ik hoop er wel op..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben absoluut voor Real Madrid, maar als het Inzaghi is die er hoogstpersoonlijk voor zorgt dat ze vandaag verliezen, ben ik denk ik wel tevreden.
De man weet nota bene als geen ander monden te snoeren.
zoo.. das een heel best doelpunt..quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:10 schreef emokid het volgende:
Ja, en een paar dagen geleden ook weer met een ongelooflijk mooie doelpunt tegen Barcelona. Zulke goals zie je alleen in voetbalspelletjes:
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef Paul-89 het volgende:
Hij had alleen al rood moeten krijgen voordat hij die goals maakte.
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:11 schreef BramKVO het volgende:
[..]
geel was op z'n plaats, rood zwaar overdreven.
Welnee Cybje, een italiaan die nog steeds aan de top staat! Kut hequote:Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het beste is er allang vanaf.
Slotje.
Goede scheids inderdaad die webbquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Duwen doe je met je handen niet met gebalde vuisten achter in de nek, had niks met voetbal van doen. Net zoals die trap/tik van Zlatan met rood had moeten worden bestraft, maar Webb durfde uiteraard niet.
Tja, Mourinho zei het al bij het vorige duel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De man moet dé nachtmerrie van elke verdediger zijn. Je denkt 90 minuten dat je tegen een spits uit de laatste amateurklasse D staat te voetballen en net die ene halve minuut dat je hem uit het oog verliest scoort hij ...
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
't feit dat hij zo "bejaard" nog altijd aan de absolute top meedraait komt natuurlijk ook omdat hij het in z'n gehele carriere sowieso al nooit heeft moeten hebben van z'n voetballende en fysieke kwaliteiten. Loopvermogen , snelheid, laat staan onweerstaanbare dribbels of een geniale balbehandeling: hij heeft het nooit gehad ...
Hij is niet traag , maar hij gaat ook nooit iemand er echt af lopen. Meestal haalt hij het door z'n uitstekende positiespel waardoor hij al bij de bal is voor de tegenstander dat door heeft ...quote:Op donderdag 4 november 2010 18:07 schreef BramKVO het volgende:
[..]
snelheid heeft hij vast en zeker wel hoor, anders kun je nooit zoveel goals scoren op het randje (en soms er dus over) van de buitenspel.
WTF... vergelijk Pipo nooit meer met een Platje aub. Leek zo'n mooi topic te worden en een ode aan een cultheld van de rossoneri totdat je deze vergelijking leestquote:Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef OmeCorn het volgende:
Geweldige speler is het. Een soort verbeterde Melvin Platje...
Alleen kon Solskjaer ook nog voetballenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef tjoptjop het volgende:
Het ziet er ook zo makkelijk uit bij hem. Beetje vergelijkbaar met Solskjaer, die had ook de gave om heel 'makkelijk' te scoren
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Messi, Xavi, Sneijder, Iniesta, C. Ronaldo?
Probeer jij het eens te beargumenteren.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen kon Solskjaer ook nog voetballen.
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
True, maar ik bedoeld emeer dat het er bij die twee zo enorm makkelijk uitziet. Dat je nog bijna denkt van "hmm... dat kan ik ook" dit in tegenstelling tot spelers als Messi of Ronaldo bijv.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer jij het eens te beargumenteren.
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
Hij is beter dan Van Basten ... Het is zoals je zegt, Pipo heeft niet de traptechniek , de dribbel, de pass van een Messi of een Ronaldo ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pipo kan eigenlijk niks 'op aanvraag', maar kan alles op het moment dat het nodig is ...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.
O ik dacht dat die post van iemand anders was die het rijtje Sneijder Xavi Iniesta Messi Ronaldo opnoemde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Nu misschien ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is beter dan Van Basten
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
U zei
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Klopt. Onderdeel van het spelletje. Alsof iemand anders nooit een buitenspeldoelpunt maakt. En tuurlijk zou ik het verrot vinden als ie een Nederlandse club in de laatste minuut uitgeschakeld door een buitenspeldoelpunt. Maar dat doet niks af aan het doelpunt. Doelpunt = doelpunt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.
Hahahaha, dit had natuurlijk direct rood moten zijn maar ik vind het prachtig. Inzaghi komt met alles weg bij mij.quote:
Messi over 5 jaar vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.
Dat zegt dan meer over de spitsen van barca dan over messi. Pipo presteert al 15 jaar. Messi moet dat nog maar laten zien.quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Messi over 5 jaar vergetenDroom lekker verder. 23 en nu al Barcelona's Europees topscoorder aller tijden.
quote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zegt dan meer over de spitsen van barca dan over messi. Pipo presteert al 15 jaar. Messi moet dat nog maar laten zien.
Pele, Cruyff en Maradonna kent toch ook nog iedereen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan drie keer achtereen de EC-1 winnenquote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef fathank het volgende:
Cruijff id toch die vcoetballer die niks gewonnen heeft en geen zin had in het wk'78?
en 3 maal europees voetballer van het jaar.quote:Op maandag 8 november 2010 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan drie keer achtereen de EC-1 winnen
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Filippo Inzaghi (37) komt dit seizoen
waarschijnlijk niet meer in actie.De
spits van AC Milan scheurde woensdag in
het duel met Palermo een kruisband in
zijn linkerknie.Inzaghi gaat binnenkort
onder het mes.
Bron: NOS-TT.
| Forum Opties | |
|---|---|