Ok, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar weghalen maakt geen verschil, hij moet toch op stal blijven. Fries is overigens een stalpaard en staat nooit in de wei. Je moet niet denken in termen van zielig of zo.
Ja.quote:
Ja, dat heeft hij goed afgekeken van Nicolaas die de vorige keer op deze manier de box had opengeschroefd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef FdW het volgende:
Wat is die brainless handig met het openen van die box...
Serieus?quote:
Weinig kwestie van geloven, lijkt mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
Ik geloof er trouwens niks van, dat Wilgo wilde bellen, gezien de reactie van Natasja.![]()
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weinig kwestie van geloven, lijkt mij
[afbeelding]
Sander gaat op z'n kloten krijgen, hoe kan hij natasia nu een gesprek met Wilgo ontzeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Frasier het volgende:
Sander? Held?
mischien blijft ze toch langer weg??? ***HOOPT****quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
hoeveel pyama's heeft ze nu voor 1 nachtje kliniek?![]()
Dus datte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef FdW het volgende:
[..]
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???
Sterker nog, Sander zal spoedig een feestje mogen geven en daarna Frans achternaquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sander gaat op z'n kloten krijgen, hoe kan hij natasia nu een gesprek met Wilgo ontzeggen.
Is Frans er uitgeknikkerd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, Sander zal spoedig een feestje mogen geven en daarna Frans achterna
Het kantoor voor de CP's zit aan de andere kant van de gang op het kantoor en op een andere verdiepingquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef FdW het volgende:
[..]
En het Febo stunttean weet niet dat de freule geen CP's meer heeft???
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).quote:
Misschien een intercom installeren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het kantoor voor de CP's zit aan de andere kant van de gang op het kantoor en op een andere verdieping
En er is verder zeker niets meer van hem vernomen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).
Beter het liedje dan Karyn zelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Copycat het volgende:
Is ze nu nog steeds Karyn White's Superwoman aan het verkrachten?
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!quote:
Kan nog!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!![]()
![]()
Da's waar. Dat zou Karyn niet overleven.quote:
Btw.. ze wordt niet aan d'r neus geholpen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
had nog wel zo gehoopt dat die operatie op het laatste moment aan haar neus voorbij zou gaan!![]()
![]()
Stille hoop dat ze heel lang in de Bergmankliniek blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Dat zou Karyn niet overleven.
Die dj met dat gestreepte shirt is toch wel verdomd lekker, zeg.
Wat was er op die dag gebeurd dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, soms ook wel toneelhaak genoemd. Het was in ieder geval heel plotseling (zelfde dag).
quote:
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef FdW het volgende:
Het ziet weer zwart van de herrie J's.
Waar is dat toch voor nodig?
Tis net de zoete inval, die meid hoort er ook bij. Waarom zoveel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?![]()
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?quote:
En bedankt.quote:
Liggen ze al te koop bij de Bijenkorf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?
Gelukkig hebben we de gedichten nog.
Alleen dat mondje al..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moi....net tegen het lekkere aan.....![]()
''Mooi'' zou Japio zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt.
De betovering is verbroken.![]()
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater baalt ervan dat Japio zijn foto's gebruikt zonder bronvermelding van hem. Hoezo narcistisch?
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.
Zien jullie ze wel?
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Iets met Huub en drugs heb ik begrepen, maar of dat echt zo is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Dat heeft er niet bij verteld toen hij zei dat Frans weg ging.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
nope,.. aan de rechterzijde van zijn homepage staan buttons,.. 1 daarvan is van Foto's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.
niet nog een carlosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
Misschien familie van Natasja?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer schattig, die man is 38 en zegt u tegen Jaap.
Ze delft het onderspit bij Palmaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef maril het volgende:
Waarom doet Lieke alleen maar dingen in huis die ook Huub doet, misschien kijk ik niet zoveel, maar wat doet Lieke buiten Huub om, kan iemand mij dat zeggen?dit is nie cynisch bedoelt maar oprechte vraag wat doet ze in dat huis buiten Huub om?
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
en vriendjes met Brian Brothaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is dat Natasia weer vreselijk gaat glijen op deze man......
De kleur, maar verder nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn eerste gok is dat deze man nooit met de humor van Japio kan omgaan
[afbeelding]
Meer heeft Japio niet nodig, ben ik bang.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
De kleur, maar verder niet
[afbeelding]
Hij lijkt op Brian, maar dan een echtere negert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Sorry ik had het eerder gemist. Ik dacht dat jullie wel wisten dat Frans ontslagen was, maar dat de reden hier niet bekend was. In ieder geval bedankt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.
(geen geintje, maar allang en uitgebreid besproken hier.)
gebruikt huub nog steeds regelmatig coke, hij was schijnbaar vroeger zwaar verslaafd aan de cokequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.
(geen geintje, maar allang en uitgebreid besproken hier.)
Bron?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gebruikt huub nog steeds regelmatig coke, hij was schijnbaar vroeger zwaar verslaafd aan de coke
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef pullup het volgende:
Jaap is wel een piepmuis zeg hij is nog steeds aan het miepen over die shuttlerun van Carlos![]()
Gvd Ning maak een aparte thread voor deze terror aanquote:
Die van vanmiddag kan Jaaps onzin van de waarheden onderscheiden (min of meer). Ik geloof niet dat dat bij deze man gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.
nou ben ik 48........... en zeker niet strak meer van vel maar als ik dit zie GATVERDAMMEquote:
Die was zwaar de sjaak ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, je had het gesprek van vanmiddag moeten horen met de eerste PT, dat was echt hilarisch. Dit is helaas een zwak aftreksel.
Wat heeft Brenda toch een lekker bekkie.quote:
Ik heb zoiets van, een geintje is leuk weetjewel, maar het moet wel serieus blijven, vindt Jaap.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Niemand een mening?
Altijd ...maar waarover ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Niemand een mening?
Alles behalve. Een droogkloot van het zuiverste water. Er volgt ongetwijfeld een filmpje van op JoeTjoep.quote:
voor 78 toch wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vind het best een lekker kontje,,
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste typequote:
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ben ik 48........... en zeker niet strak meer van vel maar als ik dit zie GATVERDAMME
Mij lijkt het een softie die gewoon doet of zegt wat Jaap wil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste type![]()
Ja hoor, hij stond er al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ik vroeg: of deze meneer jullie geschikt lijkt voor Jaap (lees: opgewassen tegen). Ik kwam net binnen maar het leek me meteen niet het juiste type![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Hij valt me 100% mee eigenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies, te zacht en netjes voor Jaap, da's ook wat ik dacht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Mij lijkt het een softie die gewoon doet of zegt wat Jaap wil.
het zou best eens kunnen dat een kwart van de Fokkers een dikkere kont heeft, of is dat te negatief.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Plaats eens een pic van jou met een string, in dezelfde houding... We willen je uitlatingen wel objectief kunnen beoordelen...
scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef 2live het volgende:
[..]
het zou best eens kunnen dat een kwart van de Fokkers een dikkere kont heeft, of is dat te negatief.![]()
Dat zegt voldoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is de PT van vanmiddag
[afbeelding]
nou ja die trainers is een soort volk wat ik niet echt ken....die van vanmiddag had iets wat japio ontwapende. Die je nu hoort is ook heel bereidwillig. Wat beide sollicitanten samen hebben is dat zij niet zo ARRO zijn als Carlos en dat is dan weer een plus denk ik danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |