Hoiquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef liefie_ het volgende:
lang geleden, maar ik kom ff hoi zeggen!
ja ook goed gelukkigquote:
Tijd gaat snel he als je druk bezig bentquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow
Veel uitgevoerd vandaag, nog een half uurtje dan weer richting huis
Weekend is goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Hier alles goed hoor. Heb lekker weekend.
Hoe is het met je sollicitaties?
Es!quote:
Blikvoerquote:
quote:
Waarom zou dat niet kunnen? Even reserveren doet wonderen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
Nah vandaag dan een concertje. Verder niet echt iets bijzonders.. Ik hoop dat we naar Pirates 3 kunnen.
Beviel jou het gesprek niet dan daarnet?
Ravioli bolognesequote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Wat zat er in?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders lag het nu ergens anders
Ik heb nog niet echt gekeken of er uberhaupt nog te reserveren valt voor het weekend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Even reserveren doet wonderen toch?
Nee, was echt niet overtuigend wat ze brachten
Dat klinkt wel erg lekker jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:38 schreef es70 het volgende:
Ravioli bolognese. Champignonsaus erbij met flink wat ui, extra champignons, knoflook (ik had dus eigenlijk niet moeten boeren net
) en gehakt en 't is prima weg te prikken
Waarom zou er niet meer te reserveren vallenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt gekeken of er uberhaupt nog te reserveren valt voor het weekend.
Volgende gesprek wellicht beter! Er zit vast wel iets tussen dat het gaat worden. Positief blijven.
Ik werd vorig jaar ook continue afgewezen; te jong, te onervaren, toch niet de persoon die we zoeken. Blablabla.
Maar goed, aanhouder wint.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:42 schreef liefie_ het volgende:
oeh (ik weet niet of iemand t wil weten) maar ik heb nog niet echt honger maar wel zin in een snackje en ik had zoiets lekkers gemaakt (nu het over eten gaat)
nachos met taco saus en kaas en in de magnetron! binnen een minuutje een kei lekker snackje met de restjes van gister jum jum
ja nu heb ik helemaal geen zin meer om te koken maar wil ik gewoon nog zo'n bakje maken!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef Kuukske het volgende:
Boh nacho's. Met zo'n dipsausje. Heerlijk liefie!.
Lekker biertje erbij, op het terras.
Ik denk dat er al veel volgereserveerd is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou er niet meer te reserveren vallen
Komt ook wel, zo lang ben ik nog niet bezig
Gewoon doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef liefie_ het volgende:
ja nu heb ik helemaal geen zin meer om te koken maar wil ik gewoon nog zo'n bakje maken!!
Ik krijg de neiging... Word een beetje misselijk van alle 'schatjes', 'kanjers' en 'lieverdjes' zo langzamerhandquote:
Soort Doritos, maar dan lekkerder.quote:
van die mais chipjes zeg maarquote:
Dat helpt nietquote:
Dat helpt welquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van die mais chipjes zeg maar
driehoekjes
Het was te proberenquote:
niet als je er niet te veel prut op gooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat helpt niet.
[..]
Dat helpt wel. Worden die niet slap in de magnetron
.
Meteen proberen danquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat er al veel volgereserveerd is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging... Word een beetje misselijk van alle 'schatjes', 'kanjers' en 'lieverdjes' zo langzamerhand. Waar blijft die rel toch
. Stelletje amateurs daar
.
ik gok dat het niet gezond is en mn billen er nog meer van gaan groeienquote:
Mijn ding is het niet om eerlijk te zijn. Maar waarom zou het niet leuk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
@ Kuuk en liefie_: Een spijkerbroek, ongeveer 3/4, zou dat leuk kunnen zijn met een gehaakt randje onderlangs de pijp.
Ik lees nog steeds vrijwel alles, dan ontkom je er niet aanquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer eens selectief lezen of maak anders zelf een kloon voor die rel
ik denk (altijd een beetje moeilijk inschatten via woorden en zo) is het niet mijn stijl maar kan het wel leuk zijn!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef es70 het volgende:
@ Kuuk en liefie_: Een spijkerbroek, ongeveer 3/4, zou dat leuk kunnen zijn met een gehaakt randje onderlangs de pijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |