Om welk gesloten topic jank ik?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
DirkH en ik zijn altijd al goeie maatjes geweest![]()
Ik jank iig niet als me topic dicht isneem er een voorbeeld aan stelletje baggeraars.
En nu stop ik hier te posten voor nu. Aangezien ik niet zo'n drang heb om het laatste woord te hebben als sommige users.
Beeld een filmscene uitquote:Op maandag 28 mei 2007 09:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
mjah![]()
[..]
er zit iig nog 1 tussen die NU nog open is.
Nu jij weer![]()
Dirkh, weet je wat zo ubergrappig is?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, dat zijn allemaal hardstikke leuke topics! Welke kneus heeft daar de boel lopen vergallen? Die moet zijn stekker uit het internet halen en en en ... adem haalt. en en en en zijn oogballen uitlepelen. O zo!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat een onbehagelijk laag niveau heeft ONZ op dit moment. Modjes, doe er wat aan!
Van al die klonen wordt ik ook misselijk. Ik dacht dat ik getoog van laag bewijs. Maar dat gaat allang niet meer op.
Zelfs ik begin het onbehagelijke niveau te merken
onbehagelijk lees: zeer onaangenaam
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer.
Als ik een topic open dan komen er een aantal zeer onaangename users mijn hele topic verneuken.
De kutusers schrikken de toffe users af, waardoor bagger je strot doorgeduwd wordt, kut SC en met Q_B/zarGon/Electrowurm/Sala-Adin dat soort users opgescheept zit.
Tijden zijn in een snel tempo veranderd... Toch maar wat strenger worden in ONZ? Ik vind het wel een goed idee! En ik wil wel meewerken, ik zal stoppen met mijn gebagger om ONZ een beter subforum te maken. Maar op voorwaarde dat jullie véél strenger modden!
Bijv;
-Slowchat geen kans geven
-Bagger direct slotje
-Sneller een ban uitdelen. Liever een korte dan een lange. inplaats van 1 week... een keertje 24 uur... en daarna nog een keertje als diegene doorgaat. (dat schrikt meer af dan 1 weekje)
Tevens is ook een optie het tijdelijk het ONZ mod-team te versterken! Zodat er meer overzicht is, en bagger minder kans heeft.
Ik wil deze taak eventueel op me nemen. Kies iig een goed persoon hiervoor![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ook! ik wil weer dat ONZ grappig wordt! Al dat gescheld enzo en daar moet ik zelf ook mee ophouden, maar soms kan ik het gewoon moeilijk laten omdat ik gek wordt van klonen zoals straatneger.
Het liefst zou ik hem persoonlijk shredderen en de échte user weken van fok af gooien.
Zulks mannetjes verneuken allesHet enige wat we vandaag nog lezen in ONZ is Viswijfje, Sala_Adin is een kut-turk moslim turk varken.
![]()
ONZ kan je straks wel vanderen in FLA(flame) Ik hoop dat jullie écht een oplossing vinden!
Ik geef jullie al een mooie oplossing:
Trek uwe harnas aan, trek uw zwaard en vecht tegen de bagger. Zoals de ''Human's tegen de Orcs''
De bagger en haat is er in veelheden, maar jullie hebben toverkracht. Gebruik het! En den bagger gehaat zal snel verdwijnen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat dus.
Dont spill the..
Familie van Sala-Adin Mohammed, ali en Achmed
Hee kijk uit lullo!!
Whahaha zo evil, check die zwijn zitten
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het is uit pure noodzaak, ik wil dat ONZ beter word. Ik hoop het goede voorbeeld te geven voor andere users. Ik probeer uiteraard zo min mogelijk te baggeren, alhoewel ik soms een pad van bagger achter me laat. Voor slechts even uiteraard, dan zal ik me snel corrigeren.
Begrijpend lezen, inzicht en logica zijn niet jouw dingen, hè?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Er is zeker wat veranderd.
Op een manier hoe of wat... is er toch ergens idee onstaan een extra modje in te huren voor ONZ.
En mocht dat toevallig een heul strenge zijn, dat is niet erg. Integendeel.
Ik klaag niet dat Dirkh gekomen is hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 10:23 schreef KopieerMachine het volgende:
Er is zeker wat veranderd.
Op een manier hoe of wat... is er toch ergens idee onstaan een extra modje in te huren voor ONZ.
En mocht dat toevallig een heul strenge zijn, dat is niet erg. Integendeel.
voordat ik op die link klikte had ik gehoopt dat ie gewoon gesloten was zonder enige slotpost was nog leuekr geweeestquote:
Nou, vooruit dan. Voor deze ene keer.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld reacties als:en
![]()
Ja, daar had het topic helemaal volgepost kunnen worden. Serieus, het is was een grappige TT, maar als topic was het niks en zou het ook niet kunnen worden.
[..]
Sorry![]()
De OP.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. Voor deze ene keer.
Maar ligt dat dan aan de OP of aan het daaropvolgende gebagger?
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef stinkie het volgende:
Binnenkort weer een shirt veilen Dirkh?
Yep, ik hield het al in de gaten.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
dirkH
kan deze weer open: [ONZ meet 25-05] Napraat topic 2 met fotos
als die andere vol is..
in overleg met fiets... had ik die gemaakt omdat dan alles bij elkaar zit.. en niet alles door elkaar..
okequote:
Nee, je baggert. Die clowns zijn al helemaal uitgemolken de afgelopen dagen.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
godver dirk laat me nou
Die zinnen met een dubbele betekenis van jouquote:Op maandag 28 mei 2007 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die clowns zijn al helemaal uitgemolken de afgelopen dagen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die zinnen met een dubbele betekenis van jou.
Ochtondslotjo gozot.quote:
Om er een mod cliché tegen aan te gooien: ik neem het wel mee naar achteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf
Dit een TTT en ik niet eens een stomme seal?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek.
Wellicht. Dat staat of valt met de mate van verveling. Vanavond heb ik afspraken dus ben ik er sowieso niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Kom jij er trouwens nog posten?
Die filmscene reeks van jou gaat nog harder dan een PUB SC reeks. Lijkt me sowieso niet bevorderlijk voor de kwaliteitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf
Dit een TTT en ik niet eens een stomme seal?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek.
Wat, moeten we ook maar in foto's gaan raden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die filmscene reeks van jou gaat nog harder dan een PUB SC reeks. Lijkt me sowieso niet bevorderlijk voor de kwaliteit
Om toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zeur je om een seal als je het toch een stom ding vindt.
Wanneer mag die eruit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:37 schreef remlof het volgende:
Tof een bier en tieten topic op dinsdagmiddag. Ik zet em even in de ijskast voor je.
Aight ok, help wel ff om te onthouden dan hé!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien vrijdagmiddag om een uur of vier ofzo.
Ik garandeer je dat als jij ons niet helpt herinneren hij gegarandeerd gesloten blijftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Aight ok, help wel ff om te onthouden dan hé!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik garandeer je dat als jij ons niet helpt herinneren hij gegarandeerd gesloten blijft
niet zo zeiken manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
Mannen die naar de hoeren gaan!
Mijn topic word een beetje verkloot![]()
Niet zo schelden in mijn topic!! of pas na 0:00quote:
ok, ik ben rustigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing End. Als je nu nog doorbaggert mag je weer wieberen.
Just demote the fuckerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef TNA het volgende:
Dirkh, ik vraag me toch af waarom je je niet wat aardiger opstelt. Je hebt al een paar keer gezegd dat je "een vriendelijk menneke" bent, waarom laat je dat dan niet tot uiting komen? Niet iedere user die een slecht topic opent verdient een afstraffing. Waarom sluit je een topic niet eens af met een droge opmerking? Als je bagger bestrijdt en "gewoon" slechte topics (je snapt het onderscheid wel) sluit met een knipoog komt dat je volgens mij op veel meer respect van users te staan.
Omg ik was nog neit klaar met de Dirkh topics dus ik vind het oneerlijk dat die al in 1 á 2 minuten wordt gesloten, laat hem dan teminste 30 minuten open, want mischien werd het nog wel een leuk topic.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef Dirkh het volgende:
We zijn echt al een tijdje klaar met de Dirkh topics. Ga maar in FB lummelen of mail Danny
Het plaatje was idd leuk, maar kijk eens in de Onzin lijst van de afgelopen week, beetje overkill.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Omg ik was nog neit klaar met de Dirkh topics dus ik vind het oneerlijk dat die al in 1 á 2 minuten wordt gesloten, laat hem dan teminste 30 minuten open, want mischien werd het nog wel een leuk topic.
Ga dan weg!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het plaatje was idd leuk, maar kijk eens in de Onzin lijst van de afgelopen week, beetje overkill.
Dat gebeurt ook wel, het is alleen maar hoe je het leest en welke je er tussen uit pakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:51 schreef TNA het volgende:
Dirkh, ik vraag me toch af waarom je je niet wat aardiger opstelt. Je hebt al een paar keer gezegd dat je "een vriendelijk menneke" bent, waarom laat je dat dan niet tot uiting komen? Niet iedere user die een slecht topic opent verdient een afstraffing. Waarom sluit je een topic niet eens af met een droge opmerking? Als je bagger bestrijdt en "gewoon" slechte topics (je snapt het onderscheid wel) sluit met een knipoog komt dat je volgens mij op veel meer respect van users te staan.
ow okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het plaatje was idd leuk, maar kijk eens in de Onzin lijst van de afgelopen week, beetje overkill.
Het is misschien niet de avond om erover te beginnen met je S-F-strijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, het is alleen maar hoe je het leest en welke je er tussen uit pakt.
Maar kuttopics kan ik niet vriendelijker sluiten. Gewoon omdat ik dat niet uit mijn bek kan krijgen.
Ik zal proberen wat vriendelijker te zijn, maar ik garandeer niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is misschien niet de avond om erover te beginnen met je S-F-strijdAnyway, ik ben nog geen "leuke" slotjes tegengekomen. Ik heb veel terechte, strenge slotjes gezien, maar ook strenge slotjes waarvan ik dacht dat ze wel wat aardiger hadden gemogen.
Als je wat vriendelijker zou zijn in de goed bedoelde slechte topics zou je in combinatie met je terechte strengheid m.i. de ideale mod voor ONZ zijn. Ben benieuwd dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal proberen wat vriendelijker te zijn, maar ik garandeer niks.
Dan doe je het niet. I care.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef murp het volgende:
die gast die hier in Post is een kutkloon:
[ONZ] Elections 2007!!!!! Vote or Die!!
die ga ik toch niet meerekenen
Ja, dat is geen goed idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
DirkH ik wou net in mijn topic posten : we kunnen er ook een post hier domme viswijfje posts topic van maken?
is dat dan geen goed idee?
Wat had je dan willen horen?quote:
Ja, dat is een goed idee??quote:
hehe dat was ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef KopieerMachine het volgende:
én er werd zelfs een plaatje gepost...
Nou zeg. Tjongejonge wat een kwaliteit. Wat een inhoud. Als dát een goed topic moet zijn dan is Sugar Lee Hooper een lekker wijf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:36 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey padvinderboy.
Ik zag een....
Waarom is deze op slot? er waren niet eens zoveel off-topic reacties én er werd zelfs een plaatje gepost...
Dit voorspeld wat goeds, hah! Dit had zélfs iets leuks kunnen worden.
Maarja, daarintegen zijn padvinderboys niet zo heel slim hé.
Gegroet,
KM
Spreek voor jezelf. Ga jij maar fappen op sugar leequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nou zeg. Tjongejonge wat een kwaliteit. Wat een inhoud. Als dát een goed topic moet zijn dan is Sugar Lee Hooper een lekker wijf.
Het was wel echt een kuttopic KopieerMachinequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ga jij maar fappen op sugar lee![]()
Ik denk dat je een misvatting maakt naar aanleiding van mijn stelling. Je topic was kut. Derhalve is en blijft Sugar Lee een lelijke hork.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ga jij maar fappen op sugar lee![]()
Dat was een tip!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vind dit wel een leuke UI voor Dirk:
[afbeelding]
Dan reply ik hier wel op in de vorm van feedback omdat je mijn posts anders blijkbaar zonder vermelding verwijdert. Ik zou het wel zo netjes vinden als er melding wordt gemaakt van het verwijderen van posts zodat andere users daar zicht op hebben. Dit is serieus bedoelde feedback - net als mijn verwijderde post overigens. Mag dit wel blijven staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Opbokken met dit soort posts, geef feedback of blijf hier weg.
Of ik meld dat ik posts heb verwijderd of ik quote ze, zoals in dit geval.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan reply ik hier wel op in de vorm van feedback omdat je mijn posts anders blijkbaar zonder vermelding verwijdert. Ik zou het wel zo netjes vinden als er melding wordt gemaakt van het verwijderen van posts zodat andere users daar zicht op hebben. Dit is serieus bedoelde feedback - net als mijn verwijderde post overigens. Mag dit wel blijven staan?
Ik heb je "Opbokken met dit soort posts"-bericht een half uurtje geleden al gequote met een reactie - dat bericht is zonder vermelding verwijderd. Maar niet door jou blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Of ik meld dat ik posts heb verwijderd of ik quote ze, zoals in dit geval.
Door mij. Het interesseert me geen zier waarom je wel of niet ingaat op een loze opmerking van een andere user. Laat het gewoon gaan. Het verwijderen was niet kwaad bedoeld, maar het is gewoon niet nodig om het over zoiets onbenulligs te hebben hier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb je "Opbokken met dit soort posts"-bericht een half uurtje geleden al gequote met een reactie - dat bericht is zonder vermelding verwijderd. Maar niet door jou blijkbaar.
Ik hoef geen hele flamewars in FB, maar ik vind het niet meer dan logisch om kort op een loze opmerking van een user tegen mij te reageren. Anyway, ik begrijp dat je FB graag schoon houdt. Dank voor je reactie iig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Door mij. Het interesseert me geen zier waarom je wel of niet ingaat op een loze opmerking van een andere user. Laat het gewoon gaan. Het verwijderen was niet kwaad bedoeld, maar het is gewoon niet nodig om het over zoiets onbenulligs te hebben hier.
Eh, zie Sluitpost.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:52 schreef NordicBlue het volgende:
Post hier de beste Loesje posters! #1
Waarom zit hier een slotje op?
Ik heb wel feedback. Voor het volgende topic, alvast. Mag de OP weer eens wat anders? Gewoon ter vernieuwing?quote:
Ik heb de tekst net een paar weken terug opnieuw geschreven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 06:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb wel feedback. Voor het volgende topic, alvast. Mag de OP weer eens wat anders? Gewoon ter vernieuwing?![]()
dit klopt toch niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik heb de tekst net een paar weken terug opnieuw geschreven.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |