Whehe die van lollercaust is ook:quote:
Whehequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
WTF?![]()
Yeaaah eindelijk krijgen we ventilator op het werk
werk jijquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef ETA het volgende:
gelukkig..... heb niks belangrijks gemist tijdens het werken
Ik lees nooit de krant - type..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb hier echt een wereldvreemde vrouwlijke collega naast me zitten. Er kwamen net ff wat actuele onderwerpen ter sprake, zoals het vierjarige Engelse meisje wat ontvoerd is in Portugal (haar reactie: Huh, daar heb ik niets van meegekregen? Wat is daar mee dan?) en de ontsnapping van Bokito (daar heb ik helemaal niets over gelezen/ gehoord
) Whehe, hoe wereldvreemd ben je dan zeg!
![]()
![]()
| 1 2 3 4 | |.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_ | __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|) | (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @) |
het is ook zo zwaar... Maar gelukkig kan ik over de muur naar het Westen kijken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
Zeg ik zit hier wel in oost europa he, dat het even duidelijk is
LOLLSROYCEquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef DaFan het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
die jaquote:
Wie de fuck is Bokito dan???quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
Ik heb hier echt een wereldvreemde vrouwlijke collega naast me zitten. Er kwamen net ff wat actuele onderwerpen ter sprake, zoals het vierjarige Engelse meisje wat ontvoerd is in Portugal (haar reactie: Huh, daar heb ik niets van meegekregen? Wat is daar mee dan?) en de ontsnapping van Bokito (daar heb ik helemaal niets over gelezen/ gehoord
![]()
![]()
3 woorden: best wel zieligquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
met de vlam in de pijpquote:
Oh ja verdammt, wat is het leven toch zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is ook zo zwaar... Maar gelukkig kan ik over de muur naar het Westen kijken!
Wel beter dat je een koele lucht krijgt!![]()
zelfs ik aan de andere kant van de wereld weet over Bokito!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
![]()
Een grote steen bedoel jequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh @ Cuckoo collega
Geen TV enzo? Zekers uit Staphorst?
Nee, waar?quote:
Same herequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef ETA het volgende:
[..]
zelfs ik aan de andere kant van de wereld weet over Bokito!!!!maar over een ontvoerd meisje
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
HEBBEN, het is hier warmquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
WTF, maak je die dingen zelf of?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
Zeker, maar je merkt ook wel het verschil tussen oost enw est, reed laatst door west, alle gebouwen netjes enzo, schoon weinig graffiti, bij mij in de buurt? veel werklozen, alcoholisten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja verdammt, wat is het leven toch zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!![]()
Maar je merkt het verschil nog wel een beetje vind ik...
Berlijnse verkopers > onvriendlijk, onder het mom van > mensen mogen blij zijn dat ze iets kunnen kopen. Geen service.
Nederlandse verkopers > vriendelijk en paaiend, onder het mom van > we moeten verkopen. Service is veel belangrijker.
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...quote:
LOLquote:
wat een plaatjes allemaal...!quote:
Ja johquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...
ja... zegt dat welquote:
Nee, wel uit de noordelijke richting, maar zo erg is het ook nog niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh @ Cuckoo collega
Geen TV enzo? Zekers uit Staphorst?
Nee hoor, ff snel opgezochtquote:
same!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |