quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Mag niet meedoen met rondootjes op Milanello. Heeft er niet genoeg techniek voor.
Maar net zoals bejaarden in de supermarkt loopt ie altijd in de weg en is zich niet bewust van zijn eigen aanwezigheid.
Daar waar bejaarden altijd als eerste bij de kassa zijn scoort Inzaghi omdat ie echt niet weet wat de dag van vandaag is.
Ze zeiden vandaag tegen hem :
'Pipo we gaan voetballen in Athene en je mag meedoen, wil je je niet met het spel bemoeien en gewoon lopen waar je denkt dat het gras het beste groeit.'
Aldus geschiedde.
Een lucky inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef joostebroodje het volgende:
wel een kutdoelpunt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Noshiba het volgende:
Zoals gewoonlijk komen de topics over dit soort trieste gozers nu bovendrijven, k snap niet dat hier topics over gemaakt worden (snap zelf ook niet dat ik erop reageer zo triest als dit is)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een briljante spits blijft het toch. Laat de Cruyffs van deze wereld maar lopen spreken over techniek, looplijnen, meeverdedigen en je man dribbelen. Inzaghi doet gewoon nog het enige wat een spits écht moet doen: scoren.
We hebben em drie keer gezien vandaag, twee goals , één keer liet hij de bal glippen.
Een uitstervend ras dat soort spitsen. Degene voor hem op het topniveau was Erwin Vandenbergh, en ik vraag mij echt af of er ooit nog zo eentje na Inzaghi komt.
Hij had er anders wel 11 KM opzitten toen hij gewisseld werd vandaag, dus zo "weinig" heeft hij nou ook weer niet gedaan.quote:inzaghi vind ik eigenlijk best super. doet zo weinig mogelijk maar toch bijna altijd net genoeg haha
ze zullen wel verkeerd geteld hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Artianos het volgende:
[..]
Hij had er anders wel 11 KM opzitten toen hij gewisseld werd vandaag, dus zo "weinig" heeft hij nou ook weer niet gedaan.
Nope, dat doet ie altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ze zullen wel verkeerd geteld hebben
Dat was JDTquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij is vervelend. punt.
Milan - Ajax 2003![]()
vervelend of niet, hij maakt ze wel. Inzaghi,quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef koningdavid het volgende:
Hij is vervelend. punt.
Milan - Ajax 2003![]()
heerlijk hequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef Flawless2006 het volgende:
dat hij een rendement heeft van 70%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |