Wie zegt dat jij een vriend van mij bent??quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HWHAAHAHHAAHAHAAH
Wij mochten niet komen in eerste instantie
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik had het gezegd dat ik nog een topic zou maken zonder TT
Dankjewel, het is wel makkelijk voor het overzichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik had het gezegd dat ik nog een topic zou maken zonder TT
Hounietquote:
quote:
Zal moeilijk gaan als we in één huis wonen, 3 mei valt op vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Bij deze: voor volgend jaar ben je niet meer welkom!![]()
![]()
Btw; dit moet de slechtste grap van de dag worden!![]()
Hallo Hounietquote:
Scherpquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zie Roycoooooo's ena laatste post
Kenker! Minders.. Hopen op een 0-0 en dan verlenging!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
TERING KUTZOOI moet tot 2215 werken vanavond Duitsers
mis ik de finale [afbeelding]
niet als het verlenging (en penalty's) wordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
slaafje tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey Houniet
let niet op mij, ik ben los aant gaan qua spam xD
Lekker dan! Kan je nog net het laatste kwartier meepakkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:35 schreef Houniet het volgende:
Roycoooooo, PieterBas, jslavenburg en ReMcOrE [afbeelding]
Geschreven regel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
slaafje tochje mag toch niet spammen
quote:
Valt toch mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij gaat echt frikking hard vandaag
[..]
succes hequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
quote:
Je mag toch niet vloeken met dingen die je niet hebt...?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
je begrijpt het verkeerd, ik mag allesquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag toch niet vloeken met dingen die je niet hebt...?
of...?
heeft hij wel Tering dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je mag toch niet vloeken met dingen die je niet hebt...?
of...?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:39 schreef Houniet het volgende:
ik tot 0245 op ETA gewacht vannachtwas hij later op zijn werk
niet echtquote:
Volbashen van een topic, is dat ook misbruik?quote:Je IP adres is ***.***.***.*** Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
jewel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik wens je alleen maar succes, dat mag toch wel![]()
![]()
ja helaas wel, word topicdiaree genoemdquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Volbashen van een topic, is dat ook misbruik?xD
Nee ik ga nu geen pic van diaree postenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helaas wel, word topicdiaree genoemd
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Houniet, heb jij tering? Dat moet ik vragen van Sehnsucht
Dankjequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intressequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is correct geantwoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het staat ingesteld he?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intresse
met vriendelijke groet, Houniet
Ok bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intresse
met vriendelijke groet, Houniet
ik heb 50 berichten per pagina staan, is dat niet standaard dan. kan me niet herinneren dat ik dat heb aangepastquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het staat ingesteld he?
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb 50 berichten per pagina staan, is dat niet standaard dan. kan me niet herinneren dat ik dat heb aangepast![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welke kelly?
Het ijsprincesje die van alles kan met een ijsje? :P Of die gespanked wilt worden?
Ik zal mij proberen in te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga even wat typen voor mijn scriptie, aub niet teveel spammen de komende 10 minuten![]()
vriendin vanquote:
Hey, ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
heb je teveel koffie op ofzoquote:
die is zo slechtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van?
Ik drink nooit koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je teveel koffie op ofzowat een gek zeg
"jij hebt een opening,en ik heb zin"quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
Was gisteren ook in gtst, super foutequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
Zullen we uit eten gaan en daarna wippen of heb je geen honger?quote:
Hey, ik ken jou niet, maar vanavond gaan we doktertje spelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
"jij hebt een opening,en ik heb zin"
Dus.............![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
"Does this rag smell like Chloroform to you?"
die is echt kansloos xDquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ijsklontje op de grond gooien.
* zo het ijs is gebroken
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
"Neuken?"
Eens gebruikt en hij deed het niet slechtquote:
2 keer haar pijn doen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Weten jullie hoe je een vrouw 2x keihard kunt laten schreeuwen?
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
"Neuken?"
Ja, en kinderkortingquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef denB het volgende:
[..]
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?
Op zich een leuke pogingquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Houniet het volgende:
onhee he. ik was een keer in de hoeve, groesbeek. daar heb je van die chille bankenzat er zo'n mooi meisje op die bank, met der vriendinnetjes. ik stond bij de bar te dansen.. had steeds oogcontact, ik dacht, "fuck it", " jongens kom zo terug"
ik naar dat meisje..
Houniet: hey (ik er naast gaan zitten)![]()
Meisje: hoiii zei ze![]()
Houniet "deed het geen pijn"
Meisje "ehhh"![]()
Houniet "zo uit de hemel vallen"![]()
Meisje "hahaha"
nou die viel gelukkig goed, wat drionken aangeboden en een leuke avond gehad
Die's wel leuk opzichquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Houniet het volgende:
onhee he. ik was een keer in de hoeve, groesbeek. daar heb je van die chille bankenzat er zo'n mooi meisje op die bank, met der vriendinnetjes. ik stond bij de bar te dansen.. had steeds oogcontact, ik dacht, "fuck it", " jongens kom zo terug"
ik naar dat meisje..
Meisje "ehhh"![]()
Meisje "hahaha"
ik wil prepaid tegoed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef denB het volgende:
[..]
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?
Ik heb de hele dag al niets te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
het gaat weer helemaaaaaal nergens over
Anyway, harde werk achter de rug. Ff flink aan het powerpointen enn photoshoppen... collegas zijn onder de indruk van mijn powerpoint skillsDus ik mag morgen een lesje in powerpoint geven aan de ervaren collegas........ kan helaas geen voorbeeld plaatsen, confidential
Wij moeten ook nog bezig met powerpoint voor de presentatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef ETA het volgende:
het gaat weer helemaaaaaal nergens over
Anyway, harde werk achter de rug. Ff flink aan het powerpointen enn photoshoppen... collegas zijn onder de indruk van mijn powerpoint skillsDus ik mag morgen een lesje in powerpoint geven aan de ervaren collegas........ kan helaas geen voorbeeld plaatsen, confidential
hehehe, hij is wel leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Casual-T het volgende:
"Hoe wil je je eieren morgen, gekookt of bevrucht?"
Scheelt maar 2 min.!quote:
Wij ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
hehehe, hij is wel leuk![]()
maar goed, over eten gesproken, ik ga ff pauze houden!![]()
oeeeh, die houden we dr inquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Houniet het volgende:
"zullen we kennis maken of zullen we doorgaan met flirten op een afstandje?"![]()
Jij loopt al gelijk met je lul uit je broek te zwaaien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog nooit een openingszin hoeven te gebruiken eigenlijk![]()
quote:
nee, het gaat gewoon allemaal vanzelf... :Squote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij loopt al gelijk met je lul uit je broek te zwaaien?![]()
Whehehhequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
"HEY BREEZER"![]()
breezer: eeh ja
"PIJPEN VOOR BELTEGOED JEWEETS!"![]()
![]()
![]()
breezer:denk je dat je grappig bent ofzo
"JA, ME VRIENDEN LACHEN TOCH"![]()
![]()
breezer: lul.
quote:
Tohoofffquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nee, het gaat gewoon allemaal vanzelf... :S
xDquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
"HEY BREEZER"![]()
![]()
![]()
![]()
Jij praat dus nooit met dames?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog nooit een openingszin hoeven te gebruiken eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef MichielPH het volgende:
Deze vond ik eigenlijk wel een mooie:
"Ik ben best verlegen, dus zeg jij eerst maar wat."
slecht hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Leinonlein het volgende:
Oh oh oh wat een inspiratieloze zieltjes hier
Valt toch mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Leinonlein het volgende:
Oh oh oh wat een inspiratieloze zieltjes hier
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef Houniet het volgende:
"HEY BREEZER"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Houniet het volgende:
ik naar dat meisje..
Meisje "ehhh"![]()
Meisje "hahaha"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
Eerst in de reet nemen en daarna je lul afvegen aan de gordijnen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Roycoooooo het volgende:
''Zeg, ben je niet moe?
''ja, best wel''
''Dacht ik al, je loopt de hele tijd rondjes in mijn hoofd''
whahaha, als ze nee zegt heb je een probleem![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef MichielPH het volgende:
Deze vond ik eigenlijk wel een mooie:
"Ik ben best verlegen, dus zeg jij eerst maar wat."
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Casual-T het volgende:
"Hoe wil je je eieren morgen, gekookt of bevrucht?"
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Houniet het volgende:
"zullen we kennis maken of zullen we doorgaan met flirten op een afstandje?"![]()
Nee ik praat nooit met dames, maar ik heb toch al meer dan 8 maanden verkering, en genoeg vriendinnen :quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef denB het volgende:
[..]
Wewt! voor die kinder korting doe ik het![]()
die is ook zo kansloosquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
vriend van mij een keer
naar een meisje gelopen met zijn mobiel. had hij 06 al ingetypt.
"hey ik zat je nummer te beijken he, maar ik mis 8 cijfers"![]()
Online relaties tellen niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee ik praat nooit met dames, maar ik heb toch al meer dan 8 maanden verkering, en genoeg vriendinnen :
Slick.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
vriend van mij een keer
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
vriend van mij een keer
vriend van mij een keer
"Hey, het condoom zit al om mijn lul. Slip uit en bend overquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef Houniet het volgende:
je moet alleen die eerste zin voorbij, als ze hapt dan heb je feest
06-........quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef Goover het volgende:
tvp
'Ik ben mijn mobiel kwijt, mag ik jou nummer even lenen'
Neem vrij, ze zullen je ook echt missenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef denB het volgende:
zal ik vrijdag vrij nemen? Of zal ik gewoon gaan?
die is dan best wel slechtquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef Houniet het volgende:
"je moet het wel zat zijn, al die mannen die je de hele avond proberen te versieren. Dat is de prijs die je betaalt als je mooi bent"![]()
Oeh die is ondeugendquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
"Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed. "
ja maar die zin is voor arrogante dames, die moet je soms weer met twee voeten aan de grond zetten hequote:
ik doe meequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef jslavenburg het volgende:
spam spam spammerde spam
en dan gelijk een klap voor je smoelquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
"Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen? "
die gebruik jij altijd??quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
"Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed. "
Eigenlijk wel, ik ben namelijk met het klanten system bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Neem vrij, ze zullen je ook echt missen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
"Als jou linkerbeen nou Kerstmis was en je rechterbeen was Pasen, mag ik dan tussen de vakanties door wat tijd bij je doorbrengen? "
vriend van mij een keer
"hey ik zat je nummer te bekijken he, maar ik mis 8 cijfers"![]()
Haha nee man, ik heb die van een site geplukt (zie boven). Ik ben meer van de "Hey toffe band he?" en buiten concerten om spreek ik nooit vreemden aan dusssss.quote:
quote:Heb je last van muizen in je buik? Nee? dan heb je een goede poes!
quote:Hoi ik ben {insert naam}, van 10 tot 20 cm in 3,6 seconden...
ik zie het al voor me in een drukke bar....... volgens mij krijg je bijna altijd als antwoord: "he, wattes?!!!"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
wat een pannekoekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Toen ik gisteren van mijn Wohnheim afliep, ´s morgens vroeg dacht iemand zeker dat het leuk is om mensen aan te spreken. Met de overweldigende zin "Hoi ik ben X, en jij?".
Ook in het Nederlands gewoon. Gaaf toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Leinonlein het volgende:
Toen ik gisteren van mijn Wohnheim afliep, ´s morgens vroeg dacht iemand zeker dat het leuk is om mensen aan te spreken. Met de overweldigende zin "Hoi ik ben X, en jij?".
hey daar is tie hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
[..]
ik zie het al voor me in een drukke bar....... volgens mij krijg je bijna altijd als antwoord: "he, wattes?!!!"
quote:Waren mijn lippen maar van ijzer en de jouwe van magneet!
quote:Ik kan op mijn horloge zien dat jij geen slipje aan heb. Zij; dat heb ik wel. Hij: ow dan loopt me horloge een uur voor!
quote:hey tarzan zoek je nog een jane!
quote:zoekend naar de grond kijken. Ik vroeg: wat zoek je? hij antwoordde: contact...
massjelsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:19 schreef Houniet het volgende:
ik ben even opnieuw opstartenwindows update
daarna even eten zoeken, tot zo allemaal
Naja Duits weliswaar maar ik dacht, vertaal het even voor het gemak. Mijn hoofd is toch al de hele dag door 1 grote vertaalmachine.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook in het Nederlands gewoon. Gaaf toch?
die 2e is echt te gruwelijk voor woordenquote:
Hier ook zo hoor. Maar dan in het Engels. Gezellig toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Naja Duits weliswaar maar ik dacht, vertaal het even voor het gemak. Mijn hoofd is toch al de hele dag door 1 grote vertaalmachine.
In washokken gaan mensen ook vaak praten (niet als versieren ofzo, maar toch), ik wil gewoon privé mijn was doen![]()
dit lijkt er meer opquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef jslavenburg het volgende:
Of is dit snel genoeg?
ff Houniet pestenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef jslavenburg het volgende:
Of moet het nog sneller?
HAHAHAHAHA ik had het niet meerquote:Mag ik je dijen als oorwarmers gebruiken?
Hey waar woon je dan? Nou op zijn tijd maar niet altijd, de meeste mensen komen toch niet verder dan "In welk huis woon je, hoelang al, en waar kom je vandaan?"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier ook zo hoor. Maar dan in het Engels. Gezellig toch?
je kunt toch niet zoveel spammen in korte tijd? ik krijg dan zo'n melding...quote:
Mij lukt het wel, dat zie je tochquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt toch niet zoveel spammen in korte tijd? ik krijg dan zo'n melding...
té erg eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Ik zag vanmorgen een bloem, was het mooiste wat ik vandaag gezien had tot ik jouw tegen kwam.
Vet cliché but works quite often haha
jij haalt het podium wel vandaag, moet mij ook wel lukkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mij lukt het wel, dat zie je toch
nou als je de link geeft naar dat Spam topic, of moet die nog gepost worden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij haalt het podium wel vandaag, moet mij ook wel lukken![]()
ik was ff 0,01 sec. wat anders aan het doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef jslavenburg het volgende:
Zelfs een 5e, Remcore, waar wacht je op?
Waarom niet?quote:
Lol kquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ff 0,01 sec. wat anders aan het doen
Ooh sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe maar even rustiger aan, voor de MOD's
Sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef Sok41 het volgende:
pff doe eens fatsoenlijk met die posts... double u tf..
moet je ff meehelpenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef Deansensitized het volgende:
vol?
Hoop het nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
komt er straks een MOD aan die de reeks sluit
dan moet jij rustig aan doen, zodat wij de ruimte hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
komt er straks een MOD aan die de reeks sluit
lolquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet jij rustig aan doen, zodat wij de ruimte hebben
Heeyquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
zo.. ik ben er ook weer...
Dat nog nietquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
zo.. ik ben er ook weer...
ik ben er niet elke dagquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet jij rustig aan doen, zodat wij de ruimte hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |