De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef FdW het volgende:
Het ziet weer zwart van de herrie J's.
Waar is dat toch voor nodig?
Tis net de zoete inval, die meid hoort er ook bij. Waarom zoveel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?![]()
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?quote:
En bedankt.quote:
Liggen ze al te koop bij de Bijenkorf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?
Gelukkig hebben we de gedichten nog.
Alleen dat mondje al..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moi....net tegen het lekkere aan.....![]()
''Mooi'' zou Japio zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt.
De betovering is verbroken.![]()
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater baalt ervan dat Japio zijn foto's gebruikt zonder bronvermelding van hem. Hoezo narcistisch?
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.
Zien jullie ze wel?
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Iets met Huub en drugs heb ik begrepen, maar of dat echt zo is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |