Omdat alleen een trap op de knieen zoals Nena .Nl hebben gedaan tot een exit leidt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik begreep dat Natasia heeft gebeten. Kan iemand, echt serieus, iemand mij uitleggen waarom dit ineens niet als exit wordt bestempeld??
Mijn eerste kindje duimt al, lekker in bed met zijn totjequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
De andere kindjes moeten ook voor Natasia duimen als ze morgen de kliniek in gaat.
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Natasia bestaat het tegenover haar kinderen alweer uitgebreid te praten over haar borsten en wat ze allemaal wel niet kan als ze opgepompt zijn.
Nee, wat ze niet kan. Ze somde een lange lijst op, van afwassen tot zwemmen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.
Drijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat kan ze met opgepompte tieten dan straks wel wat ze nu niet kan? Buiten met Amanda concurreren.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
I'm bad, I know...
[[url=http://aycu07.webshots.com/image/16846/2005161438382112838_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Aha, ik vatte 'wat ze allemaal wel niet kan' anders op. Dacht al dat die nieuwe borsten super-powers zouden hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Nee, wat ze niet kan. Ze somde een lange lijst op, van afwassen tot zwemmen.
Ik was ook niet erg duidelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha, ik vatte 'wat ze allemaal wel niet kan' anders op. Dacht al dat die nieuwe borsten super-powers zouden hebben.
Het scheelde niet veel of ze had ook zo'n verhaal over wat er komen ging. Idioot gewoon, tegen alle kindertjes van Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou kindertjes, jullie zullen wel denken, wat ziet Mama Tas er anders uit. Nou dat klopt, ze is naar de Bergmankliniek geweest van dokter Laban en ze hebben mijn borsten weer in hun oorspronkelijke staat teruggebracht. Dat weten jullie toch nog wel, dat heb ik jullie vorige keer verteld. Jullie hebben vast allemaal aan mij gedacht toen de dokter mijn tepels verplaatste want ik heb eigenlijk maar erg weinig pijn gehad, wel wat jeuk, maar dat hoort erbij.
Nou dan ga ik nu weer door met voorlezen...waar waren we gebleven....
Die afkorting heb ik lang niet gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:07 schreef Borga het volgende:
Borka zat zich te verk neuke len leest Zdngmw
Amanda heeft het liever rond de schaamstreek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
"Ja, iedereen een tribal op de onderrug, dat vind ik zo erg". Onze trendsetter Amanda aan het woord.
Das Bokita.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die afkorting heb ik lang niet gezien.![]()
Ze heeft toch ook zo'n (klein) hertengewei op d'r onderrug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft het liever rond de schaamstreek.
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die afkorting heb ik lang niet gezien.![]()
mischien kotst hij haar wel onder vannacht,dat zou pas leuke tv zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Natsaja dwingt Wifebeater om bij haar te komen slapen, morgen is ze er namelijk niet. Dushi heeft daar niet echt veel zin in, ook niet in knuffelen. Hij voelt zich niet echt goed.
Nee, dat is te zien.
Tis eigenlijk maat 44.... maar Natas weet ook dat ze iets dikker is, dus vandaar de 1 of 2maten hogerquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Natsja krijgt haar spulletjes binnen voor morgen. Alles roze en in maat 40. Vergeten het labeltje te verwisselen.
Nare Miss Lillibit.
Ik hoop dat Dr. Laban uit de Bergmankliniek het kan waarderen.
zat er bij dat roze gedoe ook een krulstaartje?????quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Tis eigenlijk maat 44.... maar Natas weet ook dat ze iets dikker is, dus vandaar de 1 of 2maten hoger![]()
Ik denk dat die man wel het één en ander is gewendquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Natsja krijgt haar spulletjes binnen voor morgen. Alles roze en in maat 40. Vergeten het labeltje te verwisselen.
Nare Miss Lillibit.
Ik hoop dat Dr. Laban uit de Bergmankliniek het kan waarderen.
Bokita blij...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Wilgo vraagt om een collect call, maar er zijn geen ceepees meer.![]()
![]()
![]()
Dit geloof je toch niet. Met een schroevendraaier die box openmaken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Copycat het volgende:
Punten geregeld.
tis toch niet te geloven..... normaal bij een stemming moeten ze allemaal bij elkaar komen... en zij mag gewoon het even aan iedereen apart gaan vragen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, ze mag de punten uit de box.
Ze ging snel iedereen bijlangs en iedereen zei ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:35 schreef Liess het volgende:
Was daar een stemming voor of bepaald de redactie dat?
Daar weghalen maakt geen verschil, hij moet toch op stal blijven. Fries is overigens een stalpaard en staat nooit in de wei. Je moet niet denken in termen van zielig of zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Fries moet nog een week op stal blijven i.v.m. zijn kapotte been. Haal dat beest toch weg daar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |