De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef FdW het volgende:
Het ziet weer zwart van de herrie J's.
Waar is dat toch voor nodig?
Tis net de zoete inval, die meid hoort er ook bij. Waarom zoveel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
De voorkeur van Mevr. D. Flens. Gokje?![]()
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?quote:
En bedankt.quote:
Liggen ze al te koop bij de Bijenkorf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is zijn hele muzikale loopbaan dan nu al verleden tijd?
Gelukkig hebben we de gedichten nog.
Alleen dat mondje al..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moi....net tegen het lekkere aan.....![]()
''Mooi'' zou Japio zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt.
De betovering is verbroken.![]()
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater baalt ervan dat Japio zijn foto's gebruikt zonder bronvermelding van hem. Hoezo narcistisch?
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen foto's op Jaap zijn site.
Zien jullie ze wel?
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Iets met Huub en drugs heb ik begrepen, maar of dat echt zo is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Frans uit de redactie is ontslagen/ getoneelhaakt?
Dat heeft er niet bij verteld toen hij zei dat Frans weg ging.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
nope,.. aan de rechterzijde van zijn homepage staan buttons,.. 1 daarvan is van Foto's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Komt nog, zijn admin is er mee bezig.
niet nog een carlosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
Misschien familie van Natasja?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Dat is dan wel weer schattig, die man is 38 en zegt u tegen Jaap.
Ze delft het onderspit bij Palmaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef maril het volgende:
Waarom doet Lieke alleen maar dingen in huis die ook Huub doet, misschien kijk ik niet zoveel, maar wat doet Lieke buiten Huub om, kan iemand mij dat zeggen?dit is nie cynisch bedoelt maar oprechte vraag wat doet ze in dat huis buiten Huub om?
Uit mijn voor 99% zekere bron , was een van de redenen dat hij acher coke met Huub heeft ziiten snuiven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef Larisje het volgende:
en vriendjes met Brian Brothaquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is dat Natasia weer vreselijk gaat glijen op deze man......
De kleur, maar verder nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
OMG, hij lijkt op Carlos![]()
Alleen met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |