quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Mag niet meedoen met rondootjes op Milanello. Heeft er niet genoeg techniek voor.
Maar net zoals bejaarden in de supermarkt loopt ie altijd in de weg en is zich niet bewust van zijn eigen aanwezigheid.
Daar waar bejaarden altijd als eerste bij de kassa zijn scoort Inzaghi omdat ie echt niet weet wat de dag van vandaag is.
Ze zeiden vandaag tegen hem :
'Pipo we gaan voetballen in Athene en je mag meedoen, wil je je niet met het spel bemoeien en gewoon lopen waar je denkt dat het gras het beste groeit.'
Aldus geschiedde.
Een lucky inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef joostebroodje het volgende:
wel een kutdoelpunt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
Zoals gewoonlijk komen de topics over dit soort trieste gozers nu bovendrijven, k snap niet dat hier topics over gemaakt worden (snap zelf ook niet dat ik erop reageer zo triest als dit is)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een briljante spits blijft het toch. Laat de Cruyffs van deze wereld maar lopen spreken over techniek, looplijnen, meeverdedigen en je man dribbelen. Inzaghi doet gewoon nog het enige wat een spits écht moet doen: scoren.
We hebben em drie keer gezien vandaag, twee goals , één keer liet hij de bal glippen.
Een uitstervend ras dat soort spitsen. Degene voor hem op het topniveau was Erwin Vandenbergh, en ik vraag mij echt af of er ooit nog zo eentje na Inzaghi komt.
Hij had er anders wel 11 KM opzitten toen hij gewisseld werd vandaag, dus zo "weinig" heeft hij nou ook weer niet gedaan.quote:inzaghi vind ik eigenlijk best super. doet zo weinig mogelijk maar toch bijna altijd net genoeg haha
ze zullen wel verkeerd geteld hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Artianos het volgende:
[..]
Hij had er anders wel 11 KM opzitten toen hij gewisseld werd vandaag, dus zo "weinig" heeft hij nou ook weer niet gedaan.
Nope, dat doet ie altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ze zullen wel verkeerd geteld hebben
Dat was JDTquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij is vervelend. punt.
Milan - Ajax 2003![]()
vervelend of niet, hij maakt ze wel. Inzaghi,quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij is vervelend. punt.
Milan - Ajax 2003![]()
heerlijk hequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef Flawless2006 het volgende:
dat hij een rendement heeft van 70%.
quote:
Precies, hij speelt zo onzettend scherp, in feite loopt hij constant dwars over het veld over de denkbeeldige buitenspellijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Blawh het volgende:
Hij is het levende bewijs van het feit dat het voetbal zonder de bal te hebben ook gruwelijk goed en belangrijk kan zijn.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:15 schreef Korzakov het volgende:
hij scoort wel. Dat kon onze Dirk Kuyt niet zeggen
Die gast scoort de raarste goals en daar hadden w ehet net voordat hij scoorde nog over.. we grapten dat die bal via de corner vlag op zijn linkeroor via een polletje over de doellijn zou verdwijnen.. ik heb me echt scheef gelachen bij die goal.. en hoe die weg liep juichendquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Zwoerd het volgende:
Techniek of niet, als spits is Pipo gewoon fenomenaal
Gek is dat als je 2x in de CL final scoortquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef MaxPower het volgende:
Hij heeft gewoon een imagoprobleem, met zijn lelijke goals en het wanstaltige juichen altijd. I.p.v. Pirlo te bedanken voor die goed geplaatste bal op zijn arm loopt hij weg alsof hij een omhaal scoorde.
Dat was JDT zeg ik tochquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:18 schreef Zwoerd het volgende:
Deze was ook wel mooi
http://www.youtube.com/watch?v=YkoJSHbLBm4&mode=related&search=
je bedoeld, de incompetente scheidsrechters en grensrechters geven 9v/d10 keer buitenspel terwijl hij het maar 5 van die 10 keer staatquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Public_NME het volgende:
Hij loopt 9 v/d 10 keer buitenspel omdat hij zo ontiegelijk scherp staat,
quote:Inzaghi schrijft Europees record op zijn naam
De scoringsdrift van Filippo Inzaghi kent geen grenzen. De aanvaller van AC Milan nam dinsdagavond in het Champions League-duel tegen Celtic (1-0) de winnende treffer voor zijn rekening en mag zich daardoor in de Europese statistiekboeken omcirkelen.
Inzaghi is nu met 63 doelpunten de absolute nummer één op de eeuwige Europese topscorerslijst. Op 6 november kwam de Italiaan al op gelijke hoogte met Gerd Müller, die anderhalve decennia lang (1964-1979) dé aanvalsleider van Bayern München was.
Inzaghi maakte zijn doelpuntenproductie in dienst van Parma (twee treffers), Juventus (27) en zijn huidige werkgever AC Milan (34). In tegenstelling tot de gebruikelijke Europese topscorerslijsten zijn bij Inzaghi ook de goals meegeteld die hij in de Intertoto maakte, zeven treffers namens Juventus.
Zitten daar CL kwalificatie goals wel bij?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:40 schreef AminBen het volgende:
Intertotogoals![]()
dit is de echte lijst:
1. Raul (Spa/Real Madrid): 58 goals
2. Ruud van Nistelrooy (Ned/PSV, Manchester United, Real Madrid): 53 goals
3. Alfredo di Stefano (Arg/Real Madrid): 49 goals
4. Andrei Shevchenko (Oek/Dynamo de Kiev, AC Milan, Chelsea): 47 goals
5. Eusébio (Por/SL Benfica): 46 goals.
6. Thierry Henry (Fra/AS Monaco, Juventus, Arsenal FC, FC Barcelona): 44 goals
7. Filippo Inzaghi (Ita/Juventus, AC Milan): 42 goals
8. Alessandro Del Piero (Ita/Juventus): 37 goals
9. Ferenç Puskas (Hon/Budapest Honvéd FC, Real Madrid): 36 goals
10. Gerd Müller (Dui/Bayern München): 35 goals
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een soort van Huntelaar die het geluk heeft dat Kaka, Gatusso en Pirlo achter hem staan
Wat dan nog? Alberto Gilardino profiteert er bijvoorbeeld niet van, dus hij zal toch wel een kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een soort van Huntelaar die het geluk heeft dat Kaka, Gatusso en Pirlo achter hem staan
2005/06 AC Milan 34 17 Serie Aquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die speelt niet regelmatig
het seizoen begint weer he? Kunnen de lofuitingen voor Pipo weer in dit topic geplaatst worden..quote:
Bij Pipo telt het nog 10x minder mee dat ie niet kan voetballen. Maar die heeft zich dan ook al op alle niveau's bewezen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Huntelaar maakt het niet uit dat hij niet kan voetballen, bij hem tellen alleen de goals
quote:
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minderquote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij Pipo telt het nog 10x minder mee dat ie niet kan voetballen. Maar die heeft zich dan ook al op alle niveau's bewezen.
Hij zeurt nietquote:
Nee eigenlijk niet, gewoon, omdat ik het wilde. Zeg jullie kijken hier wel vreemd op van onverwachte kickjes of niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zeurt niet![]()
Waarom kick je het topic omhoog? Vast omdat je iets heel belangrijks weet te melden over de sluipschutter of niet?
Zodat ik een tvp kan plaatsen.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zeurt niet![]()
Waarom kick je het topic omhoog? Vast omdat je iets heel belangrijks weet te melden over de sluipschutter of niet?
Ja want wat is de toegevoegde waarde van die kickjes als de inhoud niet nuttig is?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, gewoon, omdat ik het wilde. Zeg jullie kijken hier wel vreemd op van onverwachte kickjes of niet?
Grapjas.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want wat is de toegevoegde waarde van die kickjes als de inhoud niet nuttig is?
Zo krijg je een beetje topicvervuiling denk je niet?
Als je 30+ doelpunten maakt in de Eredivisie ben je ook niet slecht zonder bal heb ik zo'n idee..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minder
ja precies.. en een spits wordt altijd op zn doelpunten afgerekend.. behalve Inzaghi lijkt het wel.. Altijd dat gezeur dat hij geen techniek heeft.. Hij wordt toch ook niet gehaald voor zn oogstrelende acties? hij wordt gehaald voor zn doelpunten..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minder
Een duister beeldscherm.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je zo'n iemand die collectieve zelfmoord in zn eentje pleegt?
Inderdaad, en die eerste goal scoorde hij echt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Hij had rood moeten hebben gisteravond. Wat een rare streek.
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Ik was gisteren toch vooral onder de indruk van Gatusso. Vind ik al jaren de beste Italiaanse voetballer en het was een genot om hem gisteren live aan het werk te zien. Die aanvallers is niet zo veel aan allemaal.
Helemaal mee eens hoor. Maar ik ben gewoon niet zo heel erg op het Italiaanse voetbal en als je er dan toch van wilt genieten moet je naar de verdediging kijken. En dat heb ik in de 2e helft volop gedaan, toen speelden ze aan onze kant. Die rust, het overzicht en vooral bij Gatusso die overal is en als een soort dirigent de boel coordineert, echt geweldig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.
Succesvol in de zin van al een lange periode meedoen om de prijzen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Milan jaren succesvol? WaarinZe hebben de CL gepakt 2 jaar terug. Maar verder is het niet veel de laatste jaren.
Nou, als je de champions leageau pakt, vind ik je succesvol, of dan nu afgelopen seizoen was of twee jaar geledenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Milan jaren succesvol? WaarinZe hebben de CL gepakt 2 jaar terug. Maar verder is het niet veel de laatste jaren.
En de scheidsrechter zag het blijkbaar ook nogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Hij had rood moeten hebben gisteravond. Wat een rare streek.
Dat gezeur dat Inzaghi niks met de bal kan wordt ook een beetje een karikatuur. Dat is lang geleden begonnen toen wij hier nog aan technisch combinatievoetbal deden en Inzaghi model stond voor de goaltjesdief die een minder voetballende ploeg aan de winst helpt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.
Die zijn de afgelopen 30 jaar landskampioen geworden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef timmmmm het volgende:
Als PSV 2 jaar geleden de CL had gewonnen had je nu ook niet gezegd: PSV jaren succesvol? waarin?
Hij scoorde niet, was een eigen doelpunt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
En de scheidsrechter zag het blijkbaar ook nogGrote fout was dit. Minuut later scoort hij de 0-1.
Wat een frustiquote:
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
Doet de UEFA ook achteraf straffen uitdelen?
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De scheidsrechter heeft het gezien en beoordeeld, dan kan er toch geen straf meer komen.
Zo buitengewoon veel scoort en speelt hij trouwens nieteens.quote:1991/92 Piacenza 2 0
1992/93 Leffe 21 13
1993/94 Verona 36 13
1994/95 Piacenza 37 15
1995/96 Parma 15 2 Serie A
1996/97 Atalanta Bergamo 33 24 Serie A
1997/98 Juventus 31 18 Serie A
1998/99 Juventus 28 13 Serie A
1999/00 Juventus 33 15 Serie A
2000/01 Juventus 28 11 Serie A
2001/02 AC Milan 20 10 Serie A
2002/03 AC Milan 30 17 Serie A
2003/04 AC Milan 14 3 Serie A
2004/05 AC Milan 11 0 Serie A
2005/06 AC Milan 23 12 Serie A
2006/07 AC Milan 20 2 Serie A
2007/08 AC Milan 21 11 Serie A
2008/09 AC Milan 3 1 Serie A
Tel eens alles bij elkaar op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo buitengewoon veel scoort en speelt hij trouwens nieteens.
Een hater, jeetje zo had ik het nog nieteens bezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Tel eens alles bij elkaar op.
Career Total 549 wedstrijden 263 goals
Je moet wel een hater zijn wil je dit niet goed vinden.
Met Kaka' en Ronaldinho achter je heb je een teamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:07 schreef Hamilcar het volgende:
Klopt, maar internationaal is hij toch steeds weer van betekenis. Pipo heerst, maar vereist wel een team achter hem dat de rest doet - iets wat je niet altijd op de mat kunt neerzetten blijkbaar.
Heerlijk topic trouwens :p
2003 : CL winstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
geel was hier wel op z'n plaats, maar rood ... nee lijkt me. Vertraagd op youtube lijkt het allemaal veel erger dan het in werkelijkheid was.quote:
zo dat is eigenlijk nog wel een best gemiddelde..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Tel eens alles bij elkaar op.
Career Total 549 wedstrijden 263 goals
Je moet wel een hater zijn wil je dit niet goed vinden.
Die dekselse Pipo, als een duveltje uit een doosje. Wat een klasbak.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Sleept vandaag er een punt uit voor AC Milan.
90+2, echt op zijn Pipo's
Hulde voor die man..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Sleept vandaag er een punt uit voor AC Milan.
90+2, echt op zijn Pipo's
quote:Inzaghi evenaart Raúl
AMSTERDAM - Filippo Inzaghi van AC Milan schoot woensdagavond weer eens raak in het UEFA Cupduel tegen Werder Bremen. Het was zijn 66e doelpunt in Europees verband. Daarmee kwam Inzaghi op gelijk hoogte met de Raúl van Real Madrid. Ruud van Nistelrooy staat vijfde in de topschutterstand van de Europese competities. Hij scoorde tot nu toe zestig keer.
Topscorers Europese competities:
1. Raúl 66 doelpunten
3. Filippo Inzaghi 66
3. Gerd Müller 62
4. Andrei Shevchenko 61
5. Ruud Van Nistelrooy 60
6. Eusebio 56
Henrik Larsson 56
8. Thierry Henry 55
9. Alfredo Di Stefano 50
Alessandro Del Piero 50
telegraaf
Vroeger had je ook veel mindere tegenstanders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, tegenwoordig worden er veel meer wedstrijden gespeeld en desondanks staan Müller, Eusebio en Di Stefano nog in de top tien. Maakt hun prestatie des te knapper.
En Inzaghi doet het toch maar. Ongetwijfeld veel "lelijke" doelpunten, maar die tellen net zo hard. En toch denk ik niet dat hij ooit zo herinnerd gaat worden als andere spelers in deze lijst.
Dat is ook wel waar, al weegt één rondje tegen de kampioen van Luxemburg op zich niet op tegen vier extra poulewedstrijden denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vroeger had je ook veel mindere tegenstanders.
Geen idee maar het zal sowieso moeilijk te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, al weegt één rondje tegen de kampioen van Luxemburg op zich niet op tegen vier extra poulewedstrijden denk ik.
Het zijn ook veel grotere voetballers. Müller stond als afmaker toen op eenzame hoogte. Hij had dan de Inzaghi-kwaliteit, maar dan ook nog eens een ontzettende explosiviteit, kon enorm kort draaien, veel kopkracht en veel overzicht. Alleen Shevchenko is enigzins vergelijkbaar compleet, maar dat was dan ook weer niet zo'n denderende afmaker en zijn carriere is vroegtijdig bergaf gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, tegenwoordig worden er veel meer wedstrijden gespeeld en desondanks staan Müller, Eusebio en Di Stefano nog in de top tien. Maakt hun prestatie des te knapper.
idd.. wat een geweldenaar..quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef emokid het volgende:
Kerel heeft op dit moment al een hattrick op zijn naam tegen Atalanta![]()
[ afbeelding ]
quote:Inzaghi viert driehonderdste doelpunt uit loopbaan
Filippo Inzaghi heeft zondag het 300stee doelpunt in zijn loopbaan gemaakt. De Italiaanse aanvaller van AC Milan scoorde in de uitwedstrijd bij Siena (1-5) eerst uit een hoekschop van David Beckham (0-2, nummer 299) en vervolgens maakte hij ook de 1-4.
De 35-jarige Inzaghi maakte zijn doelpunten in de competitie, de nationale beker en internationale toernooien voor onder meer AC Milan, Juventus en Atalanta. Zijn eerste maakte hij in 1992, ook tegen Siena. Dat was in de Serie C voor Leffe.
Nadat hij zijn 300ste had gemaakt, toonde Inzaghi de toeschouwers een T-Shirt met daarop '300'. "Dat had ik zaterdag gemaakt, ik wist dat mijn eerste goal tegen Siena was, het zou het lot zijn dat ik mijn 300ste tegen dezelfde club zou maken", aldus de spits.
Inzaghi is nog niet van plan te stoppen met scoren. "Ik wil zo lang mogelijk doorgaan. Mezelf kennende zal het een zware dag worden als ik moet stoppen. Maar ik prijs me gelukkig met onze coach, die me af en toe ontziet tijdens de training. Ik ben bijna 36 en ik kan niet meer aan alles meedoen."
Dit kunnen we alleen maar beamen.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:33 schreef fathank het volgende:
Met 300 doelpunten ben je gewoon een held. Of je nou kunt voetballen of niet.
quote:
quote:Atalanta biedt Inzaghi contract en trainersrol aan
Atalanta Bergamo heeft een contract klaarliggen voor Filippo Inzaghi. De Italiaanse middenmoter wil de spits van AC Milan voor één of twee seizoenen binden, met het oog op een trainersrol in de toekomst.
De ervaren spits krijgt steeds minder speeltijd in Milaan en deze zomer zullen er naar verwachting nieuwe aanvallers arriveren. Atalanta ziet daarom zijn kans schoon en volgens La Gazzetta Dello Sport kan Superpippo uitzien naar een rol als trainer na zijn actieve actieve loopbaan in Bergamo.
Atalanta zal wel een akkoord met Milan moeten zien te bereiken wil het Inzaghi overnemen. Eerder dit seizoen tekende de frontman voor één seizoen bij en daarbij sprak hij de intentie uit zijn loopbaan in het rood-zwart te willen beëindigen.
Inzaghi speelde in zijn loopbaan al eerder voor Atalanta. Dertien jaar geleden speelde hij één seizoen bij de Nerazzurri.
Lees de OPquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef Alulu het volgende:
Pipo is voor mij een legende. Kan totaal niet voetballen maar wel scoren.
Ik had eerder al begrepen dat hij met positiespel bij Milan gewoon helemaal niet meedoet omdat hij niet kan voetballen
36 jaar, wat een heldquote:Door zijn twee doelpunten in de wedstrijd tegen Olympique Marseille heeft Filippo Inzaghi bijna een 'wonderbaarlijk record' geëvenaard. De Italiaanse aanvaller van AC Milan staat na gisteren op 68 Europese doelpunten, waarmee hij slechts één doelpunt is verwijderd van het record van voormalig Bayern München-legende Gerd Müller.
"Mijn geheim voor succes is plezier. Ik geniet op het veld en dan scoor je de doelpunten. Ik ben trots dat ik 68 goals heb gemaakt in Europees verband. Ik ben ook tevreden met het feit dat ik algeheel internationaal topscorer ben van Milan in alle Europese wedstrijden. Nog vóór Andrey Shevchenko, George Weah en Marco van Basten", aldus Pippo Inzaghi.
Inzaghi speelde vorig seizoen 26 wedstrijden voor de Rossoneri. Hierin scoorde de 36-jarige goaltjesdief dertien keer. Bij de Milanezen is Inzaghi een van de concurrenten van Klaas-Jan Huntelaar.
Weet niet waar dat artikel vandaan komt, maar hij heeft nog lang geen zeventig CL-treffers.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
36 jaar, wat een held!
Yep. Inzaghi heeft wel meer Europese doelpunten, maar daar zitten ook veel UEFA Cup-doelpunten bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:13 schreef emokid het volgende:
Heeft Raúl er niet altijd nog meer CL-goals?
Inderdaad, wat een ballenartikelquote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet waar dat artikel vandaan komt, maar hij heeft nog lang geen zeventig CL-treffers.
Mooi stuk iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef rompompom het volgende:
Mooi stukkie van Thijs Zonneveld (die sowieso goed kan schrijven) op nu.nl: http://www.nu.nl/column-v(...)he-future-pippo.html
idd een mooi stukje..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef rompompom het volgende:
Mooi stukkie van Thijs Zonneveld (die sowieso goed kan schrijven) op nu.nl: http://www.nu.nl/column-v(...)he-future-pippo.html
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
Die passie in dat juichen van hem ook altijd
mooi toch die passie en die vreugde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.
Ik kan er wel om lachen behalve als het tegen een Nederlandse club is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi toch die passie en die vreugde?
Pure passie en gedrevenheid.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.
ik hoop er wel op..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben absoluut voor Real Madrid, maar als het Inzaghi is die er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat ze vandaag verliezen, ben ik denk ik wel tevreden.
De man weet nota bene als geen ander monden te snoeren.
zoo.. das een heel best doelpunt..quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef emokid het volgende:
Ja, en een paar dagen geleden ook weer met een ongelooflijk mooie doelpunt tegen Barcelona. Zulke goals zie je alleen in voetbalspelletjes:
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Hij had alleen al rood moeten krijgen voordat hij die goals maakte.
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.
Welnee Cybje, een italiaan die nog steeds aan de top staat! Kut hequote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het beste is er allang vanaf.
Slotje.
Goede scheids inderdaad die webbquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.
Tja, Mourinho zei het al bij het vorige duel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De man moet dé nachtmerrie van elke verdediger zijn. Je denkt 90 minuten dat je tegen een spits uit de laatste amateurklasse D staat te voetballen en net die ene halve minuut dat je hem uit het oog verliest scoort hij ...
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
't feit dat hij zo "bejaard" nog altijd aan de absolute top meedraait komt natuurlijk ook omdat hij het in z'n gehele carriere sowieso al nooit heeft moeten hebben van z'n voetballende en fysieke kwaliteiten. Loopvermogen , snelheid, laat staan onweerstaanbare dribbels of een geniale balbehandeling: hij heeft het nooit gehad ...
Hij is niet traag , maar hij gaat ook nooit iemand er echt af lopen. Meestal haalt hij het door z'n uitstekende positiespel waardoor hij al bij de bal is voor de tegenstander dat door heeft ...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.
WTF... vergelijk Pipo nooit meer met een Platje aub. Leek zo'n mooi topic te worden en een ode aan een cultheld van de rossoneri totdat je deze vergelijking leestquote:Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef OmeCorn het volgende:
Geweldige speler is het. Een soort verbeterde Melvin Platje...
Alleen kon Solskjaer ook nog voetballenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef tjoptjop het volgende:
Het ziet er ook zo makkelijk uit bij hem. Beetje vergelijkbaar met Solskjaer, die had ook de gave om heel 'makkelijk' te scoren
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Messi, Xavi, Sneijder, Iniesta, C. Ronaldo?
Probeer jij het eens te beargumenteren.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen kon Solskjaer ook nog voetballen.
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
True, maar ik bedoeld emeer dat het er bij die twee zo enorm makkelijk uitziet. Dat je nog bijna denkt van "hmm... dat kan ik ook" dit in tegenstelling tot spelers als Messi of Ronaldo bijv.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer jij het eens te beargumenteren.
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
Hij is beter dan Van Basten ... Het is zoals je zegt, Pipo heeft niet de traptechniek , de dribbel, de pass van een Messi of een Ronaldo ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pipo kan eigenlijk niks 'op aanvraag', maar kan alles op het moment dat het nodig is ...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.
O ik dacht dat die post van iemand anders was die het rijtje Sneijder Xavi Iniesta Messi Ronaldo opnoemde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Nu misschien ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is beter dan Van Basten
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
U zei
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Klopt. Onderdeel van het spelletje. Alsof iemand anders nooit een buitenspeldoelpunt maakt. En tuurlijk zou ik het verrot vinden als ie een Nederlandse club in de laatste minuut uitgeschakeld door een buitenspeldoelpunt. Maar dat doet niks af aan het doelpunt. Doelpunt = doelpunt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.
Hahahaha, dit had natuurlijk direct rood moten zijn maar ik vind het prachtig. Inzaghi komt met alles weg bij mij.quote:
Messi over 5 jaar vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.
Dat zegt dan meer over de spitsen van barca dan over messi. Pipo presteert al 15 jaar. Messi moet dat nog maar laten zien.quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Messi over 5 jaar vergetenDroom lekker verder. 23 en nu al Barcelona's Europees topscoorder aller tijden.
quote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over de spitsen van barca dan over messi. Pipo presteert al 15 jaar. Messi moet dat nog maar laten zien.
Pele, Cruyff en Maradonna kent toch ook nog iedereen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan drie keer achtereen de EC-1 winnenquote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef fathank het volgende:
Cruijff id toch die vcoetballer die niks gewonnen heeft en geen zin had in het wk'78?
en 3 maal europees voetballer van het jaar.quote:Op maandag 8 november 2010 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan drie keer achtereen de EC-1 winnen
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Filippo Inzaghi (37) komt dit seizoen
waarschijnlijk niet meer in actie.De
spits van AC Milan scheurde woensdag in
het duel met Palermo een kruisband in
zijn linkerknie.Inzaghi gaat binnenkort
onder het mes.
Bron: NOS-TT.
Forum Opties | |
---|---|