Nee ok... hier zijn ook wel uitzonderingen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ligt er aan waar je hier bent... West en mitte zijn schoon, Oost berlijn weet ik eigenlijk zo niet...
he... NIETS moet...quote:
te vroeg of te laatquote:
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistentequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
waar zijn Spamzkieee en Spamcoooooo dan??
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:04 schreef ETA het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een blauwe logitech muis!!!!!!!!!!!1
oh wacht![]()
diequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistente![]()
wat zal je in een leeg gat vallen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
Nog een week en mijn stage zit erop..!
Nog een weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
ik dacht, iemand anders vraagt wel!quote:
Ik heb er nog 2,5 week te gaan:Yquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Freshthinking het volgende:
Spamsokquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Sok41 het volgende:
Als ik ga spammen, hoe heet ik dan Oo ?
MichielPH! Dat is lang geleden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Was jij niet al een tijd geleden klaar? Of heb je weer een nieuwe klas?
nee, ditmaal was/is het een zeurende printer. ik heb hem vakkundig geslooptquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
he... NIETS moet...maar vertel, wat moest je doen? beamer opnieuw instellen?
![]()
het is niet iedere dag feest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef DaFan het volgende:
Tvp. Geen zin om te posten vandaag.
jij ook alquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hiieehieeer! ff aan t lullen met de management assistente![]()
netjes!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
nee, ditmaal was/is het een zeurende printer. ik heb hem vakkundig gesloopt![]()
Spam41quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Sok41 het volgende:
Als ik ga spammen, hoe heet ik dan Oo ?
Ja inderdaad zeg! Is dat in NL negens? Shit man ik ben echt verduitstquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ik trouwens ook heel erg relaxed vind aan Duitsland is, dat je overal nadat je naar het toilet bent geweest je handen kan wassen met warm water!![]()
wat een kut 900ste post...!quote:
En nou is het weer wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef DaFan het volgende:
Lol sup met die 'Pieterbas heeft een MSN adresin zijn profiel staan'
Call the carepolice
dank dank dankquote:
*laterquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:12 schreef Casual-T het volgende:
Gaat trouwens wel vaak mis met die TT ('t nummer).
En wij (althans het grootste gedeelte) moeten laten fananciële kengetallen leveren. Als dat maar goed gaat..
Volgens mij niet, in ieder geval niet zo veel als hier in het Mooie Duitslandquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg! Is dat in NL negens? Shit man ik ben echt verduitst![]()
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salarisquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat zal je in een leeg gat vallen...![]()
Ik heb hard bezig met een Joomla Template aan het makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik werk wel, what up met die anti-werk TT's?
Doe eens wat!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salaris
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik typ elke keer forumlier ipv formulier. Stomme FOK!
dat zou wel beter zijn! nog meer verdienen met fokken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:13 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee hoor, met een beetje geluk blijf ik hier plakken. Alleen dan tegen een aardig salaris
Typ niet zo vaak formulier danquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
Ik werk ook nog een beetje aan m'n scriptie!quote:
Lollersquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef miss-scofield het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |