Joh, laat r tochquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:58 schreef Sjowhan het volgende:
M_M laatst: ik ga heul geen klonen extra meer aanmaken. Guess What.. Vrouwen
Ik koop alleen nieuwe dingen als het ECHT moet. Dat geldt voor kleding, schoenen en ook digicamsquote:
Daar zie ik niks vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu weer helemaal blij
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
achter of onder de tap?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
En weer terug..
Van 9.15-16u achter de bar staan bij de sportvereniging.. Ben verrot
quote:
Daarvan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zal straks proberen een foto van mijn schoenen te maken terwijl ik er hielenkletsend mee de lucht in spring, goed?
Spaanse sloffen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Ik lieft skateschoentjesquote:
Ik al de hele dag nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb op het moment geen schoenen aan.
Gij luiwammes!quote:
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zienquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
helemaal niet naar buiten geweest
Wow
Was jij dat die dat hier op de oprit heeft gegooid?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Ik ook, en deels in de kantinequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar buiten geweest, ik ben kapot. Tig kruiwagens zand, ik kan geen zand meer zien
Mijn godquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Pheno het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |