Alleen kon Solskjaer ook nog voetballenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef tjoptjop het volgende:
Het ziet er ook zo makkelijk uit bij hem. Beetje vergelijkbaar met Solskjaer, die had ook de gave om heel 'makkelijk' te scoren
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Messi, Xavi, Sneijder, Iniesta, C. Ronaldo?
Probeer jij het eens te beargumenteren.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen kon Solskjaer ook nog voetballen.
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
True, maar ik bedoeld emeer dat het er bij die twee zo enorm makkelijk uitziet. Dat je nog bijna denkt van "hmm... dat kan ik ook" dit in tegenstelling tot spelers als Messi of Ronaldo bijv.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer jij het eens te beargumenteren.
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Durf eens buiten de bekende hokjes te denken.
Hij is beter dan Van Basten ... Het is zoals je zegt, Pipo heeft niet de traptechniek , de dribbel, de pass van een Messi of een Ronaldo ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef Piebe het volgende:
[..]
Door mij genoemde voetballers beschikken over de extreme kwaliteiten die hun een wereldtopvoetballer maken traptechniek, inzicht, overzicht, dribbel, pass allemaal dingen die Pipo de clown niet heeft.
Daarbij maken deze jongens met name Messi, Sneijder en Ronaldo mooie doelpunten.
Inzaghi heeft patent op lelijke doelpunten, spuuglelijke doelpunten. Waarvan 80% ook nog eens in buitenspelpositie.
Straks ga je nog roepen dat ie beter is dan Van Basten
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Pipo kan eigenlijk niks 'op aanvraag', maar kan alles op het moment dat het nodig is ...
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef fathank het volgende:
[..]
300+ Doelpunten in officiële wedstrijden. Europees topschutter aller tijden. Dan ga je gewoon de geschiedenisboeken in. Jouw rijtje is men over 15 jaar weer vergeten. Behalve Sneijder en Ronaldo want die ga je waarschijnlijk met een reallife soap op TV zien als ze gestopt zijn met voetballen.
O ik dacht dat die post van iemand anders was die het rijtje Sneijder Xavi Iniesta Messi Ronaldo opnoemde.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rijtje opgenoemd.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik houd van Messi, Xavi, Iniesta ... allemaal fantastisch. Maar Inzaghi stript het voetbal van alles wat overbodig is en doet het minste wat nodig is om te winnen: scoren.
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Nu misschien ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij is beter dan Van Basten
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden om dat jou eigen team werd gedupeerd al Pipo zijn zoveelste buitenspeldoelpunt er weer inschiet?
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef fathank het volgende:
[..]
U zei
Lelijke doelpunten tellen ook. Buitenspeldoelpunten die niet afgekeurd worden ook. Leuk dat je een paar man kan uitspelen maar als je vervolgens over schiet heb je er niks aan. Je moet scoren om te winnen en dat kan Pipo als geen ander. Je hoeft niet mooi te voetballen om te winnen.
Klopt. Onderdeel van het spelletje. Alsof iemand anders nooit een buitenspeldoelpunt maakt. En tuurlijk zou ik het verrot vinden als ie een Nederlandse club in de laatste minuut uitgeschakeld door een buitenspeldoelpunt. Maar dat doet niks af aan het doelpunt. Doelpunt = doelpunt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan zeg je dus een heel klein beetje dat buitenspeldoelpunten niet zo erg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |