dan helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
Ach, ik vind 45 ook al mooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, nog 5 nummers, dan is het een jubileum.
Toch?
ik dacht al, wat stinkt het hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, nou dan ga ik me ff douchen, ik wil wel schoon in een jubileumtopic posten
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach, ik vind 45 ook al mooi.
We gaan op vakantieieieieieieie! Saampjes. Do2 en ik. En ik heb er zooooo veel zin in. Joehoe!
Hey, das toch ook tof? En dank je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ikga met 3 mannen op 1 kamer een weekend naar Duitsland, om daar rondjes te rijden. Verschil moet er zijnMaar ik ben wel blij voor jullie!
![]()
En ben je wel hard aan het werk?
Tof!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef maok het volgende:
Ik heb al een heleboel vakantietjes gepland en geboekt dit jaar, dit weekend naar Opwekkingmet oa Freecell en Tara, volgende maand ofzo een weekend naar Harkstede
met wat andere vrienden. In augustus in m'n eentje een week naar Sziget
en in oktober met Freecell, Tara en nog een vriendin 3 dagen naar Londen.
![]()
Ik ga te vaak op vakantie maar bij elkaar valt het wel mee eigenlijk
Laat ik daar maar even op msn over doorvragen, en niet hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga jou lekker verwennen, lieverd!
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof!.
Vakanties zijn tof!.
Denk ik, dit wordt m'n eerste echte in een jaar of 3..
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik moet minimaal elk zomer een keer op vakantie van mezelf.
Dat zien we dan wel weer. Maar dat we gaan, is zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed voornemen. Do2, waar zullen we volgend jaar naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |