quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
"Does this rag smell like Chloroform to you?"
die is echt kansloos xDquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ijsklontje op de grond gooien.
* zo het ijs is gebroken
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
"Neuken?"
Eens gebruikt en hij deed het niet slechtquote:
2 keer haar pijn doen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
Weten jullie hoe je een vrouw 2x keihard kunt laten schreeuwen?
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef jslavenburg het volgende:
"Neuken?"
Ja, en kinderkortingquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:57 schreef denB het volgende:
[..]
Ja! Krjig ik daarna wel een Hamburger menu?
Op zich een leuke pogingquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Houniet het volgende:
onhee he. ik was een keer in de hoeve, groesbeek. daar heb je van die chille bankenzat er zo'n mooi meisje op die bank, met der vriendinnetjes. ik stond bij de bar te dansen.. had steeds oogcontact, ik dacht, "fuck it", " jongens kom zo terug"
ik naar dat meisje..
Houniet: hey (ik er naast gaan zitten)![]()
Meisje: hoiii zei ze![]()
Houniet "deed het geen pijn"
Meisje "ehhh"![]()
Houniet "zo uit de hemel vallen"![]()
Meisje "hahaha"
nou die viel gelukkig goed, wat drionken aangeboden en een leuke avond gehad
Die's wel leuk opzichquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Houniet het volgende:
onhee he. ik was een keer in de hoeve, groesbeek. daar heb je van die chille bankenzat er zo'n mooi meisje op die bank, met der vriendinnetjes. ik stond bij de bar te dansen.. had steeds oogcontact, ik dacht, "fuck it", " jongens kom zo terug"
ik naar dat meisje..
Houniet: hey (ik er naast gaan zitten)![]()
Meisje: hoiii zei ze![]()
Houniet "deed het geen pijn"
Meisje "ehhh"![]()
Houniet "zo uit de hemel vallen"![]()
Meisje "hahaha"
nou die viel gelukkig goed, wat drionken aangeboden en een leuke avond gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |