Ik heb de fipo altijd anders ga ik huilenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef Freshthinking het volgende:
fipo!
achquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb de fipo altijd anders ga ik huilen![]()
kheb al een topic report verstuurd...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
Stage sc nummer 17...
dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
Stage sc nummer 17...
Ik heb het megadruk hier. Gisteren de hele dag beziggeweest met een deadline en vandaag eigenlijk weerquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Fresh! Alleen aanwezig voor de fipo's vandaag?
zoiets?? -->quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb de fipo altijd anders ga ik huilen![]()
Ah zuur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb het megadruk hier. Gisteren de hele dag beziggeweest met een deadline en vandaag eigenlijk weer
klote voor je...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb het megadruk hier. Gisteren de hele dag beziggeweest met een deadline en vandaag eigenlijk weer
wat ik trouwens ook heel erg relaxed vind aan Duitsland is, dat je overal nadat je naar het toilet bent geweest je handen kan wassen met warm water!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef Leinonlein het volgende:
zo erg??quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef denB het volgende:
[..]
Nee net zoals die reclame dat die moeder op de grond ligt te rollen
spuit 11 !!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
17?
ja, we zijn op nieuw begonnen, heb je er een paar gemist?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
17?
In Danmark ook zo. Best tof inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ik trouwens ook heel erg relaxed vind aan Duitsland is, dat je overal nadat je naar het toilet bent geweest je handen kan wassen met warm water!![]()
Was jij niet al een tijd geleden klaar? Of heb je weer een nieuwe klas?quote:
toen was Zosk er nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Goover het volgende:
This is 17!!!!!: Stage SC #17 Waar we tonks feliciteren
zoveel beter dan dat smerige koude water!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In Danmark ook zo. Best tof inderdaad![]()
Hem heb ik lang niet meer gezien ;/quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was Zosk er nog
voor de mensen die hem niet kennen, even een hint
[afbeelding]
Maddness?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
17?
This is SPARTAAAA!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef Goover het volgende:
This is 17!!!!!: Stage SC #17 Waar we tonks feliciteren
Echt welquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zoveel beter dan dat smerige koude water!![]()
ik geef zosk altijd kusjes als ik hem ergens op fok tegen komquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was Zosk er nog
[afbeelding]
ligt er aan waar je hier bent... West en mitte zijn schoon, Oost berlijn weet ik eigenlijk zo niet...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Echt wel
Voorzieningen zijn hier allemaal wat beter en schoner heb ik het idee.![]()
computer muisquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
er zit een muis op mijn bureau!!!!!!!!!!!!!!!!
bij mij ligt er 1!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:02 schreef ETA het volgende:
er zit een muis op mijn bureau!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken hem nog wel jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was Zosk er nog
[afbeelding]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een blauwe logitech muis!!!!!!!!!!!1quote:
Nee ok... hier zijn ook wel uitzonderingen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ligt er aan waar je hier bent... West en mitte zijn schoon, Oost berlijn weet ik eigenlijk zo niet...
he... NIETS moet...quote:
te vroeg of te laatquote:
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistentequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
waar zijn Spamzkieee en Spamcoooooo dan??
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef ETA het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een blauwe logitech muis!!!!!!!!!!!1
oh wacht![]()
diequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistente![]()
wat zal je in een leeg gat vallen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
Nog een week en mijn stage zit erop..!
Nog een weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
ik dacht, iemand anders vraagt wel!quote:
Ik heb er nog 2,5 week te gaan:Yquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
Spamsokquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Sok41 het volgende:
Als ik ga spammen, hoe heet ik dan Oo ?
MichielPH! Dat is lang geleden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Was jij niet al een tijd geleden klaar? Of heb je weer een nieuwe klas?
nee, ditmaal was/is het een zeurende printer. ik heb hem vakkundig geslooptquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he... NIETS moet...maar vertel, wat moest je doen? beamer opnieuw instellen?
![]()
het is niet iedere dag feest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
Tvp. Geen zin om te posten vandaag.
jij ook alquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistente![]()
netjes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nee, ditmaal was/is het een zeurende printer. ik heb hem vakkundig gesloopt![]()
Spam41quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Sok41 het volgende:
Als ik ga spammen, hoe heet ik dan Oo ?
Ja inderdaad zeg! Is dat in NL negens? Shit man ik ben echt verduitstquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ik trouwens ook heel erg relaxed vind aan Duitsland is, dat je overal nadat je naar het toilet bent geweest je handen kan wassen met warm water!![]()
wat een kut 900ste post...!quote:
En nou is het weer wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef DaFan het volgende:
Lol sup met die 'Pieterbas heeft een MSN adresin zijn profiel staan'
Call the carepolice
dank dank dankquote:
*laterquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Gaat trouwens wel vaak mis met die TT ('t nummer).
En wij (althans het grootste gedeelte) moeten laten fananciële kengetallen leveren. Als dat maar goed gaat..
Volgens mij niet, in ieder geval niet zo veel als hier in het Mooie Duitslandquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg! Is dat in NL negens? Shit man ik ben echt verduitst![]()
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salarisquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zal je in een leeg gat vallen...![]()
Ik heb hard bezig met een Joomla Template aan het makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik werk wel, what up met die anti-werk TT's?
Doe eens wat!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salaris
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik typ elke keer forumlier ipv formulier. Stomme FOK!
dat zou wel beter zijn! nog meer verdienen met fokken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salaris
Typ niet zo vaak formulier danquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik werk ook nog een beetje aan m'n scriptie!quote:
Lollersquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
M i c h i e l P i j n a c k e r H o r d i j k is zol lang hè..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef Sok41 het volgende:
Als ik michielPH zn naam zie moet ik elke keer aan scheikundige definitie denken... Oftewel, MichielZuurgraad
He michiel, waar kom jij vandaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
M i c h i e l P i j n a c k e r H o r d i j k is zol lang hè..
En om ff schooljufferig te doen: da's "pH".
keejquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
En nee, ReM: vragen om pics is het niet waard![]()
Al bijna klaar met dat kreng?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik werk ook nog een beetje aan m'n scriptie!![]()
Starbucksquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik denk dat ik strax even naar de Starbucks toe loop, lekker bakje koffie halen!
GOHquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
M i c h i e l P i j n a c k e r H o r d i j k is zol lang hè..
En om ff schooljufferig te doen: da's "pH".
Eelde, maar woon nu in Groningen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He michiel, waar kom jij vandaan?
Heerlijk!quote:
whehehehequote:
Zakneger, hoorde hij vanmorgen ook bij ons op kantoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo mooie zakneger, je hebt alsnog die RGB kabel vergeten kalf!
Ding ligt nog op tafel
Starbucks.. lucky youquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik denk dat ik strax even naar de Starbucks toe loop, lekker bakje koffie halen!
Kaalklets! Je bent die kabel vergeten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zakneger, hoorde hij vanmorgen ook bij ons op kantoor![]()
Tompoesenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Casual-T het volgende:
Oh, net een heerlijke tompoes op van de bakker, wat een heerlijk room ertussen..![]()
En ff visio laten installeren hier, ff stroomschema'tjes invoegen die ik gemaakt heb hier, en die kan op school inleveren (moet 3 processen in kaart brengen, dat heb ik al gedaan dus appeltje eitje).![]()
He, ben jij niet die lullo die aan de kwikstaartweg woonde? Klasgenoot van basisschool de ekkel undso?quote:
Hou je bek over eelde ja!quote:
GVD! Helemaal vergeten man! Had me dan ook helpen herinneren, je had toch kunnen verwachten dat ik dat ding zou vergeten!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo mooie zakneger, je hebt alsnog die RGB kabel vergeten kalf!
Ding ligt nog op tafel
Ich bin ein Berliner!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef MichielPH het volgende:
[..]
He, ben jij niet die lullo gezellig, en vooral aardige jongen die aan de kwikstaartweg woonde? Klasgenoot van basisschool de ekkel undso?
Bij Sanoma Men's Magazines in Amsterdamquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zou wel beter zijn! nog meer verdienen met fokken!
waar zet je ook al weer?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
GVD! Helemaal vergeten man! Had me dan ook helpen herinneren, je had toch kunnen verwachten dat ik dat ding zou vergeten!![]()
wil je ook een kopje?quote:
ow.. ik dacht ergens in het buitenland...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij Sanoma Men's Magazines in Amsterdam
graftak doet het ook altijd goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kaalklets! Je bent die kabel vergeten!
Ik hoop dat ie dan nog warm isquote:
Nee joh. Alhoewel, als ik hier naar buiten kijk lijkt het wel suriname:')quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow.. ik dacht ergens in het buitenland...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:23 schreef Cuckoo het volgende:
Sjek dit: Bokito doet zijn relaas
Ja, om mijn postcount omhoog te halen kijk ik ook zo af en toe buiten de Stage SC reeks![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee joh. Alhoewel, als ik hier naar buiten kijk lijkt het wel suriname:')
Precies, dat hoop ik spoedig te horenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar wel tof als je er kan blijven!
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
GVD! Helemaal vergeten man! Had me dan ook helpen herinneren, je had toch kunnen verwachten dat ik dat ding zou vergeten!![]()
Ik wil wel Starbucks voor iedereen halen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef MichielPH het volgende:
Ik neem maar weer kopje automatenkoffie met zo'n lekker kalklaagje.
Fijn![]()
Dat is allang vakkundig gerepareerd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zag hem pas toen jij al door onze voortuin scheurde met die gedeukte Renault
Dat was een leen van frisia autoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat is allang vakkundig gerepareerd!![]()
![]()
Enne, als ik zag wat jij op het oprit had staan, zou ik me wel stil houden![]()
DJ Coone & Ghostquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Smack My Pitch Up
http://www.youtube.com/watch?v=pPTms-pBnR0
Goed voor elkaar dan! Jullie oprit zag er ongeveer zo uit;quote:
Niet direct. Er staan wel producten in de winkel waar ik indirect aan heb meegeholpen, de nieuwe generatie philishave, heb daarvoor de laklaag meetmethode verbeterd zodat ze beter controle over de kwaliteit hebben. En heb verbeteringen doorgevoerd voor de advertentiepanelen die op toileten hangt. Ohja, en natuurlijk de radarsystemen op nederlandse marineschepen iets goedkoper gemaaktquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef MichielPH het volgende:
Zeg ETA, krijgen wij ook echt ontwerpen van jou in de winkels te zien?
Klopt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef DaFan het volgende:
Goed topic:
Het prototype student
Die Sandstorm is zo'n triest figuur
kansloos die jongen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef DaFan het volgende:
Goed topic:
Het prototype student
Doe t lekker zelfquote:
Euh? zie niksquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Goed voor elkaar dan! Jullie oprit zag er ongeveer zo uit;
[afbeelding]
![]()
Gelukkig gewoon in Groningen, 15 minuten fietsen van m'n kamer vandaan. Moet een apparaat maken wat stapels papier kan tellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik wil wel Starbucks voor iedereen halen!![]()
waar loop je trouwens stage?
Wel tof dat het wel producten zijn die je nog een tegen zal komen, op die Marineschepen waarschijnlijk na natuurlijk...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Niet direct. Er staan wel producten in de winkel waar ik indirect aan heb meegeholpen, de nieuwe generatie philishave, heb daarvoor de laklaag meetmethode verbeterd zodat ze beter controle over de kwaliteit hebben. En heb verbeteringen doorgevoerd voor de advertentiepanelen die op toileten hangt. Ohja, en natuurlijk de radarsystemen op nederlandse marineschepen iets goedkoper gemaaktMaar die staan niet in de winkel
Dat van Acer, tot nu toe concurrentie onderzoek uitgevoerd en geassisteerd in de presentatie van een nieuw product (oeehhhhhh geheimpje). of dat ooit op de markt komt.... hoop het wel
Vrij kansloze stage dus!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Gelukkig gewoon in Groningen, 15 minuten fietsen van m'n kamer vandaan. Moet een apparaat maken wat stapels papier kan tellen.
Krijg ik beetje dit gevoel bij -->![]()
![]()
Mja, beetje zwart-wit innit..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef DaFan het volgende:
Goed topic:
Het prototype student
quote:
Whehe, lijkt me ook niet allesquote:
HOUNIETquote:
ik loop zo langs de starbucks onderweg naar huis.... maar is te duurquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Gelukkig gewoon in Groningen, 15 minuten fietsen van m'n kamer vandaan. Moet een apparaat maken wat stapels papier kan tellen.
Krijg ik beetje dit gevoel bij -->![]()
![]()
Wat kost een bakje starbucks koffie daar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:40 schreef ETA het volgende:
[..]
ik loop zo langs de starbucks onderweg naar huis.... maar is te duurkoffiebar ernaast, zelfde kwaliteit, helft van de prijs
de lekkerste appelsquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:34 schreef Leinonlein het volgende:
Granny smith for live! hmmm...
yoquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat kost een bakje starbucks koffie daar?
Niet te betalen met je salaris van $42000?
![]()
Goedemorgenquote:
Zijn wel Taiwanese dollars hequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Heb ik wat gemist? $42.000 ??? Voor een stage?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
klinkt toch net wat meer dan de 800 euro's die het waard is...quote:
al zijn het wel machtig mooie dingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wel tof dat het wel producten zijn die je nog een tegen zal komen, op die Marineschepen waarschijnlijk na natuurlijk...![]()
Beetje boelquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef Leinonlein het volgende:
Starbucks is een beetje overrated, wel erg lekker. Maar je hebt koffiezaken met net zulke lekkere koffie en goedkoper
Balzak coffee zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef Leinonlein het volgende:
Starbucks is een beetje overrated, wel erg lekker. Maar je hebt koffiezaken met net zulke lekkere koffie en goedkoper
daar moet ik je gelijk in geven...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef ETA het volgende:
[..]
al zijn het wel machtig mooie dingen
[afbeelding]
vissersbootjequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef ETA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kost ook nog wel een paar dollahsquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef ETA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe zit dat, waarom begin je zo laat met stage?quote:
Je hebt niks gemist, kutwedstrijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
het was te druk, pas 2230 thuiskon nog net Seedorf met de Cup zien
![]()
hij heeft gister tot 2230 gewerkt...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe zit dat, waarom begin je zo laat met stage?
Douwe Egberts ?quote:
Nee een "gewoon beetje" want de kwaliteit v.d. koffie is wel boven gemiddeld, maar de prijs helaas nog hogerquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Qwea het volgende:
ielh, ik heb een muis ontdekt in de keuken
1 van mn collega's heeft hem onthoofd met de sneeuwschep
Volgend jaar mn stage plek ook veilig gesteld, ik mag terug komen
Nee, in Duitsland heb je Balzac Coffee zaken!quote:
hier is ~30Kquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Qwea het volgende:
Volgend jaar mn stage plek ook veilig gesteld, ik mag terug komen
Dank je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
hier is ~30K
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/geld.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kwaliteit is relatief. Tis maar net wat voor waarde je er zelf aan hecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee een "gewoon beetje" want de kwaliteit v.d. koffie is wel boven gemiddeld, maar de prijs helaas nog hoger![]()
zo ben je net wakker ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
Houniet, zat net ff te zoeken maar loop jij geen stage![]()
?
das toch om 16.00?quote:
Dat mis ik ook in Duitsland...quote:
Weet ik, zit nu al in een dipquote:
Da's wel lekker om in 't handje te krijgen maandelijks..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef ETA het volgende:
[..]
hier is ~30K
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/geld.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Neej, vanaf 7 uur al!! Nog niet meegekregen eigenlijk dat je geen stage liepquote:
wat...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef ETA het volgende:
starbucks koffie kost $120..... ¤2,50!!!!!!! voor lunch en diner betaal ik zelfs minder......... ff de bigmac index erbij, een bigmac menu kost $115........ in NL is een menu toch 6 euro? Dus volgens de index kost een koffie dan omgerekend 6 euro!!
Hehe, die zijn lolligquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, in Duitsland heb je Balzac Coffee zaken!![]()
ik reken altijd alles om naar bierquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef ETA het volgende:
starbucks koffie kost $120..... ¤2,50!!!!!!! voor lunch en diner betaal ik zelfs minder......... ff de bigmac index erbij, een bigmac menu kost $115........ in NL is een menu toch 6 euro? Dus volgens de index kost een koffie dan omgerekend 6 euro!!
geweldigquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind je van line-up van Mysteryland??
Voldoet een lidl soepje niet Kuno?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat mis ik ook in Duitsland...![]()
Ik krijg het ook cash omdat ik het maar neit voor elkaar krijg een bankrekening te openen..... vragen ze of ik het niet erg vindt om met zo giga bedrag op straat rond te lopen en dat in huis te hebben.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Da's wel lekker om in 't handje te krijgen maandelijks..![]()
4.95, toch? of 5,95?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Mac Menuutje nog geen 6,-
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik krijg het ook cash omdat ik het maar neit voor elkaar krijg een bankrekening te openen..... vragen ze of ik het niet erg vindt om met zo giga bedrag op straat rond te lopen en dat in huis te hebben.....![]()
Ja die mac index is waardeloos... de bier-index zou voglens mij veel beter werken!quote:
maar bij de koffiebar ernaast krijg ik van het aardige meisje die goed engels kan een icecoffee voor 35$quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Deansensitized het volgende:
Watdat is goedkoop! Dat voer daar!
En de koffie duur dan
(voor als je Partyflock hebt) hoeveel sterren heb je er staan dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
geweldigvooral Q-dance en Sneakerz
Toppiejoppiequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef ETA het volgende:
[..]
maar bij de koffiebar ernaast krijg ik van het aardige meisje die goed engels kan een icecoffee voor 35$![]()
welk bier stel je voor?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja die mac index is waardeloos... de bier-index zou voglens mij veel beter werken!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
4,95.
Wisten jullie trouwens dat je 15% korting krijgt op een menu met je collegekaart..
Echt? Met elke collegekaart, maakt niet uit welke school?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
4,95.
Wisten jullie trouwens dat je 15% korting krijgt op een menu met je collegekaart..
ik doe niet aan die sitesquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(voor als je Partyflock hebt) hoeveel sterren heb je er staan dan??
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja die mac index is waardeloos... de bier-index zou voglens mij veel beter werken!
altijd??quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Casual-T het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik krijg het ook cash omdat ik het maar neit voor elkaar krijg een bankrekening te openen..... vragen ze of ik het niet erg vindt om met zo giga bedrag op straat rond te lopen en dat in huis te hebben.....![]()
de gemiddelde prijs voor een lekker biertje denk ik maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
[..]
welk bier stel je voor?
(inleiding tot grote discussie over bier............)
Grolschquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
[..]
welk bier stel je voor?
(inleiding tot grote discussie over bier............)
heeeeeeel misschien naar Mysterylandquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef Houniet het volgende:
ReM ga je ook naar Mysterylandheb je trouwens nog die Canon gekocht
dat is veel belangrijker dan Starbucks!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef ETA het volgende:
[..]
maar bij de koffiebar ernaast krijg ik van het aardige meisje die goed engels kan een icecoffee voor 35$![]()
Aangezien er niet 1 bier over de hele wereld is, ja heineken, maar ik wil echt bier!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de gemiddelde prijs voor een lekker biertje denk ik maar
Niet verkeerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind je van line-up van Mysteryland??
Grolschquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Aangezien er niet 1 bier over de hele wereld is, ja heineken, maar ik wil echt bier!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Aangezien er niet 1 bier over de hele wereld is, ja heineken, maar ik wil echt bier!
van 11.00 tot 23.00, net als DefQon.1quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Houniet het volgende:
ik ga lekker bij Sneakerz staan de hele avonden natuurlijk stuiteren op de Q-Dance stage
niet gezien, maar hij heeft het verdiend. hij heeft geweldig gespeeld dit seizoen. schijt aan van Bastenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
inderdaad
hoewel hij niet goed speelde.
Tuborg kan ik mee leven!quote:
Damn, en nog naar Dancevalleyquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van 11.00 tot 23.00, net als DefQon.1als ik ga, ben ik toch hele avond bij Q-Dance te vinden
![]()
Snap ook niet de aversie jegens hemquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]inderdaad
hoewel hij niet goed speelde.
Jammerdebammer.nlquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kerel geweldige voetballer man, meeste prijzen gewonnen. Alleen paar pingels gemist![]()
onbegrijpelijk..quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snap ook niet de aversie jegens hem!
Kerel geweldige voetballer man, meeste prijzen gewonnen. Alleen paar pingels gemist![]()
quote:
Eine Konigin unter den Bierenquote:
welke cijfers...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
krijgen jullie allemaal een harde piemel van die cijfers ofzo
quote:
Kunnen we niet gewoo hier even een Bier-index inelkaar flanzen?quote:
dan krijgen de meeste economenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
krijgen jullie allemaal een harde piemel van die cijfers ofzo
Start jij hem ff opquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoo hier even een Bier-index inelkaar flanzen?
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuborg kan ik mee leven!alleen kun je dat in NL krijgen?
![]()
ik op PF geen enkele ster bij Dance Vallyquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Damn, en nog naar Dancevalleylekker spaceenn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
de 940 voorbij! ik haal de 1000 nog wel vandaag!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
nee![]()
Daarom gaan we ook veel mee terug nemen![]()
aaaaaaaaaaaaaaah oooooooooooooooohquote:
kan je zelf sterren plaatsen bij je eigen gekozen feesten ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik op PF geen enkele ster bij Dance Vally
ernstigquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaah ooooooooooooooooh
Ja wel een beetje
als jullie met een gemiddelde komen van Nederlandquote:
elke ster bij een feest staat voor een artiest die jij bij je favorieten hebt staan... dus op Dance Valley staat geen enkele favoriete artiest van mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je zelf sterren plaatsen bij je eigen gekozen feesten ofzo [afbeelding]
30 flesjes...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Deansensitized het volgende:
Kratten van 30 flesjes
Dat vind je nergens anders man
bonerrrrrrrr bij Kunoquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaah ooooooooooooooooh
Ja wel een beetje
Kijk een goed biertje!quote:
op die fietsquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
elke ster bij een feest staat voor een artiest die jij bij je favorieten hebt staan... dus op Dance Valley staat geen enkele favoriete artiest van mij
ik wil trouwens niet nog een keer de LaPo hebben...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |