Jij ook een GoedeNacht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
Goedenacht, NachtWacht
Dat is nooit weg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, even een pitcher weggewerkt per persoon
Ik ben helderziend!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
Hier nog iemand die aangeschoten is
haiquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
Ik heb morgen om kwart voor 9 een toets en moet nog beginnen.. nog steeds ja, bah!![]()
![]()
heus niet leuk
ai, da's wel bar ja...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
Ik heb morgen om kwart voor 9 een toets en moet nog beginnen.. nog steeds ja, bah!![]()
![]()
heus niet leuk
whehe.. pitcherquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
sterktequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hai
![]()
heus niet leuk
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ai, da's wel bar ja...
Ik moet morgen om 10:45 weer in de wagen zitten naar Lisse, om mezelf gratis de laatste haarmode te laten knippen
Daaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga de pijp aan Maarten geven
Tot morgen
nee hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?![]()
laturquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga de pijp aan Maarten geven
Tot morgen
de kapster chickies vragen hem, hij mag graties... ze vinden zijn haar tof ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
alweer? Jij laat je 3x per maand knippen ofzo?![]()
Jij grijpt gewoon je kans, zou ik ook doen, is toch gratis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor.
De vorige keer dat ik bij mijn kapper geweest was, keek ze in de agenda, en zag dat ik 7 maanden daarvoor voor het laatst ij de kapper geweest was
Maar de vorige keer, was 2 maanden geleden ofzo, toen kreeg ik ook gratis de laatste haarmode, omdat ik model moest zitten.
Nu wilde dat grietje weer graag dat ik model kwam zitten (bij de cosmo) geen studente ofzo, maar volleerd pruikendokter
Dus morgen krijg ik de zomermode
't zal wel, 't kost mij niks dus ik vind het prima
ik wil ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor.
De vorige keer dat ik bij mijn kapper geweest was, keek ze in de agenda, en zag dat ik 7 maanden daarvoor voor het laatst ij de kapper geweest was
Maar de vorige keer, was 2 maanden geleden ofzo, toen kreeg ik ook gratis de laatste haarmode, omdat ik model moest zitten.
Nu wilde dat grietje weer graag dat ik model kwam zitten (bij de cosmo) geen studente ofzo, maar volleerd pruikendokter
Dus morgen krijg ik de zomermode
't zal wel, 't kost mij niks dus ik vind het prima
absoluutquote:
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:39 schreef MPG het volgende:
[..]
de kapster chickies vragen hem, hij mag graties... ze vinden zijn haar tof ofzo
Zo is het maar netquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jij grijpt gewoon je kans, zou ik ook doen, is toch gratis.![]()
Heb je mooi haar?quote:
welterustequote:Op donderdag 24 mei 2007 00:49 schreef MPG het volgende:
ik duik de mand in
tot morgen en welterusten
truste lenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben begonnen maar meteen weer gestopt, ik ga slapen want moet morgen te vroeg op (8 uur en ik heb veel slaap nodig..) tot morgen
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenenquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe is het in Nederland?
Nee, ik ben nu 400 km naar het oosten op 'mini-vakantie' zeg maar (visumzakenquote:
Hier regent het ook wel eens. God zij dank, Insyallahquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan niet slapen, bah..
slaap zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga toch ook weer een poging wagen, waarschijnlijk over een half uur weer terug.
Truste houniet.
slaap zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is kut, dat had ik gister. al ga ik nu een poging wagenweltrusten iedereen
Ja als in de trant van zweetdruppels zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
nog steeds droog, van het weekend gaat het weer regenen
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja als in de trant van zweetdruppels zeker.![]()
![]()
haal zequote:Op donderdag 24 mei 2007 02:38 schreef Sander170 het volgende:
Nou dan ga ik nu effe koffie halen, ben zo terug tot zo weer.![]()
><
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef Sander170 het volgende:
En jij dan Neleos?
Ik ook maar dan zonder melk en suiker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
's Ochtends drink ik altijd twee of drie koffie met melk en suiker.
Nee, zwart hou ik niet van.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan zonder melk en suiker.
Ik uiteraard zonder melk en suiker!quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:07 schreef Neleos het volgende:
Met melk en suiker uiteraard.
Ik hou veel van Mokka koffie, of iets in de trant met caramel enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:08 schreef Neleos het volgende:
Wiener Melange met extra suiker, dat is ook wel mijn ding trouwens.
Ik drink koffie vaak de rest van de dag door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:06 schreef Neleos het volgende:
En dan 's middags nog wel twee
net nog koffie op, voordat ik ging trouwensquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:49 schreef Sander170 het volgende:
Ik drink vooral s'ochtends koffie maar ook nog in de nacht hoor, daar hou ik van hé.
moet je dan niet pissen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:12 schreef Sander170 het volgende:
Heb net trouwens ook nog 2 koffie vlak achterelkaar opgedronken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |