Ik zie het onder 'Bizar' staan. Dat klopt toch wel redelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
begrijp alleen niet zo goed wat het AD bezielt om dit soort dingen in een sectie te zetten die ze "fun" noemen. Is dit om te lachen of zo?
Lekker!quote:
Hoiquote:
Ik ben dinsdag ook nog vrijquote:
Morgen en overmorgen die hockeyfoto's maken. Maandag daarvan bijkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor het weekend
.
2 dagen hockeygedoequote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen die hockeyfoto's maken. Maandag daarvan bijkomen.
En jij?
Wat is trouwvisite, een bruiloftquote:
Overwerkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi. Nog leuke plannen voor het weekend
.
Ja, het schijnt zelfs bagger weer te worden. Dan is het ook weinig foto's makenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:17 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dagen hockeygedoe. Kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen
.
Niet echt, het weer schijnt ook weer minder te worden, dus grote kans dat het oorspronkelijke plan (vouwwagen nakijken, burgerlijkheid ten top) in het water valt.
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt zelfs bagger weer te worden. Dan is het ook weinig foto's maken
Vouwwagen nakijken kan toch wel? Duurt niet zo lang en na het weekend wordt het al weer beter
Ja, wil ik wat rust daarna hebben zal ik wel wat willen doenquote:
Neequote:
Neh, minstens tot 17u hč..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog geen weekend Sjow?
Ja in den haag heb je er daar genoeg vanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ah ja. Logisch.
Dan naar Den Haag heh. Voor het bordje gesloopt is door een randdebiel.
Neen, het staat ergensch binnen, op de grond. Maar je kan het zien van buiten. Als het nog niet is weggehaald dus..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ah ja. Logisch.
Dan naar Den Haag heh. Voor het bordje gesloopt is door een randdebiel.
Die heb je overal. Gisteren bij de Heideroosjes ook een stel van die losers die een beetje in de microfoon gaan lopen blérenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja in den haag heb je er daar genoeg van
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heb je overal. Gisteren bij de Heideroosjes ook een stel van die losers die een beetje in de microfoon gaan lopen bléren. Eéntje was zijn "opa"pet kwijt, klimt op podium, duwt soepel de gitarist opzij: "Euh jah. Ouwe, ik ben m'n pet kwijt, als je 'm vind, wil je 'm dan ff teruggeven. Ouwe."
.
Zucht. Wat bier al niet doet met sommige mensen.
Nee, helaas niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
Niet gefilmed met de camera/telefoon zeker
bah, wat gezond!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Wij eten aardappels, witte bonen en snijbonen en een kipschnitzel.
Moet ook eens gebeuren. Zo af en toe.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
bah, wat gezond!
Jij moet nodig wat zeggen met je aardappels bonen kipfiletquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Burgerlijk trouwens Sjow, een boodschappenlijstje.
Ik zeg toch niet dat wij niet burgerlijk zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet nodig wat zeggen met je aardappels bonen kipfilet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
Doe ik sindsdat ik erachter ben gekomen dat ik veul meer haal dan dat ik nodig. Scheelt geldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Burgerlijk trouwens Sjow, een boodschappenlijstje.
Bleghquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |