Herkenbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef ToT het volgende:
Hehehe precies!
Hoewel ik redelijk sceptisch ben, denk ik bij lange-termijnsplannen vaak: "Ohhhh, tegen die tijd is de wereld toch al heel anders!"
Kan me een floriade herinneren waar ze ook een UFO-landingsplaats hadden gemaakt, dus wie weetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef ToT het volgende:
Kijk, de Floriade in Venlo, nu valt alles op z'n plek. Nu wordt me alles duidelijk!
Een soortgelijk iets was er ook in de aanloop naar 1999.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef switchboy het volgende:
Het leuke is dat alle kabinets plannen nu tot 2012 enzo zijn. Je hoort die datum erg vaak op TV ik moet steeds aan dit soort topics denken
Uhu, kwam door de milleniumbug, dat is deze keer niet het gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een soortgelijk iets was er ook in de aanloop naar 1999.
Kwam door Nostradamus enzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, kwam door de milleniumbug, dat is deze keer niet het geval. Al vallen data zoals 2012 sneller op als je erop let natuurlijk
.
Ah ja, op die manier, my bad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kwam door Nostradamus enzo.
L'an mil neuf cens nonante neuf sept mois,
Du ciel viendra un gran Roy d'effrayeur.
In the year 1999 and seven months [July],
A great King of Terror will come from the sky.
En de drie negens. Kreeg je films als End of Days ed.
De milleniumbug was een jaar later pas.
Ook daar zijn de meningen over verdeeld als je goed zoekt. Is er eigenlijk freeware beschikbaar die de stand van de planeten laat zien op een bepaalde datum? Hetgeen wat ik nogal frapant vindt van het hele 2012 gedoe is dat er meerdere beschavingen op verschillende tijden zijn geweest die 2012 als einde van hun kalender hebben gekozenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wat wel een groot verschil is tussen 2000 en 2012, is dat de 2000/milennium overgang in de picture stond vanwege een lompe programmeerfout, terwijl 2012 iets is dat vanuit de oudheid wordt voorspeld en astrologisch bewijsbaar is.
Hij bedoelde natuurlijk 9/11 maar kon het niet helemaal duidelijk zien in zijn glazen bol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Kwam door Nostradamus enzo.
L'an mil neuf cens nonante neuf sept mois,
Du ciel viendra un gran Roy d'effrayeur.
In the year 1999 and seven months [July],
A great King of Terror will come from the sky.
En de drie negens. Kreeg je films als End of Days ed.
De milleniumbug was een jaar later pas.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:44 schreef Nee het volgende:
Het is tevens al lang wetenschappelijk aangetoond dat 2011/2012 spannende jaren zullen worden, check Apocalyps 2012 maar, waarin 2012 vanuit een wetenschappelijk oogpunt wordt bekeken.
Linkje? Of kijk ik met mijn neus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:44 schreef Nee het volgende:
Het is tevens al lang wetenschappelijk aangetoond dat 2011/2012 spannende jaren zullen worden, check Apocalyps 2012 maar, waarin 2012 vanuit een wetenschappelijk oogpunt wordt bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |