Dat dacht ik ook... Maar hele volksstammen blijken dus van niks te weten...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Serieus, als je de eerste twee films gezien hebt, WEET je toch dat er nog iets achteraan komt??
Het is verhaal is an sich ook helemaal niet moeilijk te volgen. Het was gewoon zeer slecht uitgewerkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je deze film niet kan volgen heb je het IQ van een stoeptegel, de attentiespanne van een goudvis en het inlevingsvermogen van een badslipper.
met de nadruk op zeer!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:23 schreef base3ball het volgende:
[..]
Het is verhaal is an sich ook helemaal niet moeilijk te volgen. Het was gewoon zeer slecht uitgewerkt.
Iets daarvoor zei Becket tegen Jack iets in de trant van "It's not personal, it's strictly business"quote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zei die gast (pfffffff weet even de naam niet) die door beide piratenschepen werd gebombardeerd dat nét voor de spectaculaire scene waarbij hij van het trappetje afliep en de stukken hout om hem heen vlogen.. (dan weet je vast wel wie ik bedoel) Hij zei toen ´Just good business´ en besefte dat hij erin geluisd was zeg maar...
![]()
edit: dat was dus Becket, tja de naam was me even ontschoten![]()
![]()
Volgende keer gaan we sámen naar de filmquote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef fratsman het volgende:
[..]
Iets daarvoor zei Becket tegen Jack iets in de trant van "It's not personal, it's strictly business"
En ik was gewoon de enige in de zaal die die "Once upon a time in the west"-knipoog doorhad. Begin ik te lachen, mensen naast me meteen "wat is hier leuk aan? ze lopen alleen maar!"
Goed punt. Vond dat echt een Disney moment.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:06 schreef HostiMeister het volgende:
pff... echt waar, sommige mensen in dit topic, net of dit een of andere mindfuck film is. Zo moeilijk is deze nou ook weer niet hoor, gewoon een beetje meer opletten. Mensen zouden Lost Highway of Mullholland Drive maar eens een keer gaan kijken als ze een echte 'ingewikkelde' film willen zien.
Maar over déze film; ik vond hem heel vermakelijk, paar minpuntjes zoals die gigantische Tia Dalma, dat had wel wat subtieler gemogen. En de humor was af en toe net iets té simpel, maar dat kan goed aan mij liggen, dus niet echt een minpuntje over de film. Het slechtste vond ik die trouwerij in het eindgevecht, beetje matig en cheesy. Goed verhaal, mooie special effects en leuke acteurs en karakters (Barbossa is echt een van mijn favorieten).
Top![]()
Ook ik vind het allemaal wat onduidelijk. Het komt allemaal niet echt naar voren in de film. Zover ik het begrijp door uitleg van de schrijvers, is dat de vloek van the Flying dutchman (schip) bestaat uit dat je als kapitein gebonden bent aan 10 jaar dienen op zee waarna je 1 dag op land krijgt en als je ware liefde 10 jaar op je wacht deze vloek opgeheven is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef suus21 het volgende:
het enige dat ik niet helemaal begrijp is dat davy jones al zijn hart eruit had gehaald want hij was capt. van de hollander. Maar later werd verteld dat hij zelf zn hart eruit rukte omdat calypso niet kwam opdagen....dat slaat toch nergens op, zijn hart was toch al eruit. (althans volgens de legende van de hollander zou dat moeten zijn) En is Will vrij nu Swann na 10 jaar wel op hem wacht....lijkt me wel maar is ook onduidelijk..
Hondje dat het opperhoofd is geworden van de kannibalen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat zijn nou die scenes op het einde ?
deel 2 ?
Dan hopelijk zonder Will en Elizabethquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:07 schreef Waltero het volgende:
zuig film, wachten op deel 4
Pirates of the caribean 4 : The Elixer of Life
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hopelijk zonder Will en Elizabeth
En wat minder Disney gedoe
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond alleen dat met die meerdere jack's zo nep he.
Het enige is dat je ziet is dat WIll op zn boot langsvaart. Niet of de vloek is opgeheven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Waltero het volgende:
filmpje dat na de credits kwam :
http://www.youtube.com/watch?v=MgPKJl45Da0&mode=related&search=
Zucht*quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het enige is dat je ziet is dat WIll op zn boot langsvaart. Niet of de vloek is opgeheven.
Ja, maar die groene flits zie je ook als hij voor het eerst verdwijnt. Dat klopt dan toch niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Zucht*
Lees het topic aub nog eens door..
quote:Filming finished on January 10, 2007 in Molokai,and the first assembly cut was three hours. Twenty minutes were removed, not including end credits, though producer Jerry Bruckheimer maintained that the long running time was needed to make the final battle work in terms of build-up. One scene cut explained that if Calypso had greeted Davy Jones after his ten years of ferrying dead souls, then he would have been freed of his duty: in turn, Will is freed of his captaincy as Elizabeth remains faithful to him ten years later.
Niet om die reden, maar dat was gewoon dom.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:48 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ja, want dat KAN helemaal niet, he
agreedquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet om die reden, maar dat was gewoon dom.
verneukte de hele sfeer/pirates setting voor mij, ik vond het met die krabbetjes al weer veel te, achteraf snap ik dat het die voodoo/godin muts was, maar toch, laten ze maar is met een serieuze directors cut komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet om die reden, maar dat was gewoon dom.
hmm je mist JUIST dat iemand dat even vertelt, dat hij na 10 jaar bevrijdt is.. leek me nogal een essentieel element in de film? Vaag dat je die dan weglaat, had iedereen net zo goed 20 minuten langer kunnen blijven zitten (na bijna drie uur maken die 20 min ook niet meer uitquote:
Er staat een poppetje dat die Cuttler voorstelt in de loop van dat kanon, maar dat zag ik meteen in de bioscoop al en aan het gelach om me heen te horen was het echt niet zo moeilijk te zien als het in dit filmpje wordt voorgesteld...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef SunChaser het volgende:
Geen id wat hier precies is te zien maar wel geinig gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=oGTFNEMphsk&NR=1
Ik kijk gewoon graag goed naar een film waar ik acht en halve euro voor heb betaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef Pumatje het volgende:
stelletje autisten zeg, dat jullie zoiets opvalt![]()
Ik 7 euro 70quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon graag goed naar een film waar ik acht en halve euro voor heb betaald
Ik 9 euro!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon graag goed naar een film waar ik acht en halve euro voor heb betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |