Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even editquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef chatter het volgende:
En hier weer verder.
Jammer dat er op de laatste pagina van het vorige topic nooit een link staat naar het vervolg.
![]()
Dat zou dan eigenlijk een soort van standaard regel moeten worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even edit
Is alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even edit
Zou een goede gewoonte zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zou dan eigenlijk een soort van standaard regel moeten worden.
Sluiter = opener + plaatser van de link naar vervolg.
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijkquote:
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef doka het volgende:
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijk
op de rest gooi je gewoon een slotje?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijk
Nee, maar dan zijn alle foto's wel gepost en zijn we er over uitgeluld denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op de rest gooi je gewoon een slotje?
Ok, bij deze is de motie aangenomen: Remlof plaatst vanaf nu de links naar de vervolg topics voor alle gesloten topics.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef doka het volgende:
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijk
misschien zijn we wel enorm langdradigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn alle foto's wel gepost en zijn we er over uitgeluld denk ik.
Chatter snapte het wel: je gaat dat in het vervolg doen bij alle topics met meerdere delenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijk
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik wil eigenlijk wel een fokmeetfotograaf tagje
ja maar begint halverwege.. zal em ff uppenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef _nWo_ het volgende:
Maaar maar maar maar maar... ik dacht dat eerrrrjjjeee ook een filmpje had gemaakt van onze grote emo/gothic/punk vriend ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |