quote:
quote:Atalanta biedt Inzaghi contract en trainersrol aan
Atalanta Bergamo heeft een contract klaarliggen voor Filippo Inzaghi. De Italiaanse middenmoter wil de spits van AC Milan voor één of twee seizoenen binden, met het oog op een trainersrol in de toekomst.
De ervaren spits krijgt steeds minder speeltijd in Milaan en deze zomer zullen er naar verwachting nieuwe aanvallers arriveren. Atalanta ziet daarom zijn kans schoon en volgens La Gazzetta Dello Sport kan Superpippo uitzien naar een rol als trainer na zijn actieve actieve loopbaan in Bergamo.
Atalanta zal wel een akkoord met Milan moeten zien te bereiken wil het Inzaghi overnemen. Eerder dit seizoen tekende de frontman voor één seizoen bij en daarbij sprak hij de intentie uit zijn loopbaan in het rood-zwart te willen beëindigen.
Inzaghi speelde in zijn loopbaan al eerder voor Atalanta. Dertien jaar geleden speelde hij één seizoen bij de Nerazzurri.
Lees de OPquote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef Alulu het volgende:
Pipo is voor mij een legende. Kan totaal niet voetballen maar wel scoren.
Ik had eerder al begrepen dat hij met positiespel bij Milan gewoon helemaal niet meedoet omdat hij niet kan voetballen
36 jaar, wat een heldquote:Door zijn twee doelpunten in de wedstrijd tegen Olympique Marseille heeft Filippo Inzaghi bijna een 'wonderbaarlijk record' geëvenaard. De Italiaanse aanvaller van AC Milan staat na gisteren op 68 Europese doelpunten, waarmee hij slechts één doelpunt is verwijderd van het record van voormalig Bayern München-legende Gerd Müller.
"Mijn geheim voor succes is plezier. Ik geniet op het veld en dan scoor je de doelpunten. Ik ben trots dat ik 68 goals heb gemaakt in Europees verband. Ik ben ook tevreden met het feit dat ik algeheel internationaal topscorer ben van Milan in alle Europese wedstrijden. Nog vóór Andrey Shevchenko, George Weah en Marco van Basten", aldus Pippo Inzaghi.
Inzaghi speelde vorig seizoen 26 wedstrijden voor de Rossoneri. Hierin scoorde de 36-jarige goaltjesdief dertien keer. Bij de Milanezen is Inzaghi een van de concurrenten van Klaas-Jan Huntelaar.
Weet niet waar dat artikel vandaan komt, maar hij heeft nog lang geen zeventig CL-treffers.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
36 jaar, wat een held!
Yep. Inzaghi heeft wel meer Europese doelpunten, maar daar zitten ook veel UEFA Cup-doelpunten bij.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:13 schreef emokid het volgende:
Heeft Raúl er niet altijd nog meer CL-goals?
Inderdaad, wat een ballenartikelquote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet niet waar dat artikel vandaan komt, maar hij heeft nog lang geen zeventig CL-treffers.
Mooi stuk iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef rompompom het volgende:
Mooi stukkie van Thijs Zonneveld (die sowieso goed kan schrijven) op nu.nl: http://www.nu.nl/column-v(...)he-future-pippo.html
idd een mooi stukje..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef rompompom het volgende:
Mooi stukkie van Thijs Zonneveld (die sowieso goed kan schrijven) op nu.nl: http://www.nu.nl/column-v(...)he-future-pippo.html
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
Die passie in dat juichen van hem ook altijd
mooi toch die passie en die vreugde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.
Ik kan er wel om lachen behalve als het tegen een Nederlandse club is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi toch die passie en die vreugde?
Pure passie en gedrevenheid.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs bij de simpelste intikker juicht hij alsof hij vanaf de middenstip met een omhaal in de kruising heeft gescoord in de laatste minuut van de finale van het WK.
ik hoop er wel op..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben absoluut voor Real Madrid, maar als het Inzaghi is die er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat ze vandaag verliezen, ben ik denk ik wel tevreden.
De man weet nota bene als geen ander monden te snoeren.
zoo.. das een heel best doelpunt..quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef emokid het volgende:
Ja, en een paar dagen geleden ook weer met een ongelooflijk mooie doelpunt tegen Barcelona. Zulke goals zie je alleen in voetbalspelletjes:
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Hij had alleen al rood moeten krijgen voordat hij die goals maakte.
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.
Welnee Cybje, een italiaan die nog steeds aan de top staat! Kut hequote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het beste is er allang vanaf.
Slotje.
Goede scheids inderdaad die webbquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.
Tja, Mourinho zei het al bij het vorige duel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De man moet dé nachtmerrie van elke verdediger zijn. Je denkt 90 minuten dat je tegen een spits uit de laatste amateurklasse D staat te voetballen en net die ene halve minuut dat je hem uit het oog verliest scoort hij ...
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
't feit dat hij zo "bejaard" nog altijd aan de absolute top meedraait komt natuurlijk ook omdat hij het in z'n gehele carriere sowieso al nooit heeft moeten hebben van z'n voetballende en fysieke kwaliteiten. Loopvermogen , snelheid, laat staan onweerstaanbare dribbels of een geniale balbehandeling: hij heeft het nooit gehad ...
Hij is niet traag , maar hij gaat ook nooit iemand er echt af lopen. Meestal haalt hij het door z'n uitstekende positiespel waardoor hij al bij de bal is voor de tegenstander dat door heeft ...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.
WTF... vergelijk Pipo nooit meer met een Platje aub. Leek zo'n mooi topic te worden en een ode aan een cultheld van de rossoneri totdat je deze vergelijking leestquote:Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef OmeCorn het volgende:
Geweldige speler is het. Een soort verbeterde Melvin Platje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |