Dat zijn de voordelen in het buitenland. Hier in Arequipa, Peru betaalde ik omgerekend 2,50 euro en op dinsdag is het zelfs maar 1,75 euro! En het leuke was dat ze gewoon de hele aftiteling weggeknipt hadden tot het extra filmpje. Ik wist dat die ging komen maar bijna iedereen was al weg. Grappig om te zien hoe al die mensen die al bijna de deur uit waren verbaasd terugkwamen toen er ineens weer een stukje film kwam!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik 9 euro!!Omdat het een lange film is ofzo, afzetters!
Dus mensen liepen al weg voor de film was afgelopenquote:Op zondag 3 juni 2007 01:25 schreef Foeske het volgende:
En het leuke was dat ze gewoon de hele aftiteling weggeknipt hadden tot het extra filmpje. Ik wist dat die ging komen maar bijna iedereen was al weg.
Dat gebeurde vorig jaar met DMC. Dat gebeurde dit jaar met AWE.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus mensen liepen al weg voor de film was afgelopen
Almere 10 euro... en ik weet uit ervaring dat het na een maand gewoon de gewone prijs is...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik 9 euro!!Omdat het een lange film is ofzo, afzetters!
Ik was er in een mailgroep al op geattendeerd, ik heb een excuusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef Pumatje het volgende:
stelletje autisten zeg, dat jullie zoiets opvalt![]()
Hier sluit ik me bij aan. Ik had er al geen hoge verwachtingen van omdat ik zoveel negatief commentaar om me heen had gehoord, maar hij was nog slechter dan ik had verwacht. Inderdaad veel te lang en alle (oorlogs)scenes duurden ook wel érg lang idd. Daar komt ook nog eens bij dat ik het verhaal heel erg moeilijk te volgen vond, met al die verschillende schepen en 'partijen' en kapiteins. Dit vind ik een groot verschil met deel 1 en 2, daarin was de verhaallijn me wél helemaal duidelijk. Ik vond de film wel vet gemaakt, het zag er gewoon heel mooi uit allemaal, met veel special effects enzo. En er zaten ook leuke grappen in deze keer. Maar over het algemeen vond ik het erg tegenvallen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:31 schreef miss_bleu het volgende:
ben er ook naar toe geweest vond hem zelf heel erg tegenvallen. Zo ongeveer op 1.5 uur had ik het stiekem wel gehad. Vind de film veel te lang duren en heb het idee dat de scene's behoorlijk zijn uitgerektNee zonde eigenlijk.
Nee, het stukje aftiteling met de namen van de hoofdpersonen was nog wel te zien en in die tijd begonnen de mensen dus weg te lopen. Pas vanaf toen de letters in het klein kwamen zeg maar werd er geknipt...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus mensen liepen al weg voor de film was afgelopen
Dat was dezelfde sea creature die in Dead Man's Chest al eens zijn kop verloor. Wij konden er dan ook wel om lachen.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:38 schreef sanni het volgende:
(...)Met " in ur face " zijn van die 'platte' grappen zoals toen een van de vismensen tijdens het gevecht tussen alle piraten en de vismensen op het dek wat verdoofd rondliep en van bovenaf die metalen kist met het hart op zijn bakkes kreeg waardoor hij helemaal de weg kwijt was. (...)
Wat ik niet begreep is: hoe kun je een kaart met houten draaischijven oprollenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
...
Maar wat ik me dan weer afvraagAls zij een godin was zonder vaste gedaante.. hoe kunnen ze dan van elkaar zijn gaan houden
Maar dat zijn dingen die je eigenlijk niet eens hoeft te weten dus
Volgens mij zijn Calypso en Davy Jones van elkaar gaan houden toen Calypso al 'gevangen' zat in Tia Dalma...
...
Zolang Johnny er maar inzit![]()
![]()
![]()
je hebt de eerdere delen wel gezien?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:04 schreef Mustard_Man het volgende:
gisteren geweest. 10 euro(nou ok vooruit met OVkaart 8,50, maar normaal betaal ik 7
)
zowel ik als met degenen met wie ik gegaan was snapten vrij weinig van de film. het ging enorm van de hak op de tak. vond er ook maar weinig aan moet ik bekennen.
Gelakt papier of leer is ook een optie hoor. Hoeft geen hout te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
Wat ik niet begreep is: hoe kun je een kaart met houten draaischijven oprollen???
Zelfs als je ook de andere delen gezien hebt, blijft het een warrig en matig script. Halverwege de film begon ik me echt te ergeren aan stomme plotwendingen en absurde trouwceremonieen (dat was echt een dieptepunt).quote:
Het is je misschien niet opgevallen maar rationeel gedrag hadden ze voor deel 1 al over boord gegooid.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
en het laaste gevecht dan
super veel schepen maar nee 2 gaan er vechten
Hij verdient wat mij betreft nog steeds een oscar voor die rol.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Jivis het volgende:
En al was die deze film wat minder in beeld, Jack Sparrow is en blijft natuurlijk een legendarisch filmpersonage.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
Hij verdient wat mij betreft nog steeds een oscar voor die rol.
Van mij hoeft het niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef magnifor het volgende:
Er komt zeer waarschijnlijk een deel 4 mensen:
http://www.cinemablend.com/new.php?id=5506
Laten ze even een paar jaar wachten... Depp kan zoveel méér dan Captain Jack!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef magnifor het volgende:
Heb hm in de winkel zien liggen maar is een agenda echt gebaseerd op groep 8-ers of brugklassers.quote:
Hebbeeeeeeee!!!!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb hm in de winkel zien liggen maar is een agenda echt gebaseerd op groep 8-ers of brugklassers.![]()
Heb wel een spel kaarten (van potc 3 ja, heeeel mooi, free record shop) + badlaken.![]()
Dit verwoordt precies mijn ervaring van de film.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:46 schreef TC03 het volgende:
Mooie spektakelscènes, maar het verhaal... Op een gegeven moment wist ik echt niet meer wie wat wilde, waarom iedereen deed wat ze deden en waarom ieder zei wat ze zeiden. Het boeide me ook niet meer echt...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:09 schreef magnifor het volgende:
Als ik in haar schoenen had gestaan & de kans had, zou ik het ook hebben gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef einfach_mich het volgende:
(...)Trouwens die Calypso/Tia Dalma... zou zij misschien met Sparrow hebben liggen vozen terwijl ze eigenlijk op Davy Jones had moeten wachten (toen die na 10 jaar terugkwam)?? Wat er wordt ook iedere keer gesuggereerd dat Jack en Tia wat gedaan zouden hebben
(...)
wtfquote:Op maandag 30 juli 2007 13:55 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb 'm gisteren gezien, MET scene na de credits (we waren weer eens de enige twee die hoopten op een extra scene whehe). Eigenlijk is alles hierboven al gezegd, dus ik zal mijn mening kort samenvatten:
Grootste MIN:
- te verwarrend plot (zal zo bedoeld zijn, maar toch)
- Beckett's eindscene (slechts 1 splinter brandt opzichtig een gaatje in z'n jas, de rest gaat door 'm heen?)
- Opgeblazen Calypso (leek wel een enorme opblaaspop uit Ghostbusters ofzo) die vervolgens geen rol meer speelt
- Elizabeth's speech op de boot (heeft ze de stem niet voor)
- Trouwerij tijdens gevecht (te plotseling en gemaakt 'grappig')
- De hele vloot die omkeert terwijl er alleen nog maar een 2 tegen 1 'gevecht' heeft plaatsgevonden
Visueel fantastisch, en een fraaie soundtrack!
tjah, naar mijn mening was 't niet echt overtuigend. Maar goed, in combinatie met haar looksquote:
In de VS: net voor Sinterklaas.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef Dos37 het volgende:
wanneer komt deze op DVD uit?
Ik kan niets vinden.
Dat komt doordat het verhaal nergens op slaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:14 schreef SunChaser het volgende:
Hij staat nu op maar kan mn aandacht er toch niet bijhouden, teveel terzijdes en slapstick, had van mij wel in 90 min gemogen, snap ook geen fuck van t verhaal
Leg me dan bijvoorbeeld eens uit waar die hele "trade" op sloeg op dat eilandje. Dat ze Jack ruilden voor Will. Waar the fuck sloeg dat op?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef DrDurden het volgende:
Vond hem echt geweldig. Heeft een iets serieuzere toon dan de vorige twee, maar dat maakt de film alleen maar beter. Mooie afronding van de trilogie, prachtige special effects, geweldige muziek. Ik ga hem absoluut halen wanneer hij op DVD uitkomt.
En hoezo is hij vaag en niet te begrijpen? Ik was er na twee keer kijken al uit. Alles is gewoon eenvoudig uit te leggen, hoor.
Jack werd nog steeds gezocht door Beckett, en Will wilde alleen vechten tegen Jones, maar had een verbond gesloten (dacht ik, is al een tijdje geleden) met Beckett. Om tegen Jones te vechten, ruilden ze dus van plaats.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leg me dan bijvoorbeeld eens uit waar die hele "trade" op sloeg op dat eilandje. Dat ze Jack ruilden voor Will. Waar the fuck sloeg dat op?![]()
Nee, dat klopt niet. De schrijvers hebben al uitgelegd dat Will daarna wel degelijk vrij is. Davy Jones zou dus vrij zijn, als Calypso op was komen dagen. Dat gebeurde niet, en daarom is hij pissed off op haar (en is hij veranderd in een inktvis).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef SunChaser het volgende:
De ondergang van de Britten was een mooi stukje. jammer dat degene die de DVD heeft geript de aftiteling heeft verwijderd ivm alatste scene. Hoe dan ook, Will kwam dus niet vrij maar krijgt gewoon 1 dag per 10 jar en dat was toen zijn dag, met zn dochter en Elizabeth
Tja, waarom zou Jones anders zo boos zijn op Calypso (of Tia Dalma)? Maar het werd in een verwijderde scene gezegd, en die hebben ze eruit gehaald. Beetje jammer, maar het klopt dus wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:51 schreef SunChaser het volgende:
De schrijvers kunnen dat wel uitleggen maar uit de film blijkt t niet, daar zeggen ze duidelijk 1 dag op land 10 jaar op zee
Ik zou toch zweren dat het een zoon was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:39 schreef SunChaser het volgende:
Het verhaal doet er gewoon niet toe. De film draait om de actie. En dat gevecht in de draaikolk zag er verder geod uit, alleen jammer van dat trouwen en ze vechten op een mast.
De ondergang van de Britten was een mooi stukje. jammer dat degene die de DVD heeft geript de aftiteling heeft verwijderd ivm alatste scene. Hoe dan ook, Will kwam dus niet vrij maar krijgt gewoon 1 dag per 10 jar en dat was toen zijn dag, met zn dochter en Elizabeth
Helaas, je linkje doet het niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Voor de liefhebbers van bloopers: http://www.youtube. com/watch? v=KI5NaNN7Chg
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Voor de liefhebbers van bloopers: http://www.youtube.com/watch?v=KI5NaNN7Chg
http://nl.youtube.com/watch?v=uWR-us7Y-gcquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas, je linkje doet het niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |