abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49673629
quote:
DEN HAAG - Vicepremier Wouter Bos heeft dinsdag zowel in de Eerste als in de Tweede Kamer een stropdas van de voorzitter gekregen met daarbij de boodschap die in de toekomst te dragen.
ANP2

Van Bos is bekend dat hij alleen bij bijzondere gelegenheden, zoals een bezoek aan koningin Beatrix, een stropdas wil dragen.

Dinsdag kreeg hij bij binnenkomst in de senaat echter naar eigen zeggen duidelijk van Eerste Kamervoorzitter Yvonne Timmerman-Buck te verstaan dat hij daar altijd een das moest dragen. Prompt leverde ze de vicepremier een das.

Nadat Bos later in de Tweede Kamer hiervan verslag deed, kwam ook Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet aan het einde van het debat met een das voor Bos. Omdat het debat met Bos dinsdagavond niet afgerond werd en later wordt voortgezet, sprak Verbeet de hoop uit de vicepremier de volgende keer met de das terug te zien.
Bron: Nu.nl

Held. . Die suffe dassencultuur moet maar eens op de schop. Iemands functioneren hangt niet af van het feit of hij een das draagt of niet. Zie dat nou eens in. Na Claus, hebben we nu Bos. .

.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 23-05-2007 10:41:22 ]
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49673981

Die dingen zijn eng en lelijk. Wat een belachelijk formalistisch en ouderwets gedoe.
pi_49674409
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:36 schreef SCH het volgende:

Die dingen zijn eng en lelijk. Wat een belachelijk formalistisch en ouderwets gedoe.
Normen en waarden enzo
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:02:02 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_49674439
Bovendien zitten ze kut en is het lastig om ze om te doen

Ach ja het laat zien wat ze daar belangrijk vinden in duh Haagh
pi_49674709
Die voorzitters mogen wel eens een lesje normen & waarden krijgen, en een lesje staatsrecht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_49674869
Belachelijk, ik vind dat iemand met een dergelijk representatieve taak correct voor de dag moet komen.
What's next? JP Balkenende in tuinbroek? Rouvoet in een jurk?

Gewoon netjes in pak, overhemd en das. Een beetje normaal voorkomen is wel het minste waar je aan kan voldoen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49674897
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Skv het volgende:
Belachelijk, ik vind dat iemand met een dergelijk representatieve taak correct voor de dag moet komen.
What's next? JP Balkenende in tuinbroek? Rouvoet in een jurk?

Gewoon netjes in pak, overhemd en das. Een beetje normaal voorkomen is wel het minste waar je aan kan voldoen.
Een nette broek met jasje maar zonder das is gelijk abnormaal voorkomen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_49674962
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:25 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een nette broek met jasje maar zonder das is gelijk abnormaal voorkomen?
Ik vind het ongeïnteresseerd, incorrect, abject en infaam.
Kom dan óf helemaal incorrect óf helemaal correct. Dat halfbakken gedoe gaat ook nergens over.
Laat Bos dan consequent zijn in zijn incorrectie en spijkerbroek met een gebreide wollen trui komen.
Ik kan me voorstellen dat hij geen zin heeft om hele dagen met een das rond te lopen, maar bij vergaderingen e.d. vind ik het niet meer dan normaal.
Wat hij daarnaast in zijn lunchpauze en vrije tijd doet moet hij zelf weten..
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:30:21 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_49675007
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:00 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Normen en waarden enzo
Het is natuurlijk veel netter om met een das om te liegen en het land naar de knoppen te helpen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_49675022
Vorige week bij het aanbieden van het financieel jaarverslag aan de Tweede Kamer droeg Bos ook al een das. Ik vind dat hij er wel netjes mee omgaat. Hij doet een dasje om als de situatie er om vraagt en anders niet.

Ik ben wel benieuwd hoe lang "de stropdas van Wouter Bos" nog een interessant nieuwsfeit blijft trouwens. Zou het onderwerp na prinsjesdag - als alle bijzonderheden van het parlementaire jaar geweest zijn - uitgemolken zijn?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:35:38 #11
67670 Skv
Cynist.
pi_49675130
Dan gaan we die ongelooflijke pauper van een Marijnissen afzeiken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:38:56 #12
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49675219
Wat een dwangmatig gedoe daar bij die kamervoorzitters zeg
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_49675238
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:35 schreef Skv het volgende:
Dan gaan we die ongelooflijke pauper van een Marijnissen afzeiken.
Nee joh, want die is authentiek
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:40:25 #14
67670 Skv
Cynist.
pi_49675255
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Nee joh, want die is authentiek
Juist, een kaal apparaat met een buil shag.
Uitermate authentiek.
pi_49675331
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Vorige week bij het aanbieden van het financieel jaarverslag aan de Tweede Kamer droeg Bos ook al een das. Ik vind dat hij er wel netjes mee omgaat. Hij doet een dasje om als de situatie er om vraagt en anders niet.
Idd. Zo blijft het dragen van een stropdas nog waarde houden. Het gebruiken als een soort van werkkleding slaat helemaal nergens op.
pi_49675461
LOL, het lijkt Iran verdomme wel. Als Bos in z'n campersuit wil optreden moet ie dat maar doen.
pi_49675798
quote:
Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet aan het einde van het debat met een das voor Bos. Omdat het debat met Bos dinsdagavond niet afgerond werd en later wordt voortgezet, sprak Verbeet de hoop uit de vicepremier de volgende keer met de das terug te zien.
Wat een goede voorzitster is ze toch
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:38:52 #18
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_49676911
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind het ongeïnteresseerd, incorrect, abject en infaam.
Ik vind dit typisch gezeik van iemand die elke dag in pak naar zijn werk gaat. Als je elke dag zo loopt kom je op de speciale gelegenheden ook niet speciaal gekleed. De rest van de kamer komt bij de koningin nu in dezelfde stijl als waarin ze elke dag naar hun werk gaan. Vind je dat wel positief dan? Bos kleedt zich dan tenminste nog iets specialer aan dan anders.

Woorden als abject en infaam maken je kritiek wel helemaal af trouwens
pi_49677200
Wat een gezeur .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:48:10 #20
67670 Skv
Cynist.
pi_49677228
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Idd. Zo blijft het dragen van een stropdas nog waarde houden. Het gebruiken als een soort van werkkleding slaat helemaal nergens op.
Het ís werkkleding, proleet
pi_49677268
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Het ís werkkleding, proleet
Die das is noodzakelijk voor goed functioneren?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:49:26 #22
67670 Skv
Cynist.
pi_49677272
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef TR08 het volgende:

[..]

Ik vind dit typisch gezeik van iemand die elke dag in pak naar zijn werk gaat. Als je elke dag zo loopt kom je op de speciale gelegenheden ook niet speciaal gekleed. De rest van de kamer komt bij de koningin nu in dezelfde stijl als waarin ze elke dag naar hun werk gaan. Vind je dat wel positief dan? Bos kleedt zich dan tenminste nog iets specialer aan dan anders.

Woorden als abject en infaam maken je kritiek wel helemaal af trouwens
Dan kan je dat vinden. Ik zit nu op mijn werk en draag gewoon bruine schoenen, spijkerbroek en een overhemd. Zonder das. Maar ik heb dan ook geen pantalon en geen jasje aan.
Als ik een jasje en pantalon draag, draag ik er ook een das bij..

En dan is er altijd nog verschil tussen vertegenwoordigende functies en kantoorfuncties waar toch niemand je ziet.. Ik ben van mening dat een publiek figuur als Bos zich gewoon correct moet kleden.

En waarom 'abject' en 'infaam' niet mogen, is mij ook een raadsel.
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:50:27 #23
67670 Skv
Cynist.
pi_49677306
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die das is noodzakelijk voor goed functioneren?
Nee, maar wel onderdeel van gewenste kleding om zo'n functie te bekleden.
Goed functioneren kan ook wel in een jurk of naakt, dus dan is helemaal geen enkel kledingstuk werkkleding.
pi_49677328
Wie noem je hier een proleet, stropdasslaafje? .
pi_49677353
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, maar wel onderdeel van gewenste kleding om zo'n functie te bekleden.
Dan moeten ze kledingvoorschriften opstellen en vast laten leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')