Dat doet hij niet altijd.... de rest van de tijd praat hij op zijn baby's. Pruilmondje en zeiktoontje helemaal mooi met samengeknepen billetjes de woordjes lichtelijk autistisch uitspreken. Zo helemaal op zijn kleutertje luistert maniertje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef Day het volgende:
Waarom praat Eric áltijd over sex?
Zoals de meeste WAT?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Omdat het een ranzige oversexte homo is, zoals de meeste.....
Hij denkt alleen aan een nummertje maken voor de camera.![]()
Om acht uur komt de tweede personal trainer (Nando, dacht ik dat ie heet) voor een interview met Jaap. Ook niet missenquote:
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg isquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef mootie het volgende:
Komen ze Natasja wel heeeeel vroeg ophalen morgen.... alstublieft?
Nou, dan heb ik nog anderhalf uur om te koken en alles naar binnen te werken. Of ik moet de zoveelste kant en klaar maaltijd in de magnetron schuiven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Om acht uur komt de tweede personal trainer (Nando, dacht ik dat ie heet) voor een interview met Jaap. Ook niet missen![]()
Yess... en ik ben morgen vrij... toppie (goed geplant jongens !! )quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg is![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik nog anderhalf uur om te koken en alles naar binnen te werken. Of ik moet de zoveelste kant en klaar maaltijd in de magnetron schuiven.![]()
Brainless heeft een totaal verkeerd gevoel voor stijl.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de meest onmogelijke tijdstippen loopt Brian in z'n wifebeater-hempje. Nu schijnt de zon, stralend weer, lekker warm, en wat zien we : Brian kookt in z'n beste pak !
[afbeelding]
Ja, 13:00 maar ze moet al om 10:00 daar zijn. Huub en Jaap hebben ook het plan om het bed van Natasia helemaal overhoop te gooien, zodat Brian een hoop werk heeft het allemaal weer in orde te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meende haar te horen zeggen dat ze om 13.00 uur wordt geopereerd. Huub en Jaap gaan Brian pesten als ze weg is![]()
Natasia komt pas 1 dag later weer terug, ze blijft daar een nachtje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
Yess... en ik ben morgen vrij... toppie (goed geplant jongens !! )
En ze zouden vanavond ook al gaan pesten. Zou me niets verbazen als ze daarvoor worden teruggefloten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 13:00 maar ze moet al om 10:00 daar zijn. Huub en Jaap hebben ook het plan om het bed van Natasia helemaal overhoop te gooien, zodat Brian een hoop werk heeft het allemaal weer in orde te maken.
Als tegenactie roept Natasia al de hele dag dat ze vanacht niet gaat slapen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze zouden vanavond ook al gaan pesten. Zou me niets verbazen als ze daarvoor worden teruggefloten.
jammer maar 1 nachtje..quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia komt pas 1 dag later weer terug, ze blijft daar een nachtje.
Nu ben ik bepaald geen fan van Brian maar dat hij in pak wil lopen, tja dat is het minst erge aan die creep.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de meest onmogelijke tijdstippen loopt Brian in z'n wifebeater-hempje. Nu schijnt de zon, stralend weer, lekker warm, en wat zien we : Brian kookt in z'n beste pak !
[afbeelding]
Wat is new.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja maakt even duidelijk , dat ''haar favoriete'' ( lees Mevr.D.Flens ) niet erg ingenomen is met Huub.
Wat een sukkel er zijn immers minder homo's... en misschien houden homo's zelf ook niet zo van pisnichten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
Brian probeert het nog even in te wrijven dat Eric minder Mundo reacties had.
Zou die Flens lesbisch zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja maakt even duidelijk , dat ''haar favoriete'' ( lees Mevr.D.Flens ) niet erg ingenomen is met Huub.
Denk het niet, eerder bi, ze sopt namelijk ook op of met Wifebeater.quote:
Brian en de cap zijn beiden wazigquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer Wifebeater te cappen, maar ze houden de streams expres vaag, omdat zijn ogen op half zeven hangen, door de pammetjes.
Yep. Mamjo stylo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
En passant maakt Natasia Huub even uit voor white trash?
Omdat die zijn neus tussen haar tanden stak?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Omdat Natasia het gedaan heeft en het pestprotocol van DGK zo summier is dat iedere Nederlandse lagere of middelbare school een proces aan z'n broek zou krijgen als dat soort praktijken wel toegestaan zouden zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik begreep dat Natasia heeft gebeten. Kan iemand, echt serieus, iemand mij uitleggen waarom dit ineens niet als exit wordt bestempeld??
Vraag het aan 10, wij weten het niet en zaten achter de streams.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik begreep dat Natasia heeft gebeten. Kan iemand, echt serieus, iemand mij uitleggen waarom dit ineens niet als exit wordt bestempeld??
Te erg dit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Natasia bestaat het tegenover haar kinderen alweer uitgebreid te praten over haar borsten en wat ze allemaal wel niet kan als ze opgepompt zijn.
Ja precies.....als een agent van de politie gebeten wordt op straat door een arrestant moet ie 3 AIDS-testen doen en komt voorlopig in de ziektewet....quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
http://i9.tinypic.com/5xsobup.jpgquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik probeer Wifebeater te cappen, maar ze houden de streams expres vaag, omdat zijn ogen op half zeven hangen, door de pammetjes.
Ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om dat toespraakje van Natasia. Hoofdschudden dan maar. Wat een halve gare.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |