Nee, waar?quote:
Same herequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef ETA het volgende:
[..]
zelfs ik aan de andere kant van de wereld weet over Bokito!!!!maar over een ontvoerd meisje
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
HEBBEN, het is hier warmquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
WTF, maak je die dingen zelf of?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, waar?
LMAONADE
[afbeelding]
Zeker, maar je merkt ook wel het verschil tussen oost enw est, reed laatst door west, alle gebouwen netjes enzo, schoon weinig graffiti, bij mij in de buurt? veel werklozen, alcoholisten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja verdammt, wat is het leven toch zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!![]()
Maar je merkt het verschil nog wel een beetje vind ik...
Berlijnse verkopers > onvriendlijk, onder het mom van > mensen mogen blij zijn dat ze iets kunnen kopen. Geen service.
Nederlandse verkopers > vriendelijk en paaiend, onder het mom van > we moeten verkopen. Service is veel belangrijker.
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...quote:
LOLquote:
wat een plaatjes allemaal...!quote:
Ja johquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een 4 jarige Engels meisje ontvoerd in Portugal.. maar dat is al een paar weken aan de gang...
ja... zegt dat welquote:
Nee, wel uit de noordelijke richting, maar zo erg is het ook nog niet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh @ Cuckoo collega
Geen TV enzo? Zekers uit Staphorst?
Nee hoor, ff snel opgezochtquote:
same!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja... zegt dat wel
en dan zie je die Transavia vliegen steeds overvliegen... dan wil je gewoon op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |