jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die zijn nu op
stoommaaltijden, pizza, lasagne, dat soort troep allemaal
Ik ga over een kwartiertje ook, probeer er altijd rond half 11 in te liggenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag maar eens lekker vroeg naar bed
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:22 schreef Frutsel het volgende:
EDIT
Winkelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:40 schreef SpeedyGJ het volgende:mooi zo
![]()
Hmmz weet ik nog niet, misschien morgen zwemmen of zowstraks lekker Leeuwarden in
![]()
Prima hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het hier, behalve stil?
Mocht je je toch bedenken, wil je het dan even melden? Ik woon nogal dicht bij België.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Druk. En ik wil een bom op Belgie gooien. Het is dat ik beleefd moet blijven, maar eigenlijk wil ik iemand even per mail geheel de grond in stampen. Met een cc naar het hele bedrijf van hem. Jammer dat het een zakelijke partner is, dus ik doe het maar niet.
Vakantievoorpret is leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Prima hoorbeetje aan het kijken wat ik op vakantie allemaal eens zal gaan bezuuken
Goedemorgenquote:
Ja en nieuwe pcquote:
Shop ze!quote:
Kan je het niet per normale post doen en wat poeder meesturen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
Druk. En ik wil een bom op Belgie gooien. Het is dat ik beleefd moet blijven, maar eigenlijk wil ik iemand even per mail geheel de grond in stampen. Met een cc naar het hele bedrijf van hem. Jammer dat het een zakelijke partner is, dus ik doe het maar niet.
De cartoons in de Rizla vloeipakjes zijn leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
die domme kutcartoons op nu.nl worden nog steeds met de dag walgelijkerze moeten daar echt mee stoppen
Een tvp van JD ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
De cartoons in de Rizla vloeipakjes zijn leuk.
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ja vast wel, maar om nou aan de shag te gaan om een leuke cartoon is dan ook weer zo wat
Nah, je hebt wel eens betere gehadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:18 schreef JDude het volgende:
Een tvp van JD ook.
Ook een dieequote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je het niet per normale post doen en wat poeder meesturen?
Hé da's mijn taak.quote:
Bronquote:Moeizame executie van man die dood wilde
WASHINGTON - Amerikaanse beulen hadden donderdag de grootste moeite om een man dood te krijgen die juist om zijn executie had gevraagd. Eigenlijk had Christopher Newton (37) om 10.00 uur (plaatselijke tijd) moeten sterven in de gevangenis van Lucasville in de staat Ohio.
+ afbeelding vergroten Demonstranten ageerden bij de gevangenis tegen de executie. FOTO AP
Het executiepersoneel kon echter meer dan een uur lang geen geschikte aderen vinden voor de dodelijke injectie. Om 11.53 uur werd Newton eindelijk dood verklaard. Hij mocht tijdens zijn executie zelfs tussendoor even naar de wc.
Newton was een draaideurcrimineel die een groot deel van zijn volwassen leven in de gevangenis doorbracht. In 2001 had hij er genoeg van. Hij vermoordde een celgenoot om geëxecuteerd te worden. Newton sloeg en wurgde de man.
Doodstraf
Cipiers troffen hem lachend aan naast de zwaar gehavende celgenoot. Hij schreeuwde toen de bewakers probeerden de man te reanimeren en riep dat hij dood wilde. Tijdens het proces eiste hij van de aanklager de doodstraf.
De executie van Newton was de 21e dit jaar in de VS. Er zitten nog meer dan 3300 ter dood veroordeelden in een dodencel.
Ik zie het onder 'Bizar' staan. Dat klopt toch wel redelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
begrijp alleen niet zo goed wat het AD bezielt om dit soort dingen in een sectie te zetten die ze "fun" noemen. Is dit om te lachen of zo?
Lekker!quote:
Hoiquote:
Ik ben dinsdag ook nog vrijquote:
Morgen en overmorgen die hockeyfoto's maken. Maandag daarvan bijkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor het weekend
.
2 dagen hockeygedoequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen die hockeyfoto's maken. Maandag daarvan bijkomen.
En jij?
Wat is trouwvisite, een bruiloftquote:
Overwerkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor het weekend
.
Ja, het schijnt zelfs bagger weer te worden. Dan is het ook weinig foto's makenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dagen hockeygedoe. Kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen
.
Niet echt, het weer schijnt ook weer minder te worden, dus grote kans dat het oorspronkelijke plan (vouwwagen nakijken, burgerlijkheid ten top) in het water valt.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt zelfs bagger weer te worden. Dan is het ook weinig foto's maken
Vouwwagen nakijken kan toch wel? Duurt niet zo lang en na het weekend wordt het al weer beter
Ja, wil ik wat rust daarna hebben zal ik wel wat willen doenquote:
Neequote:
Neh, minstens tot 17u hè..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog geen weekend Sjow?
Ja in den haag heb je er daar genoeg vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ah ja. Logisch.
Dan naar Den Haag heh. Voor het bordje gesloopt is door een randdebiel.
Neen, het staat ergensch binnen, op de grond. Maar je kan het zien van buiten. Als het nog niet is weggehaald dus..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ah ja. Logisch.
Dan naar Den Haag heh. Voor het bordje gesloopt is door een randdebiel.
Die heb je overal. Gisteren bij de Heideroosjes ook een stel van die losers die een beetje in de microfoon gaan lopen blérenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja in den haag heb je er daar genoeg van
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb je overal. Gisteren bij de Heideroosjes ook een stel van die losers die een beetje in de microfoon gaan lopen bléren. Eéntje was zijn "opa"pet kwijt, klimt op podium, duwt soepel de gitarist opzij: "Euh jah. Ouwe, ik ben m'n pet kwijt, als je 'm vind, wil je 'm dan ff teruggeven. Ouwe."
.
Zucht. Wat bier al niet doet met sommige mensen.
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
Niet gefilmed met de camera/telefoon zeker
bah, wat gezond!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Wij eten aardappels, witte bonen en snijbonen en een kipschnitzel.
Moet ook eens gebeuren. Zo af en toe.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
bah, wat gezond!
Jij moet nodig wat zeggen met je aardappels bonen kipfiletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Burgerlijk trouwens Sjow, een boodschappenlijstje.
Ik zeg toch niet dat wij niet burgerlijk zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet nodig wat zeggen met je aardappels bonen kipfilet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Doe ik sindsdat ik erachter ben gekomen dat ik veul meer haal dan dat ik nodig. Scheelt geldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Burgerlijk trouwens Sjow, een boodschappenlijstje.
Bleghquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
zondag, lekker in de regen en kouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ben net thuis. Had geen zin meer om naar Den Haag te gaan![]()
Misschien zondag of zo.
Ja nou ja, kut. Ik moet zondag toch al de baan op. Nu liever ff nog van de warmte genietenquote:
Das weer wel ja, beter nu genieten van de zonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, kut. Ik moet zondag toch al de baan op. Nu liever ff nog van de warmte genieten
Sorry.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Stil hier........
Die heb ik vandaag opgezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, net thuis, weer voor meer getankt, zo maar even zweten in de sportschool.
Pheno gaat toch ook nogeens sushi maken voor ons? WEL lekker en NIET duur, as opposed to andersom?quote:
Dan ga jij toch niet meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno gaat toch ook nogeens sushi maken voor ons? WEL lekker en NIET duur, as opposed to andersom?
Toch wel danquote:
Ik heb net weer wat vakantiegeld binnenquote:
Wel goed voor de bordjes en de spoorkilometersquote:
Daar is niet te komen met de treinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed voor de bordjes en de spoorkilometers
Wel. En anders hoef ik er niet te zijn.quote:
Nee sorry, Myanmar heeft geen directe verbinding, Loas geen spoor en Cambodia valt het spoor uit elkaar en is nog maar 1 traject. Je kan wel naar Maleisië maar dat is een schiereiland en gaat dus de zee in aan alle kantenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. En anders hoef ik er niet te zijn.
Saigon is per spoor bereikbaar, dat weet ik. Loop je daarna alsnog vast dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, Myanmar heeft geen directe verbinding, Loas geen spoor en Cambodia valt het spoor uit elkaar en is nog maar 1 traject. Je kan wel naar Maleisië maar dat is een schiereiland en gaat dus de zee in aan alle kanten
Yep, helaas welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saigon is per spoor bereikbaar, dat weet ik. Loop je daarna alsnog vast dan?
In cambodia doen ze echt niets meer aan het spoor. Daar doe je over een stuk van 100km 7 uur geloof ik. En de rest van het spoor is niet meer begaanbaarquote:
Pomplorriewedstrijdjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In cambodia doen ze echt niets meer aan het spoor. Daar doe je over een stuk van 100km 7 uur geloof ik. En de rest van het spoor is niet meer begaanbaar
Mwoaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch. Bier?
In Thailand zelf grotendeels wel, daarbuiten niet neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pomplorriewedstrijdje
Ah, het is vast geen dubbelspoor?
Dat nummer is foutquote:
Ja! 1988quote:
Joh, laat r tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
M_M laatst: ik ga heul geen klonen extra meer aanmaken. Guess What.. Vrouwen
Ik koop alleen nieuwe dingen als het ECHT moet. Dat geldt voor kleding, schoenen en ook digicamsquote:
Daar zie ik niks vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer helemaal blij
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
achter of onder de tap?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
En weer terug..
Van 9.15-16u achter de bar staan bij de sportvereniging.. Ben verrot
quote:
Daarvan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
Spaanse sloffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Ik lieft skateschoentjesquote:
Ik al de hele dag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Gij luiwammes!quote:
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
helemaal niet naar buiten geweest
Wow
Was jij dat die dat hier op de oprit heeft gegooid?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Ik ook, en deels in de kantinequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Mijn godquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |