Tieten present, bier niet. moet nog steeds aan de kilo's denken hequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Ik heb bier en tieten hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
Snijbonen. Bah.
ik kom net terug van training, was half acht thuis. Altijd op ma/woe/vrquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
En wat eten jullie trouwens laat.
Hier ook al. Breda is toch wel even een stukje van je vandaan thoo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef BrandX het volgende:
volgens mij mis ik iets, er vliegen hier de hele tijd helicopters over
es ff kijken op nu.nl en rtv West
raar. Ik kan ook niets vinden of er iets zou zijn. Ja, er is een bommelding geweest in Roermond, maar dat is nog verder weg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier ook al. Breda is toch wel even een stukje van je vandaan thoo.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
tvp...;)..puik TT...^O^
Nou, super TT.quote:
Mist alleen de "haar" in het verhaal nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou, heb je bier voor jezelf. Wijn voor haar, en mayo om haar mee in te smeren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Nou, heb je bier voor jezelf. Wijn voor haar, en mayo om haar mee in te smeren.
mja, dat is wel een dilemma...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mist alleen de "haar" in het verhaal nog
dan wacht ik wel even tot morgen, dan heb ik weer een ubermodieus kapsel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Och. Pluk gewoon een Breezah van de straat. Die zijn overal voor in.
Dan geef je haar niet alles, maar slechts 4 liter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
Goeie zaak.
Maar dan heb ik 4 liter bier, en zij 10 liter wijn...
Da's niet echt eerlijk he...
oeh, en dan hebben we allebij nog 3, dan zijn we in elk geval dronken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan geef je haar niet alles, maar slechts 4 liter.
ik haat het hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Precies.
Wat is het probleem?quote:
Die ouders ook altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik gok op iets met ouders.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind mijn werk wel leuk.
quote:
Neh, zo is het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik gok op iets met ouders.
Tijd om je examens te halen en te vertrekken naar utereg ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neh, zo is het niet.
Ik haat wel mijn werk, maar dat heeft er niks mee te maken.
Ik haat dit dorp.
Intens
Ja bahquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Dorpen lijken me sowieso niet echt super. Op zich. Ons kent ons. Bah.
Stad.
Dat is 1 ding dat zeker is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd om je examens te halen en te vertrekken naar utereg ofzo![]()
Hee niet zo down hè!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja bah
Het is ook kut.
Er is hier totaal geen anonimiteit, wel is het leuk dat ik een hoop jongeren ken.
Maar die werken bijna allemaal.
Ik wil bier drinken. Nu. En niet thuis, maar in de kroeg, in de zon, op het terras.
Maar iedereen werkt dus.
Of studeert in een andere stad.
Kutleven
[..]
Dat is 1 ding dat zeker is.
Ik moet echt snel oprotten hier, en weinig terugkomen...
Ik meen het.quote:
Nou daar schieten we allebei niet echt veel mee op want ik ken daar (bijna) niemandquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik meen het.
En het gebeurt me wat te vaak de laatste tijd.
Wil je ruilen van woonplaats?
ik daar ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou daar schieten we allebei niet echt veel mee op want ik ken daar (bijna) niemand
nou, ik heb het de laatste paar dagen anders vrij druk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef crossover het volgende:
Maar dat komt vast ook omdat je zo weinig doet op een dag.
tja, als ik enigszins in de buurt zat, had ik best met jou gaan zuupen, maar de afstand is me nu toch iets te grootquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nou, ik heb het de laatste paar dagen anders vrij druk.
Maar je hebt gelijk, ik heb wel een saai kutleven gehad dit jaar.
Nu ook: Zit maar een beetje te F5-en hier
hooooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |