LOL, gewoon zak dr over en gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Goover het volgende:
Ik ging gister bij een (nieuw) huisgenootje eten, samen met nog een cordeaalgenootje van haar. Moet ik de halve avond aanhoren welke jongens dat huisgenootje dan wel/niet leuk vond en wel/niet mee gezoend had. Ik vond er eerst wel leuk, maar na alle aantallen die voorbij kwamen en de verhalen over de jongen die ze nu leuk vind...
dat zeg ik, een uitzondering, jij doet het, wij niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Sehnsucht het volgende:
werken een uitzondering? net nog 3 minuten hoor!
Ohwja.. omdat ze bij mij in huis woont schijnt het ook een NO-GO te zijn :pquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef denB het volgende:
[..]
LOL, gewoon zak dr over en gaan
WEWT! FIPO++
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zeg ik, een uitzondering, jij doet het, wij niet!![]()
![]()
ik werk ook wel... een klein beetje
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zeg ik, een uitzondering, jij doet het, wij niet!![]()
![]()
ik werk ook wel... een klein beetje
No-Go zone?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohwja.. omdat ze bij mij in huis woont schijnt het ook een NO-GO te zijn :p
Haar cordeaalgenootje was ook wel leuk. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of die nou een vriend had of niet...
Recht voor de raap zijn en vragen, mietjequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Haar cordeaalgenootje was ook wel leuk. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of die nou een vriend had of niet...
Kom je snel genoeg achter als je ahar meeneemt naar huis en haar vriend staat de volgende dag aan de deurquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Hijs ziek thuis, in een donker hoekje aan het dagdromenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik vraag me af hoe Bootje ze dag door komt...
Geen FOK!, geen MSN... en geen webgames...
3 2 1, GA JE DAN!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Casual-T het volgende:
Schoolopdracht...
Observeer en analyseer tijdens je stage een aantal zaken die met ten minste drie van de onderstaande onderwerpen op het gebied van gedrag in organisaties te maken hebben. Beschrijf je bevindingen in een kort verslag van max 6 10 A4.
Grondslagen van individueel gedrag
Motivatie
Besluitvorming
Groepsgedrag
Werken in teams
Communicatie
Leiderschap
Macht en politiek
Conflicten en onderhandelen
Beoordeling en beloning
Organisatiecultuur
Organisatieverandering
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
En geen vriendin.
Ik eet vandaag denk ik ook maar eens buiten mn lunch op want hele dag binnen zitten wordt hem niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef Sok41 het volgende:
vanaf 12 uur werk ik lekker buiten @!A:D1
die is pas vanmiddag, als we de 200 hebben gehaald!quote:
Mwah, opzich is het niet zo schokkend wat er allemaal staat hoor in dat bloopertopic (heb t nog maar ns nagelezen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
En geen vriendin.
wat dan?quote:
wat dan?quote:
Mooi strevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is pas vanmiddag, als we de 200 hebben gehaald!![]()
Goeiemorgen zeggen we danquote:
Vind ik wel!quote:
Brengt ze ook wel ff vanuit A'damquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:24 schreef PieterBas het volgende:
Lienelien gefeliciteerd!![]()
![]()
Hoor ik daar 'taart'![]()
wat een mooie taart...!quote:
zo te zien niet, hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:26 schreef Sok41 het volgende:
Stage sc is veranderd lien ;p
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Cuckoo het volgende:
Gezien al die kaarjes ben je ook niet van bouwjaar 1986![]()
Alsof je een hap door je keel krijgt als je aan Lienelien denktquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef Casual-T het volgende:
Ja, proficiat. D'r is hier ook iemand jarig, dus als ik een happie taart eet, zal ik ook een beetje aan jou denken.
wat is er dan veranderd ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:26 schreef Sok41 het volgende:
Stage sc is veranderd lien ;p
volgens mij kwam ik nog wel ff wekelijks hoi zeggen, hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef Damzkieee het volgende:
Waar was je de afgelopen 50 topics lien?
Dus je vindt haar eruit zien als een 30 jarigequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Cuckoo het volgende:
Gezien al die kaarjes ben je ook niet van bouwjaar 1986![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alsof je een hap door je keel krijgt als je aan Lienelien denkt
gefeliciteerd lienquote:
Weet je dat wel zeker?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik nog wel ff wekelijks hoi zeggen, hoor
Zeker welquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alsof je een hap door je keel krijgt als je aan Lienelien denkt
niet eens expresquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ze kwam altijd precies op de goede moment langs om hoi te zeggen
daar moet je het maar weer mee doen he... lienelien...quote:
50 posts terug...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
is het lijstje van gisteren al gepost trouwens??
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen iedereen
wat een kutwedstrijd gisteren![]()
Benitez
[..]
gefeliciteerd lien![]()
het is me geluktquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
001. 274 ReMcOrE
You're on top of the league, yeah, you are on top of the league!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Vorig topique!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Kerel is echt tha spammeisterquote:
Nog gefeliciteerd met je eerste plekquote:
TE hardquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Grens van 6000 posts bereikt![]()
![]()
Felicteer mij hier:
ik ken alleen de samenvatting...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef PieterBas het volgende:
We hadden ook leuke gesprekstof...
ja, hoeraquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Grens van 6000 posts bereikt![]()
![]()
Felicteer mij hier:
TNXquote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dus je vindt haar eruit zien als een 30 jarige?
het forum spammen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef Cuckoo het volgende:
Roycoooo gefeliciteerd met deze geweldige mijpaal in je leven!![]()
Jij ben ttrouwens ook aardig bezig laatste tijd met spammenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef Cuckoo het volgende:
Roycoooo gefeliciteerd met deze geweldige mijpaal in je leven!![]()
ik ook nog..quote:
Nee man! Gisteren was mijn recorddag met 59 posts. Jullie zitten geregeld boven de 200!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij ben ttrouwens ook aardig bezig laatste tijd met spammen
* ReMcOrE kijkt en ziet dat er nog 157 te gaan zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zou ik vandaag de 1000 kunnen halen...?
dan ben je toch aardig op weg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee man! Gisteren was mijn recorddag met 59 posts. Jullie zitten geregeld boven de 200!![]()
ja... moet te doen zijn, wie zorgt er even voor een relletje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kijkt en ziet dat er nog 157 te gaan zijn
waar kunnen we over gaan rellen?? mijn vriendin komt hier vandaag niet, die heeft examensquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... moet te doen zijn, wie zorgt er even voor een relletje?
kan er niet even iemand een vrouwelijke collega nemen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kunnen we over gaan rellen?? mijn vriendin komt hier vandaag niet, die heeft examens![]()
wat is jouwn gemiddelde?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
Kuno, ik zit maar 6 a 7 posts achter je.Zal bij de 1000 een close finish worden
![]()
1 per dagquote:
ik heb er ook maar 1 per dag hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 jaar inactief geweest vandaar
Ssst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, iedereen feliciteert mij dan wel (wat ik ook erg leuk vind) maar Houniet en Damzkieee zitten niet eens zover van mij af
'een vrouwelijke collega nemen'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan er niet even iemand een vrouwelijke collega nemen ofzo?![]()
Je bent je hele leven al inactiefquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 jaar inactief geweest vandaar
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 22 jaar inactief geweest vandaar
ja, netter kon ik het niet omschrijven!quote:
denk dat niemand hier graag AnthonyZeus na wil doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, netter kon ik het niet omschrijven!![]()
![]()
quote:
een mannelijke mag van mij ook best hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Ik neem geen vrouwelijke collega's hier
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een mannelijke mag van mij ook best hoor![]()
Voor de rel zou het ook nog wel iets toevoegen, dussquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan niet gepost te wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen!
Nou hier wie bied zich aan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor de rel zou het ook nog wel iets toevoegen, duss![]()
Goedemoergen trouwens, lekker weer vandaag in berlijn he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
Hoj Leinquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen!
In Nederland gelukkig ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goedemoergen trouwens, lekker weer vandaag in berlijn he?![]()
ik denk dat er geen zijnquote:
Neee, sla toch echt ff overquote:
zie die vergoeding voor je stage dan als betaling ervoor...?quote:
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebbenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebben![]()
oeeh, onder de gordelquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebben![]()
Das niet voor te lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen reageren?![]()
reageren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?![]()
je quote jezelfquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?![]()
2 keerquote:
Cuckoo wil niet!quote:
ambtenaren he!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
Stomme beamers!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt nu wel. ik heb een hekel aan mensen die alle instellingen verneuken. bah
whehe, dat wordt de nieuwe titel!! 'how low can Stage SC go' FTWquote:
Leuk he, Cuckoo?quote:
dank, dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, dat wordt de nieuwe titel!! 'how low can Stage SC go' FTW![]()
Ole, ole, olequote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
Stomme beamers!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt nu wel. ik heb een hekel aan mensen die alle instellingen verneuken. bah
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ooit eens de instellingen veranderd van de beamer. Even de taal verandert in Noors![]()
zit er niet een harde reset op die dingen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk ja![]()
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sok41 het volgende:
lol, maar van mij heeft dit als avatar.. blijf m zo wazig vinden ;p
[afbeelding]
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sok41 het volgende:
lol, maar van mij heeft dit als avatar.. blijf m zo wazig vinden ;p
[afbeelding]
Als je de beamer kent is het geen probleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ooit eens de instellingen veranderd van de beamer. Even de taal verandert in Noors![]()
Heb je de servicedesk voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk ja![]()
Ik heb hem wel door zitten bladeren, is ook een topic over op Fok!. Ik heb me echt stuk gelachen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??
Is genoemd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??
dat zijn zulke kut acties...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
In dezelfde categorie: nog een uiterst matige grap: de taal van de telefoon van je moatie op turks/fins/zuid-swazilees zetten wanneer ie ff naar de wc is.![]()
anders jat je effe met zuid-zwasileesquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
In dezelfde categorie: nog een uiterst matige grap: de taal van de telefoon van je moatie op turks/fins/zuid-swazilees zetten wanneer ie ff naar de wc is.![]()
whehe, was toen idd mooi werk. Geweldige dingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon altijd meequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
Swahili FTWquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
© by Damzkieee???quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
anders jat je effe met zuid-zwasilees
dat is heeeel flauw.. hebben ze ooit eens mij geflikt..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!![]()
Manzini.. klinkt als een Italiaanse voetballerquote:
deze bedoel je??quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!![]()
Poepvervelend iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is heeeel flauw.. hebben ze ooit eens mij geflikt..![]()
WHEHEEquote:
deze dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WHEHEE
De Lollercaust is nog mooier
gelukkig had toen bijna iedereen een 3310quote:
Ik heb ook een poging gedaan om zo iets te maken, weinig resultaat kunnen boekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WHEHEE
De Lollercaust is nog mooier
Whehe die van lollercaust is ook:quote:
Whehequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
WTF?![]()
Yeaaah eindelijk krijgen we ventilator op het werk
werk jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef ETA het volgende:
gelukkig..... heb niks belangrijks gemist tijdens het werken
Ik lees nooit de krant - type..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb hier echt een wereldvreemde vrouwlijke collega naast me zitten. Er kwamen net ff wat actuele onderwerpen ter sprake, zoals het vierjarige Engelse meisje wat ontvoerd is in Portugal (haar reactie: Huh, daar heb ik niets van meegekregen? Wat is daar mee dan?) en de ontsnapping van Bokito (daar heb ik helemaal niets over gelezen/ gehoord
) Whehe, hoe wereldvreemd ben je dan zeg!
![]()
![]()
1 2 3 4 | |.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) |
het is ook zo zwaar... Maar gelukkig kan ik over de muur naar het Westen kijken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg ik zit hier wel in oost europa he, dat het even duidelijk is
LOLLSROYCEquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef DaFan het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
die jaquote:
Wie de fuck is Bokito dan???quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb hier echt een wereldvreemde vrouwlijke collega naast me zitten. Er kwamen net ff wat actuele onderwerpen ter sprake, zoals het vierjarige Engelse meisje wat ontvoerd is in Portugal (haar reactie: Huh, daar heb ik niets van meegekregen? Wat is daar mee dan?) en de ontsnapping van Bokito (daar heb ik helemaal niets over gelezen/ gehoord
![]()
![]()
3 woorden: best wel zieligquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
met de vlam in de pijpquote:
Oh ja verdammt, wat is het leven toch zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is ook zo zwaar... Maar gelukkig kan ik over de muur naar het Westen kijken!
Wel beter dat je een koele lucht krijgt!![]()
zelfs ik aan de andere kant van de wereld weet over Bokito!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Een grote steen bedoel jequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh @ Cuckoo collega
Geen TV enzo? Zekers uit Staphorst?
Nee, waar?quote:
Same herequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef ETA het volgende:
[..]
zelfs ik aan de andere kant van de wereld weet over Bokito!!!!maar over een ontvoerd meisje
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
HEBBEN, het is hier warmquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
WTF, maak je die dingen zelf of?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
Zeker, maar je merkt ook wel het verschil tussen oost enw est, reed laatst door west, alle gebouwen netjes enzo, schoon weinig graffiti, bij mij in de buurt? veel werklozen, alcoholisten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja verdammt, wat is het leven toch zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!![]()
Maar je merkt het verschil nog wel een beetje vind ik...
Berlijnse verkopers > onvriendlijk, onder het mom van > mensen mogen blij zijn dat ze iets kunnen kopen. Geen service.
Nederlandse verkopers > vriendelijk en paaiend, onder het mom van > we moeten verkopen. Service is veel belangrijker.
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...quote:
LOLquote:
wat een plaatjes allemaal...!quote:
Ja johquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...
ja... zegt dat welquote:
Nee, wel uit de noordelijke richting, maar zo erg is het ook nog niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh @ Cuckoo collega
Geen TV enzo? Zekers uit Staphorst?
Nee hoor, ff snel opgezochtquote:
same!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
Serieus ja?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rooney en Christiano Ronaldo hebben al een oproep gedaan...
toch ook iets met 4 miljoen losgeld...?quote:
God ja het is druk hier..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
dat weet ik zo niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch ook iets met 4 miljoen losgeld...?
Beckham ook...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rooney en Christiano Ronaldo hebben al een oproep gedaan...
alleen Mr. Bean niet volgens mij...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beckham ook...
welke Bekende Brit niet eigenlijk![]()
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
geen vliegtuigen at all..! amerikaanse ambassade... zal wel een verboden vlieggebied zijn...![]()
dat lijkt me echt te kut voor woorden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha
Ik zit hier op een aanvliegroute van Rotterdam Airport..![]()
hou je mond over je 28?quote:
hij ermee stopt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Tot?
jawelquote:
de 7100 postsquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Tot?
Absoooluut! West is echt een net buurtje a lá Bloemendaal ofzo, en oost is meer een soort extreem hippe Jordaan. Jammer van al die geldbedelaars, er zit elke morgen een jongen op de Warschauer Brug met een hond en een bekertje te bedelen om geld, ik kan er echt niet naar kijken. Die arme hond heeft geen vlees meer aan zijn botten manquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker, maar je merkt ook wel het verschil tussen oost enw est, reed laatst door west, alle gebouwen netjes enzo, schoon weinig graffiti, bij mij in de buurt? veel werklozen, alcoholisten...
wat gebeurt er trouwens in die schaduw... Ligt het aan mij alsof iemand gigantisch van achteren genomen wordt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:34 schreef Casual-T het volgende:
[..]
God ja het is druk hier..
Ach nog 2 maandjes..
[afbeelding]
ach ja.. af en toe vlieg er iets lager over.. maar voor de rest heb ik er geen last van..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat lijkt me echt te kut voor woorden...![]()
Haha ja, dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
Wisten jullie dat een theezakje het niet 'doet' in koud water. Water blijft gewoon helder.
Ik was vergeten de waterkoker aan te zetten
ik loop er altijd zovoor bijquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Absoooluut! West is echt een net buurtje a lá Bloemendaal ofzo, en oost is meer een soort extreem hippe Jordaan. Jammer van al die geldbedelaars, er zit elke morgen een jongen op de Warschauer Brug met een hond en een bekertje te bedelen om geld, ik kan er echt niet naar kijken. Die arme hond heeft geen vlees meer aan zijn botten man![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
Wisten jullie dat een theezakje het niet 'doet' in koud water. Water blijft gewoon helder.
Kwam ik ook pas een paar weken geleden achter hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
Ik heb alleen nog maar thee gedronken in hotels in duitslandquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja, dat probleem heb ik ook wel eens![]()
Maar Duitse thee is vies![]()
dat is dan wel weer vrij dom...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
Was een tijdje geleden een topic met de naam: Dingen waar je pas jaren later achterkwam. Toptopic was das! Wist zelf tot voor kort niet eens dat het logo van Albert Heijn bestaat uit AH, dacht zelf dat het een soort krakeling was![]()
Die is gewoon triestquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
Was een tijdje geleden een topic met de naam: Dingen waar je pas jaren later achterkwam. Toptopic was das! Wist zelf tot voor kort niet eens dat het logo van Albert Heijn bestaat uit AH, dacht zelf dat het een soort krakeling was![]()
Zit al aan 6e bak vandaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
JULLIE ZIJN DAN OOK ALLEMAAL KOFFIE ADDICTS
(die rode thee is nog het ergst, uuuh zo bitter en vies)
Heb nog geen koffie gehad, geen lekkere koffie hierquote:
Oost Berlijn is natuurlijk ook de shitquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik loop er altijd zovoor bij![]()
Maar zoals west is Berlin Mitte ook wel geworden vind ik... helemaal als je daar naar de clubs toe gaat, allemaal van die mensen die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben, maar dan toch in Oost-Berlijn aan het feesten zijn...![]()
![]()
Die is echt TE smerig! die gene die die heeft uitgevonden mag van mij postuum aan de hoogste boom geknoopt worden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
Nee hoor.. Ik drink 1 a 2 bakjes per dag.. en voor de rest rooibos, gewoon thee en water.. veel waterquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Leinonlein het volgende:
mijn dag kan niet meer stuk, wat een geweldige ontdekkingquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:42 schreef miss-scofield het volgende:
dat is best wel ergquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
automaat hier is weer gemaakt!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb nog geen koffie gehad, geen lekkere koffie hier![]()
daar heb je wel gelijk in, west berlijn is niet veel te doen of te halen, ja Coca Cola...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oost Berlijn is natuurlijk ook de shit![]()
Hoewel, allen F´hain, Kreuzberg, Prenzler Berg enzo, verder naar het oosten hoeft voor mij niet zo hehe. In West valt er ook weinig te feesten Kuno haha
mooi op tijd zo voor het einde...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:49 schreef Freshthinking het volgende:
tvp
nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |