zondag, lekker in de regen en kouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ben net thuis. Had geen zin meer om naar Den Haag te gaan![]()
Misschien zondag of zo.
Ja nou ja, kut. Ik moet zondag toch al de baan op. Nu liever ff nog van de warmte genietenquote:
Das weer wel ja, beter nu genieten van de zonquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, kut. Ik moet zondag toch al de baan op. Nu liever ff nog van de warmte genieten
Sorry.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Stil hier........
Die heb ik vandaag opgezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, net thuis, weer voor meer getankt, zo maar even zweten in de sportschool.
Pheno gaat toch ook nogeens sushi maken voor ons? WEL lekker en NIET duur, as opposed to andersom?quote:
Dan ga jij toch niet meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno gaat toch ook nogeens sushi maken voor ons? WEL lekker en NIET duur, as opposed to andersom?
Toch wel danquote:
Ik heb net weer wat vakantiegeld binnenquote:
Wel goed voor de bordjes en de spoorkilometersquote:
Daar is niet te komen met de treinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed voor de bordjes en de spoorkilometers
Wel. En anders hoef ik er niet te zijn.quote:
Nee sorry, Myanmar heeft geen directe verbinding, Loas geen spoor en Cambodia valt het spoor uit elkaar en is nog maar 1 traject. Je kan wel naar Maleisië maar dat is een schiereiland en gaat dus de zee in aan alle kantenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. En anders hoef ik er niet te zijn.
Saigon is per spoor bereikbaar, dat weet ik. Loop je daarna alsnog vast dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee sorry, Myanmar heeft geen directe verbinding, Loas geen spoor en Cambodia valt het spoor uit elkaar en is nog maar 1 traject. Je kan wel naar Maleisië maar dat is een schiereiland en gaat dus de zee in aan alle kanten
Yep, helaas welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Saigon is per spoor bereikbaar, dat weet ik. Loop je daarna alsnog vast dan?
In cambodia doen ze echt niets meer aan het spoor. Daar doe je over een stuk van 100km 7 uur geloof ik. En de rest van het spoor is niet meer begaanbaarquote:
Pomplorriewedstrijdjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In cambodia doen ze echt niets meer aan het spoor. Daar doe je over een stuk van 100km 7 uur geloof ik. En de rest van het spoor is niet meer begaanbaar
Mwoaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
Dusch. Bier?
In Thailand zelf grotendeels wel, daarbuiten niet neequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pomplorriewedstrijdje
Ah, het is vast geen dubbelspoor?
Dat nummer is foutquote:
Ja! 1988quote:
Joh, laat r tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
M_M laatst: ik ga heul geen klonen extra meer aanmaken. Guess What.. Vrouwen
Ik koop alleen nieuwe dingen als het ECHT moet. Dat geldt voor kleding, schoenen en ook digicamsquote:
Daar zie ik niks vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer helemaal blij
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
achter of onder de tap?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
En weer terug..
Van 9.15-16u achter de bar staan bij de sportvereniging.. Ben verrot
quote:
Daarvan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
Spaanse sloffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Ik lieft skateschoentjesquote:
Ik al de hele dag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Gij luiwammes!quote:
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
helemaal niet naar buiten geweest
Wow
Was jij dat die dat hier op de oprit heeft gegooid?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Ik ook, en deels in de kantinequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Mijn godquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |