Tieten present, bier niet. moet nog steeds aan de kilo's denken hequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik heb bier en tieten hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Snijbonen. Bah.
ik kom net terug van training, was half acht thuis. Altijd op ma/woe/vrquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
En wat eten jullie trouwens laat.
Hier ook al. Breda is toch wel even een stukje van je vandaan thoo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef BrandX het volgende:
volgens mij mis ik iets, er vliegen hier de hele tijd helicopters over
es ff kijken op nu.nl en rtv West
raar. Ik kan ook niets vinden of er iets zou zijn. Ja, er is een bommelding geweest in Roermond, maar dat is nog verder weg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ook al. Breda is toch wel even een stukje van je vandaan thoo.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp...;)..puik TT...^O^
Nou, super TT.quote:
Mist alleen de "haar" in het verhaal nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou, heb je bier voor jezelf. Wijn voor haar, en mayo om haar mee in te smeren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou, heb je bier voor jezelf. Wijn voor haar, en mayo om haar mee in te smeren.
mja, dat is wel een dilemma...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mist alleen de "haar" in het verhaal nog
dan wacht ik wel even tot morgen, dan heb ik weer een ubermodieus kapsel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Och. Pluk gewoon een Breezah van de straat. Die zijn overal voor in.
Dan geef je haar niet alles, maar slechts 4 liter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
Goeie zaak.
Maar dan heb ik 4 liter bier, en zij 10 liter wijn...
Da's niet echt eerlijk he...
oeh, en dan hebben we allebij nog 3, dan zijn we in elk geval dronken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan geef je haar niet alles, maar slechts 4 liter.
ik haat het hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Precies.
Wat is het probleem?quote:
Die ouders ook altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik gok op iets met ouders.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind mijn werk wel leuk.
quote:
Neh, zo is het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik gok op iets met ouders.
Tijd om je examens te halen en te vertrekken naar utereg ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neh, zo is het niet.
Ik haat wel mijn werk, maar dat heeft er niks mee te maken.
Ik haat dit dorp.
Intens
Ja bahquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Dorpen lijken me sowieso niet echt super. Op zich. Ons kent ons. Bah.
Stad.
Dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om je examens te halen en te vertrekken naar utereg ofzo![]()
Hee niet zo down hè!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja bah
Het is ook kut.
Er is hier totaal geen anonimiteit, wel is het leuk dat ik een hoop jongeren ken.
Maar die werken bijna allemaal.
Ik wil bier drinken. Nu. En niet thuis, maar in de kroeg, in de zon, op het terras.
Maar iedereen werkt dus.
Of studeert in een andere stad.
Kutleven
[..]
Dat is 1 ding dat zeker is.
Ik moet echt snel oprotten hier, en weinig terugkomen...
Ik meen het.quote:
Nou daar schieten we allebei niet echt veel mee op want ik ken daar (bijna) niemandquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik meen het.
En het gebeurt me wat te vaak de laatste tijd.
Wil je ruilen van woonplaats?
ik daar ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou daar schieten we allebei niet echt veel mee op want ik ken daar (bijna) niemand
nou, ik heb het de laatste paar dagen anders vrij druk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef crossover het volgende:
Maar dat komt vast ook omdat je zo weinig doet op een dag.
tja, als ik enigszins in de buurt zat, had ik best met jou gaan zuupen, maar de afstand is me nu toch iets te grootquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik heb het de laatste paar dagen anders vrij druk.
Maar je hebt gelijk, ik heb wel een saai kutleven gehad dit jaar.
Nu ook: Zit maar een beetje te F5-en hier
hooooiquote:
Zoals ik al eerder zei: zoek een hobbyquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik heb het de laatste paar dagen anders vrij druk.
Maar je hebt gelijk, ik heb wel een saai kutleven gehad dit jaar.
Nu ook: Zit maar een beetje te F5-en hier
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
tja, als ik enigszins in de buurt zat, had ik best met jou gaan zuupen, maar de afstand is me nu toch iets te groot
Kun je tim frits niet strikken?
Ik weet het nietquote:
tuurlijk wel, is toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in de buurt is idd...
Ik ga noooooit meer in een dorp wonen, en ik wil ook niet dat m'n kinderen in zo'n dorp als dit opgroeien
[..]
Ik weet het niet
Ik wil gewoon wat zupen, maar het kan niet
ja, maar ik wil gewoon weg.quote:
wrom niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik wil gewoon weg.
weg van huis, elders, met vrienden wat zuipen.
En dat gaat niet
ik heb genoeg hobby's, maar die voer ik doorgaans uit met wat maten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: zoek een hobby
omdat al m'n vrienden morgen moeten werken, of elders wonen...quote:
goeie reden jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb genoeg hobby's, maar die voer ik doorgaans uit met wat maten.
wordt nogal lastig om te doen als die er niet zijn
[..]
omdat al m'n vrienden morgen moeten werken, of elders wonen...
veel plezierquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
goeie reden ja
maarre ik ga tv kijken denk ik
misschien tot straks
Het duurde echt lang voor ik dat herkendequote:
best goed.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Het duurde echt lang voor ik dat herkende
Best goed, en dat voor scheikundequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best goed.
[..]
Dat is niet goed cross...
Ben inmiddels weer wat gelukkiger, over een half uurtje of een kwartier, ga ik dan toch nog een terrasje pakken
nee, natuurkundequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Best goed, en dat voor scheikunde
Straks terrasje, waar?
Natuurkunde, net zo'n kutvak!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, natuurkunde
Terras van de papillon
't is nog een uurtje open
jah, anders ga ik gewoon binnen zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Natuurkunde, net zo'n kutvak!
Uurtje ff op een terras zitten is niks mis mee!
Ik zou wel een trui aan doen, beetje frisse wind
Zeker!quote:
Dat kan natuurlijk ook nog. Tot hoe laat is die toko open dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jah, anders ga ik gewoon binnen zitten
ok best.
kubus beats ftw
3.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog. Tot hoe laat is die toko open dan?
Jij hebt zeker ook niets te doen Frits?!quote:
Ik heb in pricipe wel wat te doen, maar geen zinquote:
Dus voor jou geen bier met eer op het terras...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb in pricipe wel wat te doen, maar geen zin
Heb een slaapachterstand opgelopen maandag op dinsdag en heb daar nu nog een beetje last van. En morgen weer vroeg eruit. Lekker
Helaas, en het feit dat ik geen fiets heb, helpt me hierin ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dus voor jou geen bier met eer op het terras...![]()
Geen fiets..... jat er eentje van iemand die ook geen eigen fiets heeft!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Helaas, en het feit dat ik geen fiets heb, helpt me hierin ook niet
Sja, ik jat eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Geen fiets..... jat er eentje van iemand die ook geen eigen fiets heeft!![]()
KPNquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef OA het volgende:
KPN mag Tiscali overnemen...![]()
Zit ik alsnog bij die honden...![]()
Ik heb niet voor niets voor Tiscali gekozen...![]()
Met een beetje geluk gaat dan de verplichte bijdrage aan KPN, voor gebruik van het netwerk van de abo prijs af...
Maar ja, dat zal wel ijdele hoop zijn...![]()
![]()
Ja, dat bedoel ik dus...quote:
Goed voor je!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef Pheno het volgende:
Ik zit niet meer bij KPN, al 5 jaar niet meer. Bevalt me prima
Ho is ff.. eerst de update downloadenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Goed voor je!!![]()
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!! [afbeelding]
Tot morgen. A demain. [afbeelding]
trustequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
Owja, ik ben er weer, ietwat later als gepland. Ben beneden blijven plakken, na de koffie was er nog een pilske
Zo. laat de spellingnazi's maar komen
Trustenquote:
Trusten vrindquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef OA het volgende:
[..]
Goed voor je!!![]()
Ik ga trouwens m'n bed opzoeken!! [afbeelding]
Tot morgen. A demain. [afbeelding]
Nee helaas. Ik woon een 14 tal kilometers verder, en mijn fiets is gejat en met de wagen is geen optie omdat de uitlaat er half onder ligtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
tim frits
Ben je niet met eer-ik aan de zuip?
Goede avond! Raar om dat tegen jou te zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal een goedeavond.![]()
Alles goed medemensen.![]()
das jammer jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik woon een 14 tal kilometers verder, en mijn fiets is gejat en met de wagen is geen optie omdat de uitlaat er half onder ligt
Hoezo raar, ik vind van niet hoor?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goede avond! Raar om dat tegen jou te zeggen
Jij ook een GoedeNacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
Goedenacht, NachtWacht
Dat is nooit weg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, even een pitcher weggewerkt per persoon
Ik ben helderziend!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
Hier nog iemand die aangeschoten is
haiquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
Ik heb morgen om kwart voor 9 een toets en moet nog beginnen.. nog steeds ja, bah!![]()
![]()
heus niet leuk
ai, da's wel bar ja...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
Ik heb morgen om kwart voor 9 een toets en moet nog beginnen.. nog steeds ja, bah!![]()
![]()
heus niet leuk
whehe.. pitcherquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
sterktequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
![]()
heus niet leuk
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ai, da's wel bar ja...
Ik moet morgen om 10:45 weer in de wagen zitten naar Lisse, om mezelf gratis de laatste haarmode te laten knippen
Daaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga de pijp aan Maarten geven
Tot morgen
nee hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?![]()
laturquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga de pijp aan Maarten geven
Tot morgen
de kapster chickies vragen hem, hij mag graties... ze vinden zijn haar tof ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?![]()
Jij grijpt gewoon je kans, zou ik ook doen, is toch gratis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor.
De vorige keer dat ik bij mijn kapper geweest was, keek ze in de agenda, en zag dat ik 7 maanden daarvoor voor het laatst ij de kapper geweest was
Maar de vorige keer, was 2 maanden geleden ofzo, toen kreeg ik ook gratis de laatste haarmode, omdat ik model moest zitten.
Nu wilde dat grietje weer graag dat ik model kwam zitten (bij de cosmo) geen studente ofzo, maar volleerd pruikendokter
Dus morgen krijg ik de zomermode
't zal wel, 't kost mij niks dus ik vind het prima
ik wil ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor.
De vorige keer dat ik bij mijn kapper geweest was, keek ze in de agenda, en zag dat ik 7 maanden daarvoor voor het laatst ij de kapper geweest was
Maar de vorige keer, was 2 maanden geleden ofzo, toen kreeg ik ook gratis de laatste haarmode, omdat ik model moest zitten.
Nu wilde dat grietje weer graag dat ik model kwam zitten (bij de cosmo) geen studente ofzo, maar volleerd pruikendokter
Dus morgen krijg ik de zomermode
't zal wel, 't kost mij niks dus ik vind het prima
absoluutquote:
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
de kapster chickies vragen hem, hij mag graties... ze vinden zijn haar tof ofzo
Zo is het maar netquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij grijpt gewoon je kans, zou ik ook doen, is toch gratis.![]()
Heb je mooi haar?quote:
welterustequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:49 schreef MPG het volgende:
ik duik de mand in
tot morgen en welterusten
truste lenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben begonnen maar meteen weer gestopt, ik ga slapen want moet morgen te vroeg op (8 uur en ik heb veel slaap nodig..) tot morgen
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe is het in Nederland?
Nee, ik ben nu 400 km naar het oosten op 'mini-vakantie' zeg maar (visumzakenquote:
Hier regent het ook wel eens. God zij dank, Insyallahquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan niet slapen, bah..
slaap zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga toch ook weer een poging wagen, waarschijnlijk over een half uur weer terug.
Truste houniet.
slaap zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is kut, dat had ik gister. al ga ik nu een poging wagenweltrusten iedereen
Ja als in de trant van zweetdruppels zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als in de trant van zweetdruppels zeker.![]()
![]()
haal zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:38 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan ga ik nu effe koffie halen, ben zo terug tot zo weer.![]()
><
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef Sander170 het volgende:
En jij dan Neleos?
Ik ook maar dan zonder melk en suiker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
's Ochtends drink ik altijd twee of drie koffie met melk en suiker.
Nee, zwart hou ik niet van.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan zonder melk en suiker.
Ik uiteraard zonder melk en suiker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:07 schreef Neleos het volgende:
Met melk en suiker uiteraard.
Ik hou veel van Mokka koffie, of iets in de trant met caramel enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef Neleos het volgende:
Wiener Melange met extra suiker, dat is ook wel mijn ding trouwens.
Ik drink koffie vaak de rest van de dag door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Neleos het volgende:
En dan 's middags nog wel twee
net nog koffie op, voordat ik ging trouwensquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik drink vooral s'ochtends koffie maar ook nog in de nacht hoor, daar hou ik van hé.
moet je dan niet pissen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:12 schreef Sander170 het volgende:
Heb net trouwens ook nog 2 koffie vlak achterelkaar opgedronken.![]()
Goede bijdrage!quote:
Waarom heb jij morgen eigenlijk vrij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb slaap, het feit dat ik om 4 uur weekend heb stemt mij echter vrolijk ende goed.
OP de vroege ochtend!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
Geile neucksex
das toch erg lekker? ^^quote:
Who fucking caresquote:
Vanavond Heideroosjes in Breda! Morgen uitkateren.quote:
Geen geile ochtendsex dus voor jou morgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond Heideroosjes in Breda! Morgen uitkateren.
Goed vooruitzicht!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanavond Heideroosjes in Breda! Morgen uitkateren.
Neen. JD moet gewoon werken morgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Geen geile ochtendsex dus voor jou morgen![]()
Mogguh![]()
![]()
![]()
Jep. En veldmuis komt ookquote:
Doe hem de groetjes.quote:
Doe ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef Pheno het volgende:
Doe hem de groetjes.
Koektrommel 1 te Koekstad.quote:
Oh damn. Dan stop ik binnen 2 jaar met werken en ga ik flink pizza en Ben en Jerries eten én uiteraard bier drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...als we in 2012 nu echt doodgaan... wat wil ik dan in deze vijf jaar nog doen![]()
Okay dan, kom ik even met me lange vinger langsquote:
Over 2 jaar pas stoppen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh damn. Dan stop ik binnen 2 jaar met werken en ga ik flink pizza en Ben en Jerries eten én uiteraard bier drinken.
Bah. Lange vingers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
Okay dan, kom ik even met me lange vinger langs
Binnen 2 jaarquote:Over 2 jaar pas stoppen?
Zit nu al te twijfelen
Ik dacht, tegen de tijd dat ik @ work ben, is er al een nieuw topic.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor dit tijdstip is het best rustig hier!
Het kan vriezen en het kan dooien hèquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik dacht, tegen de tijd dat ik @ work ben, is er al een nieuw topic.
Valt me weer mee ^^.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Lange vingers.
[..]
Binnen 2 jaar. Maar niet nu al, want dan heb ik niet genoeg geld voor al dat bier.
in mei t/m oktober komt dat nauwelijks voor hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het kan vriezen en het kan dooien hè
Nou ja, dat moet je ook niet te hard roepen in dit land hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in mei t/m oktober komt dat nauwelijks voor hoor
Goed punt wel, maar de kans dat ik mijn laatste 5 jaar op aarde dan doorbreng in de gevangenis vind ik niet echt een tof vooruitzicht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:58 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm...zit wat in...
maar ja.. gewoon plunderen.. langer dan vijf jaar hebben we niet
Wordt een spannend jaardat 2012
![]()
Er lopen heel wat topics over op FOK... meeste in TRU dacht ik...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
Wat is er 2012 dan? heeft die lamlul met z'n groene broek weer wat gezegd?
mmm..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt wel, maar de kans dat ik mijn laatste 5 jaar op aarde dan doorbreng in de gevangenis vind ik niet echt een tof vooruitzicht.
Ah, mensen die ergens in willen geloven. Goed spul!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er lopen heel wat topics over op FOK... meeste in TRU dacht ik...
Einde van de Maya-kalender... iets met de zonnestand.. etc etc... voorspellingen, rampen, aliens..
dat soort dingen ^^
Dit is het hardstlopende topic dacht ik ^^ Het 2012 Topic - 2e Editie
ook dat is waar... ik noemde ook opzettelijk april maar nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet je ook niet te hard roepen in dit land hoor
Dát is het beste idee wat ik deze week heb gehoord. Maar dat is nogal ver vanaf Bredaquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
mmm..
misschien een tijdelijke baan nemen bij de Grolsch?
Tis wel een wereldwijd 'iets'... in elk geval..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, mensen die ergens in willen geloven. Goed spul!
maar erg dichtbij mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dát is het beste idee wat ik deze week heb gehoord. Maar dat is nogal ver vanaf Breda.
Op zich zijn vergaderingen er niet voor de lol. Maarja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef OA het volgende:
Zo. Dagelijkse vergadering is weer achter de rug!![]()
Het begint bijna een gewoonte te worden, dat er iets zinnigs wordt besproken....![]()
en dat terwijl ik net aan al die ongein was gewend...
Waarschijnlijk gaat 2012 net zo ongemerkt voorbij als het jaar 2000....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel een wereldwijd 'iets'... in elk geval..
ik hou het er zelf maar op dat 2012 het jaar wordt dat we ontdekken dat we niet alleen zijn in het helaal ^^![]()
(Stargate Project, here we come)
Dat moet dus dit jaar al gebeuren lees ik. Nou, we zullen zien. Of hebben ze het over de transformer film?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel een wereldwijd 'iets'... in elk geval..
ik hou het er zelf maar op dat 2012 het jaar wordt dat we ontdekken dat we niet alleen zijn in het helaal ^^![]()
(Stargate Project, here we come)
mwoah... misschien wel...quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat 2012 net zo ongemerkt voorbij als het jaar 2000....![]()
Er is erg veel te lezen... ik kan me dagen verdiepen in dat soort topics of op sites als Niburu, NewOrder etc..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet dus dit jaar al gebeuren lees ik. Nou, we zullen zien. Of hebben ze het over de transformer film?
ghehe Muuuuckquote:
zal ik maar even de rust onderbreken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehe Muuuuck![]()
Ik maar F5'en en denken: WTF wat is het stil
maar pagina 6 was er al![]()
Al staat daar ook nog niet veel
heb ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehe Muuuuck![]()
Ik maar F5'en en denken: WTF wat is het stil
maar pagina 6 was er al![]()
Al staat daar ook nog niet veel
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik maar even de rust onderbreken dan?
das op zich idd wel een vermelding waardquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Kijk ik net op de NS site zie ik dit staan:
Storingen
De treinen rijden volgens plan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das op zich idd wel een vermelding waard
kijk, dat is pas schokkendquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Storingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bestaat niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Storingen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Heuj Eer. Hoe ist.
Druk op werk. Verder alles prima.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
Goed
Lig nog even lekker te sjillen in m'n mandje, dadelijk eens even opstaan en douchen, hond naar buiten trappen, na een kwartier lopen weer naar binnentrappen, en dan ongeveer m'n auto aanslingeren om mezelf de nieuwste zomermode aan te laten meten voor gratis bij de kapper
En hoe is het daar vandaag?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Frutsel het volgende:
Breaking News
OA gespot in De Elementen: Storm in een kop koffie![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft zich gisteren redelijk ingehouden!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:26 schreef JeRa het volgende:* KSC Dagcijfers van woensdag 23 mei 2007 * (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 269 Houniet
004. 243 Kuukske
005. 236 juon_jacket1
014. 153 eer-ik
018. 147 Pheno
032. 116 Sebasser
033. 113 OA
034. 110 Papierversnipperaar
037. 108 MPG
042. 104 Nikske
135. 050 buzzer
157. 045 erkel
175. 041 BrandX
178. 040 boem-dikkie
188. 038 Muck
199. 037 Sander170
207. 036 vrolijke-frits
219. 034 Frutsel
Goed heh!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef OA het volgende:
Iedereen heeft zich gisteren redelijk ingehouden!![]()
Heej MPG!quote:
Ik was niet te laat, jij was te vroeg wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Heej MPG!![]()
Ik heb je update trouwens nog gezien vanochtend!![]()
Vanavond gaan er dus 2 neergehaald worden!![]()
Je was echt net een minuut "te laat"...![]()
Na mijn post heb ik nog eenmaal ge-F5d...Maar ja, het mocht niet baten....
![]()
quote:
lekkerquote:
Oeh! Ik heb hier al een stuk vlaoi verorberd!quote:
Vlaaiquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb hier al een stuk vlaoi verorberd!![]()
Met heeeeele sterke koffie...![]()
Vat JD bij zn kraag en sleep m vandaag of morgen mee naar de biosquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook zsm naar Pirates 3.
Gezien!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vlaai
Heeeeele sterke koffie
lees ff paar post terug aub... belangrijke dienstmededeling
primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |