ja helaas wel, word topicdiaree genoemdquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Volbashen van een topic, is dat ook misbruik?xD
Nee ik ga nu geen pic van diaree postenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja helaas wel, word topicdiaree genoemd
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Houniet, heb jij tering? Dat moet ik vragen van Sehnsucht
Dankjequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intressequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
dat is correct geantwoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het staat ingesteld he?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intresse
met vriendelijke groet, Houniet
Ok bedankt voor het antwoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik mag dan wel ziek in mijn hoofd zijn, maar ik heb geen tering. bedankt voor je intresse
met vriendelijke groet, Houniet
ik heb 50 berichten per pagina staan, is dat niet standaard dan. kan me niet herinneren dat ik dat heb aangepastquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het staat ingesteld he?
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:47 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb 50 berichten per pagina staan, is dat niet standaard dan. kan me niet herinneren dat ik dat heb aangepast![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Welke kelly?
Het ijsprincesje die van alles kan met een ijsje? :P Of die gespanked wilt worden?
Ik zal mij proberen in te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga even wat typen voor mijn scriptie, aub niet teveel spammen de komende 10 minuten![]()
vriendin vanquote:
Hey, ken ik jou niet ergens van?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
heb je teveel koffie op ofzoquote:
die is zo slechtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hey, ken ik jou niet ergens van?
Ik drink nooit koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je teveel koffie op ofzowat een gek zeg
"jij hebt een opening,en ik heb zin"quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
openingszinnen ! daar gaan we het over hebbenof heeft iemand een ander onderwerp
Was gisteren ook in gtst, super foutequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef Houniet het volgende:
Zullen we uit eten gaan en daarna wippen of heb je geen honger?quote:
Hey, ik ken jou niet, maar vanavond gaan we doktertje spelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
"jij hebt een opening,en ik heb zin"
Dus.............![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |