Dit waren uien, straks dus uiers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk meer aan
[[url=http://aycu17.webshots.com/image/14456/2003712012675863178_rs.jpg]afbeelding][/URL]
dat klinkt viesquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
Oh, nou snap ik hem. Maar 6% van de mannen kan anaal klaarkomen. Dus dat gaat niet over in de anus klaarkomen, maar klaarkomen doordat er aktiviteit in de anus is.
Ik wil haar zien lijdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:32 schreef F04 het volgende:
Die zijn wel ERG groot.
Zal wel het intervieuw met Jaap zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef schatje het volgende:
Wat staat er in de Privé? Misschien Natasia betrapt met Ton de klusjesman?
Ik kan niks vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef schatje het volgende:
Wat staat er in de Privé? Misschien Natasia betrapt met Ton de klusjesman?
Oh ja, dat is het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zal wel het intervieuw met Jaap zijn
Omdat hij er zin in heeft, en Amanda een goeie gesprekspartner is en deze?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Waarom praat Eric áltijd over sex?
Ehm omdat hij het lekker vindt ???quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Omdat het een ranzige oversexte homo is, zoals de meeste.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
volgens mij meestal met Amanda, die vindt dat ook interessant.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Waar slaat dit in godsnaam op net of iedere homo oversekst is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Omdat het een ranzige oversexte homo is, zoals de meeste.....
Hij denkt alleen aan een nummertje maken voor de camera.![]()
Homofoob? Wat een onzin zeg. Hoeveel homo's ken jij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Der gaat waarschijnelijk wat gebeuren vanavond .quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de meest onmogelijke tijdstippen loopt Brian in z'n wifebeater-hempje. Nu schijnt de zon, stralend weer, lekker warm, en wat zien we : Brian kookt in z'n beste pak !
[afbeelding]
19:00 - DJ cursusquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef wie.. het volgende:
[..]
Der gaat waarschijnelijk wat gebeuren vanavond .
Homo's zijn veel meer gericht op sex. Mannen zijn gerichter op sex. Als vrouwen dat ook zouden zijn zouden er ook wel van die gezellige hetero sauna's en darkrooms en parkeerplekken en dergelijke zijn voor ongebreidelde sex-orgiesquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Waar slaat dit in godsnaam op net of iedere homo oversekst is.![]()
Als we hier kleurlingen geen aap mogen noemen, vind ik eigenlijk ook dat dit een opmerking is die absoluut niet kan.
Jaap houdt best veel van schijtenquote:
Nu weet ik zeker dat ik je ga negeren. Wat een onzin schrijf jij in je posts. En ja, ik lees de Libelle, nou goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef product het volgende:
[..]
Homo's zijn veel meer gericht op sex. Mannen zijn gerichter op sex. Als vrouwen dat ook zouden zijn zouden er ook wel van die gezellige hetero sauna's en darkrooms en parkeerplekken en dergelijke zijn voor ongebreidelde sex-orgies
Oh dus omdat mannen, naar darkrooms en parkeerplekken gaan, zijn ze meer gericht op sex. Kom op zeg weer zo'n vooroorlogse opmerking van je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef product het volgende:
[..]
Homo's zijn veel meer gericht op sex. Mannen zijn gerichter op sex. Als vrouwen dat ook zouden zijn zouden er ook wel van die gezellige hetero sauna's en darkrooms en parkeerplekken en dergelijke zijn voor ongebreidelde sex-orgies
Hey product, alles nog wel op een rijtje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef product het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik ben helemaal niet zo'n eng narrow-minded mannetje als jullie denken hoor. Maar het mag toch wel gezegd worden dat homo's sexueler ingesteld zijn? Wat is daar nou erg aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus omdat mannen, naar darkrooms en parkeerplekken gaan, zijn ze meer gericht op sex. Kom op zeg weer zo'n vooroorlogse opmerking van je.![]()
Dit topic is COS (Commentaar Op Streams), graag je gesprek naar een ander topic verplaatsen.quote:
ik denk dat die opmerking verkeerd viel omdat er net gepost was dat Eric een ranzige oversexte homo is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:57 schreef product het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik ben helemaal niet zo'n eng narrow-minded mannetje als jullie denken hoor. Maar het mag toch wel gezegd worden dat homo's sexueler ingesteld zijn? Wat is daar nou erg aan?
Waarom gaan ze daar naartoe? Waarom zijn er zoveel plekken voor homo's waar het heel gemakkelijk is om sex te krijgen. Als ik sex wil met een homo kan ik vanmiddag nog aan de slag terwijl het met een vrouw toch wat meer voorbereiding vergt. Kom op zeg...
Bestaan er geen heterosauna's danquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef product het volgende:
[..]
Het gaat prima met me maar ik heb blijkbaar een totaal wereldvreemde vooroorlogse kijk op den heedendaagsche saamenleving.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hey product, alles nog wel op een rijtje?
PS: Ik moest dat ook even zeggen, deden BQ en Petraa ook al
Nee, het is gewoon dat je in het verkeerde topic discussies probeert te voeren. Misschien lukt het hier beter:quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:04 schreef product het volgende:
[..]
Het gaat prima met me maar ik heb blijkbaar een totaal wereldvreemde vooroorlogse kijk op den heedendaagsche saamenleving.
En dat maak jij wel even uit?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dat je in het verkeerde topic discussies probeert te voeren.
Ze begrijpen je post gewoon niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:04 schreef product het volgende:
[..]
Het gaat prima met me maar ik heb blijkbaar een totaal wereldvreemde vooroorlogse kijk op den heedendaagsche saamenleving.
Ik heb Eric trouwens ook wel eens horen verzuchten waarom hetero's toch zo moeilijk doen over sex altijdAls ie zin had dan propt ie em gewoon ergens in!
Hail to the gaypeople!![]()
Schatje toch, dit is toch echt geen COS van Product.quote:
Je hebt gelijk, ik zal weer eens een paar euro's in de stream-machine gooienquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon dat je in het verkeerde topic discussies probeert te voeren. Misschien lukt het hier beter:
[DGK SC #90] 2 believe or not 2 believe the other
Ja, kun je het borsten-epos van Natasia meemaken vanaf morgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef product het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal weer eens een paar euro's in de stream-machine gooien![]()
Dat doet hij niet altijd.... de rest van de tijd praat hij op zijn baby's. Pruilmondje en zeiktoontje helemaal mooi met samengeknepen billetjes de woordjes lichtelijk autistisch uitspreken. Zo helemaal op zijn kleutertje luistert maniertje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Zoals de meeste WAT?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Om acht uur komt de tweede personal trainer (Nando, dacht ik dat ie heet) voor een interview met Jaap. Ook niet missenquote:
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg isquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Komen ze Natasja wel heeeeel vroeg ophalen morgen.... alstublieft?
Nou, dan heb ik nog anderhalf uur om te koken en alles naar binnen te werken. Of ik moet de zoveelste kant en klaar maaltijd in de magnetron schuiven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Om acht uur komt de tweede personal trainer (Nando, dacht ik dat ie heet) voor een interview met Jaap. Ook niet missen![]()
Yess... en ik ben morgen vrij... toppie (goed geplant jongens !! )quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg is![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog anderhalf uur om te koken en alles naar binnen te werken. Of ik moet de zoveelste kant en klaar maaltijd in de magnetron schuiven.![]()
Brainless heeft een totaal verkeerd gevoel voor stijl.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de meest onmogelijke tijdstippen loopt Brian in z'n wifebeater-hempje. Nu schijnt de zon, stralend weer, lekker warm, en wat zien we : Brian kookt in z'n beste pak !
[afbeelding]
Ja, 13:00 maar ze moet al om 10:00 daar zijn. Huub en Jaap hebben ook het plan om het bed van Natasia helemaal overhoop te gooien, zodat Brian een hoop werk heeft het allemaal weer in orde te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg is![]()
Natasia komt pas 1 dag later weer terug, ze blijft daar een nachtje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Yess... en ik ben morgen vrij... toppie (goed geplant jongens !! )
En ze zouden vanavond ook al gaan pesten. Zou me niets verbazen als ze daarvoor worden teruggefloten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 13:00 maar ze moet al om 10:00 daar zijn. Huub en Jaap hebben ook het plan om het bed van Natasia helemaal overhoop te gooien, zodat Brian een hoop werk heeft het allemaal weer in orde te maken.
Als tegenactie roept Natasia al de hele dag dat ze vanacht niet gaat slapen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zouden vanavond ook al gaan pesten. Zou me niets verbazen als ze daarvoor worden teruggefloten.
jammer maar 1 nachtje..quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia komt pas 1 dag later weer terug, ze blijft daar een nachtje.
Nu ben ik bepaald geen fan van Brian maar dat hij in pak wil lopen, tja dat is het minst erge aan die creep.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Wat is new.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja maakt even duidelijk , dat ''haar favoriete'' ( lees Mevr.D.Flens ) niet erg ingenomen is met Huub.
Wat een sukkel er zijn immers minder homo's... en misschien houden homo's zelf ook niet zo van pisnichten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Brian probeert het nog even in te wrijven dat Eric minder Mundo reacties had.
Zou die Flens lesbisch zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja maakt even duidelijk , dat ''haar favoriete'' ( lees Mevr.D.Flens ) niet erg ingenomen is met Huub.
Denk het niet, eerder bi, ze sopt namelijk ook op of met Wifebeater.quote:
Brian en de cap zijn beiden wazigquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer Wifebeater te cappen, maar ze houden de streams expres vaag, omdat zijn ogen op half zeven hangen, door de pammetjes.
Yep. Mamjo stylo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
En passant maakt Natasia Huub even uit voor white trash?
Omdat die zijn neus tussen haar tanden stak?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Omdat Natasia het gedaan heeft en het pestprotocol van DGK zo summier is dat iedere Nederlandse lagere of middelbare school een proces aan z'n broek zou krijgen als dat soort praktijken wel toegestaan zouden zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik begreep dat Natasia heeft gebeten. Kan iemand, echt serieus, iemand mij uitleggen waarom dit ineens niet als exit wordt bestempeld??
Vraag het aan 10, wij weten het niet en zaten achter de streams.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik begreep dat Natasia heeft gebeten. Kan iemand, echt serieus, iemand mij uitleggen waarom dit ineens niet als exit wordt bestempeld??
Te erg dit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Natasia bestaat het tegenover haar kinderen alweer uitgebreid te praten over haar borsten en wat ze allemaal wel niet kan als ze opgepompt zijn.
Ja precies.....als een agent van de politie gebeten wordt op straat door een arrestant moet ie 3 AIDS-testen doen en komt voorlopig in de ziektewet....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
http://i9.tinypic.com/5xsobup.jpgquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer Wifebeater te cappen, maar ze houden de streams expres vaag, omdat zijn ogen op half zeven hangen, door de pammetjes.
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om dat toespraakje van Natasia. Hoofdschudden dan maar. Wat een halve gare.quote:
Omdat alleen een trap op de knieen zoals Nena .Nl hebben gedaan tot een exit leidt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Mijn eerste kindje duimt al, lekker in bed met zijn totjequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
De andere kindjes moeten ook voor Natasia duimen als ze morgen de kliniek in gaat.
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Natasia bestaat het tegenover haar kinderen alweer uitgebreid te praten over haar borsten en wat ze allemaal wel niet kan als ze opgepompt zijn.
Nee, wat ze niet kan. Ze somde een lange lijst op, van afwassen tot zwemmen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.
Drijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
I'm bad, I know...
[[url=http://aycu07.webshots.com/image/16846/2005161438382112838_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Aha, ik vatte 'wat ze allemaal wel niet kan' anders op. Dacht al dat die nieuwe borsten super-powers zouden hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Nee, wat ze niet kan. Ze somde een lange lijst op, van afwassen tot zwemmen.
Ik was ook niet erg duidelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, ik vatte 'wat ze allemaal wel niet kan' anders op. Dacht al dat die nieuwe borsten super-powers zouden hebben.
Het scheelde niet veel of ze had ook zo'n verhaal over wat er komen ging. Idioot gewoon, tegen alle kindertjes van Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou kindertjes, jullie zullen wel denken, wat ziet Mama Tas er anders uit. Nou dat klopt, ze is naar de Bergmankliniek geweest van dokter Laban en ze hebben mijn borsten weer in hun oorspronkelijke staat teruggebracht. Dat weten jullie toch nog wel, dat heb ik jullie vorige keer verteld. Jullie hebben vast allemaal aan mij gedacht toen de dokter mijn tepels verplaatste want ik heb eigenlijk maar erg weinig pijn gehad, wel wat jeuk, maar dat hoort erbij.
Nou dan ga ik nu weer door met voorlezen...waar waren we gebleven....
Die afkorting heb ik lang niet gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef Borga het volgende:
Borka zat zich te verk neuke len leest Zdngmw
Amanda heeft het liever rond de schaamstreek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
"Ja, iedereen een tribal op de onderrug, dat vind ik zo erg". Onze trendsetter Amanda aan het woord.
Das Bokita.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die afkorting heb ik lang niet gezien.![]()
Ze heeft toch ook zo'n (klein) hertengewei op d'r onderrug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het liever rond de schaamstreek.
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die afkorting heb ik lang niet gezien.![]()
mischien kotst hij haar wel onder vannacht,dat zou pas leuke tv zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Natsaja dwingt Wifebeater om bij haar te komen slapen, morgen is ze er namelijk niet. Dushi heeft daar niet echt veel zin in, ook niet in knuffelen. Hij voelt zich niet echt goed.
Nee, dat is te zien.
Tis eigenlijk maat 44.... maar Natas weet ook dat ze iets dikker is, dus vandaar de 1 of 2maten hogerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Natsja krijgt haar spulletjes binnen voor morgen. Alles roze en in maat 40. Vergeten het labeltje te verwisselen.
Nare Miss Lillibit.
Ik hoop dat Dr. Laban uit de Bergmankliniek het kan waarderen.
zat er bij dat roze gedoe ook een krulstaartje?????quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Tis eigenlijk maat 44.... maar Natas weet ook dat ze iets dikker is, dus vandaar de 1 of 2maten hoger![]()
Ik denk dat die man wel het één en ander is gewendquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Natsja krijgt haar spulletjes binnen voor morgen. Alles roze en in maat 40. Vergeten het labeltje te verwisselen.
Nare Miss Lillibit.
Ik hoop dat Dr. Laban uit de Bergmankliniek het kan waarderen.
Bokita blij...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wilgo vraagt om een collect call, maar er zijn geen ceepees meer.![]()
![]()
![]()
Dit geloof je toch niet. Met een schroevendraaier die box openmaken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Copycat het volgende:
Punten geregeld.
tis toch niet te geloven..... normaal bij een stemming moeten ze allemaal bij elkaar komen... en zij mag gewoon het even aan iedereen apart gaan vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, ze mag de punten uit de box.
Ze ging snel iedereen bijlangs en iedereen zei ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Liess het volgende:
Was daar een stemming voor of bepaald de redactie dat?
Daar weghalen maakt geen verschil, hij moet toch op stal blijven. Fries is overigens een stalpaard en staat nooit in de wei. Je moet niet denken in termen van zielig of zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Fries moet nog een week op stal blijven i.v.m. zijn kapotte been. Haal dat beest toch weg daar.![]()
Ok, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar weghalen maakt geen verschil, hij moet toch op stal blijven. Fries is overigens een stalpaard en staat nooit in de wei. Je moet niet denken in termen van zielig of zo.
Ja.quote:
Ja, dat heeft hij goed afgekeken van Nicolaas die de vorige keer op deze manier de box had opengeschroefd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
Wat is die brainless handig met het openen van die box...
Serieus?quote:
Weinig kwestie van geloven, lijkt mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof er trouwens niks van, dat Wilgo wilde bellen, gezien de reactie van Natasja.![]()
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weinig kwestie van geloven, lijkt mij
[afbeelding]
Sander gaat op z'n kloten krijgen, hoe kan hij natasia nu een gesprek met Wilgo ontzeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Frasier het volgende:
Sander? Held?
mischien blijft ze toch langer weg??? ***HOOPT****quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
hoeveel pyama's heeft ze nu voor 1 nachtje kliniek?![]()
Dus datte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef FdW het volgende:
[..]
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???
Sterker nog, Sander zal spoedig een feestje mogen geven en daarna Frans achternaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sander gaat op z'n kloten krijgen, hoe kan hij natasia nu een gesprek met Wilgo ontzeggen.
Is Frans er uitgeknikkerd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Sander zal spoedig een feestje mogen geven en daarna Frans achterna
Het kantoor voor de CP's zit aan de andere kant van de gang op het kantoor en op een andere verdiepingquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef FdW het volgende:
[..]
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).quote:
Misschien een intercom installeren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het kantoor voor de CP's zit aan de andere kant van de gang op het kantoor en op een andere verdieping
En er is verder zeker niets meer van hem vernomen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).
Beter het liedje dan Karyn zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Is ze nu nog steeds Karyn White's Superwoman aan het verkrachten?
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!quote:
Kan nog!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!![]()
![]()
Da's waar. Dat zou Karyn niet overleven.quote:
Btw.. ze wordt niet aan d'r neus geholpen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!![]()
![]()
Stille hoop dat ze heel lang in de Bergmankliniek blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Dat zou Karyn niet overleven.
Die dj met dat gestreepte shirt is toch wel verdomd lekker, zeg.
Wat was er op die dag gebeurd dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).
quote:
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef FdW het volgende:
Het ziet weer zwart van de herrie J's.
Waar is dat toch voor nodig?
Tis net de zoete inval, die meid hoort er ook bij. Waarom zoveel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?![]()
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?quote:
En bedankt.quote:
Liggen ze al te koop bij de Bijenkorf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?
Gelukkig hebben we de gedichten nog.
Alleen dat mondje al..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moi....net tegen het lekkere aan.....![]()
''Mooi'' zou Japio zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt.
De betovering is verbroken.![]()
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater baalt ervan dat Japio zijn foto's gebruikt zonder bronvermelding van hem. Hoezo narcistisch?
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.
Zien jullie ze wel?
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Iets met Huub en drugs heb ik begrepen, maar of dat echt zo is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Dat heeft er niet bij verteld toen hij zei dat Frans weg ging.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
nope,.. aan de rechterzijde van zijn homepage staan buttons,.. 1 daarvan is van Foto's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.
niet nog een carlosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
Misschien familie van Natasja?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer schattig, die man is 38 en zegt u tegen Jaap.
Ze delft het onderspit bij Palmaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef maril het volgende:
Waarom doet Lieke alleen maar dingen in huis die ook Huub doet, misschien kijk ik niet zoveel, maar wat doet Lieke buiten Huub om, kan iemand mij dat zeggen?dit is nie cynisch bedoelt maar oprechte vraag wat doet ze in dat huis buiten Huub om?
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
en vriendjes met Brian Brothaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is dat Natasia weer vreselijk gaat glijen op deze man......
De kleur, maar verder nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste gok is dat deze man nooit met de humor van Japio kan omgaan
[afbeelding]
Meer heeft Japio niet nodig, ben ik bang.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
De kleur, maar verder niet
[afbeelding]
Hij lijkt op Brian, maar dan een echtere negert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Sorry ik had het eerder gemist. Ik dacht dat jullie wel wisten dat Frans ontslagen was, maar dat de reden hier niet bekend was. In ieder geval bedankt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.
(geen geintje, maar allang en uitgebreid besproken hier.)
gebruikt huub nog steeds regelmatig coke, hij was schijnbaar vroeger zwaar verslaafd aan de cokequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.
(geen geintje, maar allang en uitgebreid besproken hier.)
Bron?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gebruikt huub nog steeds regelmatig coke, hij was schijnbaar vroeger zwaar verslaafd aan de coke
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef pullup het volgende:
Jaap is wel een piepmuis zeg hij is nog steeds aan het miepen over die shuttlerun van Carlos![]()
Gvd Ning maak een aparte thread voor deze terror aanquote:
Die van vanmiddag kan Jaaps onzin van de waarheden onderscheiden (min of meer). Ik geloof niet dat dat bij deze man gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.
nou ben ik 48........... en zeker niet strak meer van vel maar als ik dit zie GATVERDAMMEquote:
Die was zwaar de sjaak ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.
Wat heeft Brenda toch een lekker bekkie.quote:
Ik heb zoiets van, een geintje is leuk weetjewel, maar het moet wel serieus blijven, vindt Jaap.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Niemand een mening?
Altijd ...maar waarover ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Niemand een mening?
Alles behalve. Een droogkloot van het zuiverste water. Er volgt ongetwijfeld een filmpje van op JoeTjoep.quote:
voor 78 toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vind het best een lekker kontje,,
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste typequote:
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ben ik 48........... en zeker niet strak meer van vel maar als ik dit zie GATVERDAMME
Mij lijkt het een softie die gewoon doet of zegt wat Jaap wil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste type![]()
Ja hoor, hij stond er al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste type![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hij valt me 100% mee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, te zacht en netjes voor Jaap, da's ook wat ik dacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij lijkt het een softie die gewoon doet of zegt wat Jaap wil.
het zou best eens kunnen dat een kwart van de Fokkers een dikkere kont heeft, of is dat te negatief.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...
scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou best eens kunnen dat een kwart van de Fokkers een dikkere kont heeft, of is dat te negatief.![]()
Dat zegt voldoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is de PT van vanmiddag
[afbeelding]
nou ja die trainers is een soort volk wat ik niet echt ken....die van vanmiddag had iets wat japio ontwapende. Die je nu hoort is ook heel bereidwillig. Wat beide sollicitanten samen hebben is dat zij niet zo ARRO zijn als Carlos en dat is dan weer een plus denk ik danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, hij stond er al.
.
.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |