het seizoen begint weer he? Kunnen de lofuitingen voor Pipo weer in dit topic geplaatst worden..quote:
Bij Pipo telt het nog 10x minder mee dat ie niet kan voetballen. Maar die heeft zich dan ook al op alle niveau's bewezen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Huntelaar maakt het niet uit dat hij niet kan voetballen, bij hem tellen alleen de goals
quote:
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minderquote:Op donderdag 4 september 2008 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij Pipo telt het nog 10x minder mee dat ie niet kan voetballen. Maar die heeft zich dan ook al op alle niveau's bewezen.
Hij zeurt nietquote:
Nee eigenlijk niet, gewoon, omdat ik het wilde. Zeg jullie kijken hier wel vreemd op van onverwachte kickjes of niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zeurt niet![]()
Waarom kick je het topic omhoog? Vast omdat je iets heel belangrijks weet te melden over de sluipschutter of niet?
Zodat ik een tvp kan plaatsen.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zeurt niet![]()
Waarom kick je het topic omhoog? Vast omdat je iets heel belangrijks weet te melden over de sluipschutter of niet?
Ja want wat is de toegevoegde waarde van die kickjes als de inhoud niet nuttig is?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef emokid het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, gewoon, omdat ik het wilde. Zeg jullie kijken hier wel vreemd op van onverwachte kickjes of niet?
Grapjas.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja want wat is de toegevoegde waarde van die kickjes als de inhoud niet nuttig is?
Zo krijg je een beetje topicvervuiling denk je niet?
Als je 30+ doelpunten maakt in de Eredivisie ben je ook niet slecht zonder bal heb ik zo'n idee..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minder
ja precies.. en een spits wordt altijd op zn doelpunten afgerekend.. behalve Inzaghi lijkt het wel.. Altijd dat gezeur dat hij geen techniek heeft.. Hij wordt toch ook niet gehaald voor zn oogstrelende acties? hij wordt gehaald voor zn doelpunten..quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hij kan juist héél goed voetballen, zonder bal welteverstaan. Met bal is het een stuk minder
Een duister beeldscherm.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je zo'n iemand die collectieve zelfmoord in zn eentje pleegt?
Inderdaad, en die eerste goal scoorde hij echt nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Hij had rood moeten hebben gisteravond. Wat een rare streek.
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Ik was gisteren toch vooral onder de indruk van Gatusso. Vind ik al jaren de beste Italiaanse voetballer en het was een genot om hem gisteren live aan het werk te zien. Die aanvallers is niet zo veel aan allemaal.
Helemaal mee eens hoor. Maar ik ben gewoon niet zo heel erg op het Italiaanse voetbal en als je er dan toch van wilt genieten moet je naar de verdediging kijken. En dat heb ik in de 2e helft volop gedaan, toen speelden ze aan onze kant. Die rust, het overzicht en vooral bij Gatusso die overal is en als een soort dirigent de boel coordineert, echt geweldig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.
Succesvol in de zin van al een lange periode meedoen om de prijzen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Milan jaren succesvol? WaarinZe hebben de CL gepakt 2 jaar terug. Maar verder is het niet veel de laatste jaren.
Nou, als je de champions leageau pakt, vind ik je succesvol, of dan nu afgelopen seizoen was of twee jaar geledenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Milan jaren succesvol? WaarinZe hebben de CL gepakt 2 jaar terug. Maar verder is het niet veel de laatste jaren.
En de scheidsrechter zag het blijkbaar ook nogquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Hij had rood moeten hebben gisteravond. Wat een rare streek.
Dat gezeur dat Inzaghi niks met de bal kan wordt ook een beetje een karikatuur. Dat is lang geleden begonnen toen wij hier nog aan technisch combinatievoetbal deden en Inzaghi model stond voor de goaltjesdief die een minder voetballende ploeg aan de winst helpt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Klopt. De aanvallers, en met name Inzaghi, daar is niet veel aan. Maar ze doen wat ze moeten doen en ze doen dat uitmuntend ook. Liever een aanvaller die veel scoort dan een aanvaller met een haarband, een heleboel flair, maar die het doel niet weet te vinden. Zo denkt Milan ook en daarom zijn ze al jaren achtereen succesvol.
Die zijn de afgelopen 30 jaar landskampioen geworden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef timmmmm het volgende:
Als PSV 2 jaar geleden de CL had gewonnen had je nu ook niet gezegd: PSV jaren succesvol? waarin?
Hij scoorde niet, was een eigen doelpunt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
En de scheidsrechter zag het blijkbaar ook nogGrote fout was dit. Minuut later scoort hij de 0-1.
Wat een frustiquote:
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
Doet de UEFA ook achteraf straffen uitdelen?
Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
De scheidsrechter heeft het gezien en beoordeeld, dan kan er toch geen straf meer komen.
Zo buitengewoon veel scoort en speelt hij trouwens nieteens.quote:1991/92 Piacenza 2 0
1992/93 Leffe 21 13
1993/94 Verona 36 13
1994/95 Piacenza 37 15
1995/96 Parma 15 2 Serie A
1996/97 Atalanta Bergamo 33 24 Serie A
1997/98 Juventus 31 18 Serie A
1998/99 Juventus 28 13 Serie A
1999/00 Juventus 33 15 Serie A
2000/01 Juventus 28 11 Serie A
2001/02 AC Milan 20 10 Serie A
2002/03 AC Milan 30 17 Serie A
2003/04 AC Milan 14 3 Serie A
2004/05 AC Milan 11 0 Serie A
2005/06 AC Milan 23 12 Serie A
2006/07 AC Milan 20 2 Serie A
2007/08 AC Milan 21 11 Serie A
2008/09 AC Milan 3 1 Serie A
Tel eens alles bij elkaar op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo buitengewoon veel scoort en speelt hij trouwens nieteens.
Een hater, jeetje zo had ik het nog nieteens bezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Tel eens alles bij elkaar op.
Career Total 549 wedstrijden 263 goals
Je moet wel een hater zijn wil je dit niet goed vinden.
Met Kaka' en Ronaldinho achter je heb je een teamquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:07 schreef Hamilcar het volgende:
Klopt, maar internationaal is hij toch steeds weer van betekenis. Pipo heerst, maar vereist wel een team achter hem dat de rest doet - iets wat je niet altijd op de mat kunt neerzetten blijkbaar.
Heerlijk topic trouwens :p
2003 : CL winstquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
geel was hier wel op z'n plaats, maar rood ... nee lijkt me. Vertraagd op youtube lijkt het allemaal veel erger dan het in werkelijkheid was.quote:
zo dat is eigenlijk nog wel een best gemiddelde..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Tel eens alles bij elkaar op.
Career Total 549 wedstrijden 263 goals
Je moet wel een hater zijn wil je dit niet goed vinden.
Die dekselse Pipo, als een duveltje uit een doosje. Wat een klasbak.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Sleept vandaag er een punt uit voor AC Milan.
90+2, echt op zijn Pipo's
Hulde voor die man..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:22 schreef sjimz het volgende:
Sleept vandaag er een punt uit voor AC Milan.
90+2, echt op zijn Pipo's
quote:Inzaghi evenaart Raúl
AMSTERDAM - Filippo Inzaghi van AC Milan schoot woensdagavond weer eens raak in het UEFA Cupduel tegen Werder Bremen. Het was zijn 66e doelpunt in Europees verband. Daarmee kwam Inzaghi op gelijk hoogte met de Raúl van Real Madrid. Ruud van Nistelrooy staat vijfde in de topschutterstand van de Europese competities. Hij scoorde tot nu toe zestig keer.
Topscorers Europese competities:
1. Raúl 66 doelpunten
3. Filippo Inzaghi 66
3. Gerd Müller 62
4. Andrei Shevchenko 61
5. Ruud Van Nistelrooy 60
6. Eusebio 56
Henrik Larsson 56
8. Thierry Henry 55
9. Alfredo Di Stefano 50
Alessandro Del Piero 50
telegraaf
Vroeger had je ook veel mindere tegenstanders.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, tegenwoordig worden er veel meer wedstrijden gespeeld en desondanks staan Müller, Eusebio en Di Stefano nog in de top tien. Maakt hun prestatie des te knapper.
En Inzaghi doet het toch maar. Ongetwijfeld veel "lelijke" doelpunten, maar die tellen net zo hard. En toch denk ik niet dat hij ooit zo herinnerd gaat worden als andere spelers in deze lijst.
Dat is ook wel waar, al weegt één rondje tegen de kampioen van Luxemburg op zich niet op tegen vier extra poulewedstrijden denk ik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vroeger had je ook veel mindere tegenstanders.
Geen idee maar het zal sowieso moeilijk te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, al weegt één rondje tegen de kampioen van Luxemburg op zich niet op tegen vier extra poulewedstrijden denk ik.
Het zijn ook veel grotere voetballers. Müller stond als afmaker toen op eenzame hoogte. Hij had dan de Inzaghi-kwaliteit, maar dan ook nog eens een ontzettende explosiviteit, kon enorm kort draaien, veel kopkracht en veel overzicht. Alleen Shevchenko is enigzins vergelijkbaar compleet, maar dat was dan ook weer niet zo'n denderende afmaker en zijn carriere is vroegtijdig bergaf gegaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
Toch opvallend, tegenwoordig worden er veel meer wedstrijden gespeeld en desondanks staan Müller, Eusebio en Di Stefano nog in de top tien. Maakt hun prestatie des te knapper.
idd.. wat een geweldenaar..quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef emokid het volgende:
Kerel heeft op dit moment al een hattrick op zijn naam tegen Atalanta![]()
[ afbeelding ]
quote:Inzaghi viert driehonderdste doelpunt uit loopbaan
Filippo Inzaghi heeft zondag het 300stee doelpunt in zijn loopbaan gemaakt. De Italiaanse aanvaller van AC Milan scoorde in de uitwedstrijd bij Siena (1-5) eerst uit een hoekschop van David Beckham (0-2, nummer 299) en vervolgens maakte hij ook de 1-4.
De 35-jarige Inzaghi maakte zijn doelpunten in de competitie, de nationale beker en internationale toernooien voor onder meer AC Milan, Juventus en Atalanta. Zijn eerste maakte hij in 1992, ook tegen Siena. Dat was in de Serie C voor Leffe.
Nadat hij zijn 300ste had gemaakt, toonde Inzaghi de toeschouwers een T-Shirt met daarop '300'. "Dat had ik zaterdag gemaakt, ik wist dat mijn eerste goal tegen Siena was, het zou het lot zijn dat ik mijn 300ste tegen dezelfde club zou maken", aldus de spits.
Inzaghi is nog niet van plan te stoppen met scoren. "Ik wil zo lang mogelijk doorgaan. Mezelf kennende zal het een zware dag worden als ik moet stoppen. Maar ik prijs me gelukkig met onze coach, die me af en toe ontziet tijdens de training. Ik ben bijna 36 en ik kan niet meer aan alles meedoen."
Dit kunnen we alleen maar beamen.quote:Op maandag 16 maart 2009 07:33 schreef fathank het volgende:
Met 300 doelpunten ben je gewoon een held. Of je nou kunt voetballen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |