TNXquote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dus je vindt haar eruit zien als een 30 jarige?
het forum spammen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef Cuckoo het volgende:
Roycoooo gefeliciteerd met deze geweldige mijpaal in je leven!![]()
Jij ben ttrouwens ook aardig bezig laatste tijd met spammenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef Cuckoo het volgende:
Roycoooo gefeliciteerd met deze geweldige mijpaal in je leven!![]()
ik ook nog..quote:
Nee man! Gisteren was mijn recorddag met 59 posts. Jullie zitten geregeld boven de 200!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij ben ttrouwens ook aardig bezig laatste tijd met spammen
* ReMcOrE kijkt en ziet dat er nog 157 te gaan zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zou ik vandaag de 1000 kunnen halen...?
dan ben je toch aardig op weg...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nee man! Gisteren was mijn recorddag met 59 posts. Jullie zitten geregeld boven de 200!![]()
ja... moet te doen zijn, wie zorgt er even voor een relletje?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE kijkt en ziet dat er nog 157 te gaan zijn
waar kunnen we over gaan rellen?? mijn vriendin komt hier vandaag niet, die heeft examensquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... moet te doen zijn, wie zorgt er even voor een relletje?
kan er niet even iemand een vrouwelijke collega nemen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar kunnen we over gaan rellen?? mijn vriendin komt hier vandaag niet, die heeft examens![]()
wat is jouwn gemiddelde?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
Kuno, ik zit maar 6 a 7 posts achter je.Zal bij de 1000 een close finish worden
![]()
1 per dagquote:
ik heb er ook maar 1 per dag hoor...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 jaar inactief geweest vandaar
Ssst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, iedereen feliciteert mij dan wel (wat ik ook erg leuk vind) maar Houniet en Damzkieee zitten niet eens zover van mij af
'een vrouwelijke collega nemen'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan er niet even iemand een vrouwelijke collega nemen ofzo?![]()
Je bent je hele leven al inactiefquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 jaar inactief geweest vandaar
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
1 per dag![]()
Ben 3 22 jaar inactief geweest vandaar
ja, netter kon ik het niet omschrijven!quote:
denk dat niemand hier graag AnthonyZeus na wil doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, netter kon ik het niet omschrijven!![]()
![]()
quote:
een mannelijke mag van mij ook best hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Ik neem geen vrouwelijke collega's hier
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een mannelijke mag van mij ook best hoor![]()
Voor de rel zou het ook nog wel iets toevoegen, dussquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dat hoeft dan niet gepost te wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen!
Nou hier wie bied zich aan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor de rel zou het ook nog wel iets toevoegen, duss![]()
Goedemoergen trouwens, lekker weer vandaag in berlijn he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Leinonlein het volgende:
Hoj Leinquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
Morgen!
In Nederland gelukkig ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goedemoergen trouwens, lekker weer vandaag in berlijn he?![]()
ik denk dat er geen zijnquote:
Neee, sla toch echt ff overquote:
zie die vergoeding voor je stage dan als betaling ervoor...?quote:
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebbenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebben![]()
oeeh, onder de gordelquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en boot dan? misschien wil die wel, aangezien die de komende maand toch geen sex zal hebben![]()
Das niet voor te lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen reageren?![]()
reageren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?![]()
je quote jezelfquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Misschien wil boot even zelf regelen?![]()
2 keerquote:
Cuckoo wil niet!quote:
ambtenaren he!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
Stomme beamers!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt nu wel. ik heb een hekel aan mensen die alle instellingen verneuken. bah
whehe, dat wordt de nieuwe titel!! 'how low can Stage SC go' FTWquote:
Leuk he, Cuckoo?quote:
dank, dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, dat wordt de nieuwe titel!! 'how low can Stage SC go' FTW![]()
Ole, ole, olequote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:04 schreef Sehnsucht het volgende:
Stomme beamers!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt nu wel. ik heb een hekel aan mensen die alle instellingen verneuken. bah
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ooit eens de instellingen veranderd van de beamer. Even de taal verandert in Noors![]()
zit er niet een harde reset op die dingen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk ja![]()
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sok41 het volgende:
lol, maar van mij heeft dit als avatar.. blijf m zo wazig vinden ;p
[afbeelding]
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sok41 het volgende:
lol, maar van mij heeft dit als avatar.. blijf m zo wazig vinden ;p
[afbeelding]
Als je de beamer kent is het geen probleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ooit eens de instellingen veranderd van de beamer. Even de taal verandert in Noors![]()
Heb je de servicedesk voorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ja, tot je het zelf moet oplossen is dat best wel leuk ja![]()
Ik heb hem wel door zitten bladeren, is ook een topic over op Fok!. Ik heb me echt stuk gelachen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??
Is genoemd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie had laatst ook alweer die pagina met alle SPARTAAAAAAAAAAA!!! plaatjes gepost??
dat zijn zulke kut acties...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
In dezelfde categorie: nog een uiterst matige grap: de taal van de telefoon van je moatie op turks/fins/zuid-swazilees zetten wanneer ie ff naar de wc is.![]()
anders jat je effe met zuid-zwasileesquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
In dezelfde categorie: nog een uiterst matige grap: de taal van de telefoon van je moatie op turks/fins/zuid-swazilees zetten wanneer ie ff naar de wc is.![]()
whehe, was toen idd mooi werk. Geweldige dingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon altijd meequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
Swahili FTWquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
© by Damzkieee???quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
anders jat je effe met zuid-zwasilees
dat is heeeel flauw.. hebben ze ooit eens mij geflikt..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!![]()
Manzini.. klinkt als een Italiaanse voetballerquote:
deze bedoel je??quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ROFLCOPTER11!!!``111````~~~``1!!!!!!![]()
Poepvervelend iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is heeeel flauw.. hebben ze ooit eens mij geflikt..![]()
WHEHEEquote:
deze dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WHEHEE
De Lollercaust is nog mooier
gelukkig had toen bijna iedereen een 3310quote:
Ik heb ook een poging gedaan om zo iets te maken, weinig resultaat kunnen boekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
WHEHEE
De Lollercaust is nog mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |