Altijd weer die tyfus Marokkanenquote:Supporters verstoren duel Jong Oranje
Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.
Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.
Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.
Kankerwous?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
kankerwous hou je bek.Verzin iets orgineels.
Jij bent zeker een Marrokkaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Beidequote:
intergratie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Net van het veld getrapt en nu krijg je dit, schandequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Hoop utquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Palomar het volgende:
Die wedstrijd ook... LIjkt wel of Marokko thuis speelt.
Ik neem aan dat al die 'supporters' na deze wedstrijd ook weer mee terug gaan naar Marokko...?
quote:In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.
dat is ernhems.quote:
Inderdaad, als bij een gewone wedstrijd van Roda gebeurd was wat er tijdens het jeugd-WK met Marokko in Kerkrade gebeudr is waren we massaal door de ME van de tribune afgerost.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En als wij 1 keer roepen dat de scheids homo is wordt de wedstrijd gestaakt![]()
![]()
Ja, het is in ieder geval duidelijk waar ze op het idee zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Die ene?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef beijar het volgende:
Je vergeet de foto's met die nedelanders!
ja zoals een knie in zijn lelijke porum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
En wordt deze Ali afgevoerd door ambulancemensen??
Lijkt me wel nodig, hij ziet er uit of ie wel wat kalmerends kan gebruiken?
Iets met een gezwel of tumor ofzo, heel frapantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
En wordt deze Ali afgevoerd door ambulancemensen??
Lijkt me wel nodig, hij ziet er uit of ie wel wat kalmerends kan gebruiken?
Marokkanen zijn blijkbaar toch wel een stukje erger dan de gemiddelde supporterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef beijar het volgende:
Niet kut marokkanen, KUTvoetbalsupportes en voor de Nederlandse en Engelse![]()
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe gaat Meki zich hier uit lullen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERS![]()
Yeah right, alsof die kame*********** normaal in het stadion komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef beijar het volgende:
Niet kut marokkanen, KUTvoetbalsupportes en voor de Nederlandse en Engelse![]()
Nee elkaar doodslaan om een bal op een wielandje, dat is niet ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Marokkanen zijn blijkbaar toch wel een stukje erger dan de gemiddelde supporter![]()
Oei, je hapte....EN HARD OOK!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERS![]()
Hij zit tegen zijn microfoon aan te lullenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
Die knakker daar achter, met dat witte overhemd en een diggie in zijn oor: wat doet die knakker???Steekt ie net een blow op ofzo???
Nee normaal zitten er nog geen 20 marokkanen in een stadion.quote:
gevoeligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Oei, de linkse doofpot mentaliteit steekt weer de kop op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
ja iedereen die hier kritiek heeft is zelf voetbaltuigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Oh maar jij en jullie mogen wel alle marokkanen over 1 kam scheren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?
We gaan niet alle mensen over 1 kam scheren toch![]()
Er zitten hier geen hardcore VBL fans.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:59 schreef beijar het volgende:
niet iedereen, maar die hardcore vbl fans, hypocriet!
En ja dat is mijn punt, niemand hoort zich zo te doen, maar neem dat niet als jipeee weer een reden om op marokkanen te kotsen, je hoort mij toch ook niet zeggen "kut nederlanders" als Ajax weer eens uit zijn dak gaat, nee dan is het gewoon "kut voetbalsupporters".
Ga maar snel weer met stoeltjes gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
gevoelig, die nerds hier voelen zich nu serieus genomen.
Kudt groentemanquote:Voetbal is oorlog! Het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is volledig uit de hand gelopen. Marokkaanse hooligans bestormden het voetbalveld, smeten met hoekvlaggen, stoeltjes en reclameborden. Zelfs de spelers van Jong Marokko moesten rennen voor hun leven. Hanneke Groenteman vraagt zich af of we zeker weten dat het Marokkanen waren. Welnu. Dat weten we. Kijk maar...
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
Toewan is tenminste bij de les.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..
Maar Nederland gaat in ieder geval geen wedstrijden meer spelen tegen Marokko, goed idee!
Jij betrekt ook alle voetbalsupporters erbij als er rellen zijn bij een kleine groep van ADOquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
campo zoals ik al zeg, ikook op dat tuig, maar om nu alle marokkanen hier bij te betrekken is respectloos. Er zijn genoeg die gewoon studeren en een net leven leiden. Overal is rotzooi tussen
quote:Chaos na afloop duel Jong Oranje
De oefenwedstrijd die Jong Oranje en Jong Marokko (0-2) vanavond afwerkten is compleet uit de hand gelopen. Een groot deel van het Marokkaanse publiek wist zich niet te gedragen en stormde na afloop het veld van het Willem II-stadion op. Daar vernielden zij van alles.
Terwijl enkele fans de doelnetten kapot maakten, trapte even verderop een groepje tegen reclameborden aan. De aanwezige veiligheidsbewaarders stonden machteloos tegen de grote groep mensen en konden enkel de catacombe afschermen. Spelers bleven daardoor in veiligheid.
Tijdens de wedstrijd waren er ook al mensen het veld opgekomen. Na een korte pauze werd het duel uiteindelijk hervat, waarna de vlam na de ontmoeting alsnog in de pan sloeg. Hoeveel de schade bedraagt is nog niet bekend.
quote:Duel Jong Oranje eindigt in chaos
Uitgegeven: 22 mei 2007 20:13
Laatst gewijzigd: 22 mei 2007 22:00
TILBURG - Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdagavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Jong Oranje verloor de wedstrijd uiteindelijk met 0-2. Twente-speler Karim El Ahmadi en Adil Chihi (strafschop) scoorden na de pauze.
Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen.
Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.
Ballenjongens
In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.
De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd.
EK
Het duel gold voor Nederland ter voorbereiding op het Europees kampioenschap, van 10 tot en met 23 juni. Het elftal van bondscoach Foppe de Haan verdedigt in eigen land de titel.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Xebrozius het volgende:
Voetbal is sowieso voor volslagen imbicielen. Ongeacht huidskleur of nationaliteit, allemaal een stel mongolen.
Precies. Maar nee hoor! Weer die fucking mantel der fucking liefde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Bij PSV kreeg een supporter die NA de wedstrijd om het kampioenschap het veld op liep een jarenlang stadionverbod en 15000 euro boete...
Ik vraag me af wat ze doen met het tuig wat hier TIJDENS de wedstrijd het veld op liep... word vast weer niks mee gedaan.
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag het TT veranderd worden in "KUT Marokkanen verzieken de boel weer" ?
Ze mogen Cohen z'n theeservies vast wel lenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Maar nee hoor! Weer die fucking mantel der fucking liefde!![]()
De enige reden om in dit geval blij te kunnen zijn dat je bij de politie zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef rotskibo het volgende:
Na de wedstrijd moest de M.E. er ook nog even aan te pas komen.
Waarom denk je dat Ado een wedstrijd zonder publiek moest spelen? Dat was vanwege de ongeregeldheden tegen Vitesse dat er supporters op het veld kwamen. Zelfs Ado schaamde zich voor zijn eigen supporters.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef beijar het volgende:
punt 1 ik fiets niet
punt 2 zie uitleg hierboven
Topictitel is niet goed, het woord "supporters" (tussen aanhalingstekens) mist, want dit zijn geen echte supporters.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
campo zoals ik al zeg, ikook op dat tuig, maar om nu alle marokkanen hier bij te betrekken is respectloos. Er zijn genoeg die gewoon studeren en een net leven leiden. Overal is rotzooi tussen
Precies... Alleen bij de Marokkanen is 9 van de 10 rotzooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
Frustratie, als jij je hele leven te horen krijgt dat je een loser bent alleen vanwege je afkomst, waarom zou je dan in godnaam nog je netjes gedragen, respect krijg je er toch niet mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt soms wel of de marokkaanse gemeenschap in nederland, die toch echt wel alles heeft gekregen wat andere nederlanders ook krijgen en nog veeeeel meer, een wedstrijd tussen nederland-marokko ziet als een soort nederland-duitsland.
ik snap die verongelijktheid niet. sommige zielige parasieten.
in dat geval zullen we ze zien als voetbalsupporters op een volkomen verkeerd moment.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef beijar het volgende:
[..]
Frustratie, als jij je hele leven te horen krijgt dat je een loser bent alleen vanwege je afkomst, waarom zou je dan in godnaam nog je netjes gedragen, respect krijg je er toch niet mee...
En nee zo zie ik en velen het niet, maar als je wat minder slim bent kan ik me voorstellen dat dat een onbewuste instelling is..
En nogmaals ik keur dit gedrag niet goed, maar laat all andere marokkanen hier niet onder lijden.
Geenstijlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk
Geenstijl noemt het beestje weer mooi bij naam:
[..]
Kudt groenteman
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redeneringquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval zullen we ze zien als voetbalsupporters op een volkomen verkeerd moment.
daarmee mogen ze ook wat mij betreft geen wedstijd meer bijwonen. en sowieso moet elke wedstrijd met dit soort nationaliteiten verboden worden voor toeschouwers. dat wordt een leeg stadion, want ja, ze hebben een dubbele nationaliteit...
klagen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het verder?
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
jij snapt het echt niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.![]()
Als je een beetje voetbal zou volgen, dan zou je weten dat dit ook gebeurt. Zie Ado en Feyenoord afgelopen jaar (al had Valencia / Inter ook geschorst moeten wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
ik snap het heel goed. als ik met 400.000 nederlanders in marokko zou zitten en we zouden ons net zo gedragen, dan zou ik me kapot schamen en heel wat meer kritiek uitten op mijn clubje nederlanders.quote:
vind jij als Marrokaan het niet verstandig om toch een soort van straf opgelegd te krijgen.quote:
In Griekenland zijn het borden bij de marrokanen de stoeltjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Stylez het volgende:
Ze hadden toch gewonnen? Waarom doen ze dan niet wat vrolijker![]()
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef beijar het volgende:
Ik vind het prima dat ze straf krijgen, ik vind het alleen respectloos om meteen te gaan generalseren..
mag ik hun penis wel volschelden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Vlinders vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet je als gewone voetbalsupporter eens flikken.
Dan heb je dus een dikke boete en een jarenlang stadionverbod aan de broek hangen. En welke straffen zullen deze olijke Berbers krijgen ....
"Kardash, jij zou de bal meenemen vandaag!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Ik zie niet een veld vol balkenende's de boel verzieken voor de 5e of 6e keer ofwel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.
Ik verdedig het gedragen dus ook niet, maar ik verdedig wel de andere mensen die er zomaar in betrokken worden.
Ik zeg toch ook niet dat alle nederlanders sukkels zijn omdat balkende een is..?
vooroordelen die telkens bevestigd worden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Beetje gek hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Haha welk licht gun ik als hollander de marrokanen niet in de ogen? een heel fuckign stadion vol licht hebben ze gekregen maar ze kunnen niet rustig die wedstrijd zien en naar huis gaan, het is de hele wedstrijd door eikelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Laten we nou niet de hele wereld er bij halen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
kijk maar naar turkyemspor.
Da's ook om de zoveel wedstrijden relletjes.
Rechtsextremistisch kut blogje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk
Geenstijl noemt het beestje weer mooi bij naam:
[..]
Kudt groenteman
Ja en de Duitsers he, die waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Ze zouden daar bij intergratie veel meer aandacht aan moeten besteden.
Ach, daar is de slechte jeugd alquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
GeenStijl?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen waren ze nog links
Ben het met je eens trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.
Maar! het is wel een enorm groeiend probleem, want jochies van 15 breken de boel nu ook al af. Ik vind het ook betreurenswaardig wat er gebeurt, maar ik vind wel dat er nu moet worden ingegrepen want anders escaleert dit net zoals in Frankrijk. en dan heb ik het over tussen nu en 3 jaar
Jij zou eens een goed boek moeten lezen. Het heet "Leven aan de onderkant" van Theodore Dalrymple. Precies de manier waarop zoveel werklozen, relschoppende marokkanen en andere lieden denken. "We krijgen geen kansen!" - "Het mes ging in zijn lichaam." (In plaats van: Ik stak het mes in zijn lichaam.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Oftewel, als ik een Marokkaan iets fout zie doen, moet ik er wat van zeggen en een tik geven? Dit sluit immers het beste aan bij hun opvoeding...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Bij aankomst? Dat lijkt me al wat te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef beijar het volgende:
Daarom moet het juist tijdens de aankomst veel meer aandacht aan besteed worden, want anders word het wel "ons" probleem, niet alleen die van jou/jullie.
Overeenkomst: Islamietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
Inderdaad en ook veel zijn Koerd die eigenlijk geen Turk willen heten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
En Antillianen doen nooit wat.quote:
Ja maar veruit de overgrote meerderheid, zeker in Nederland, is moslim.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
Dat zeg ik niet, maar het is wel opvallend dat bij alle wedstrijden van de afgelopen tijd met Marokko (in elk geval in Nederland) de boel uit de hand loopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En Antillianen doen nooit wat.
Nederlanders ook niet trouwens. Feyenoord-hooligans zijn altijd heel tof.
Nee dat zeg je niet. Je zegt dat dit bij wedstrijden met Turkse teams ook wel eens is gebeurd en vervolgens zeg je dat het komt omdat het moslims zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel opvallend dat bij alle wedstrijden van de afgelopen tijd met Marokko (in elk geval in Nederland) de boel uit de hand loopt.
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Camplo het volgende:
Wat een kutvolk is het toch ook.
En maar blijven ontkennen hè HANNEKE GROENTEKUT.
KUT Marokkanen weer![]()
Het zijn, indien gekloot, opvallend vaak Marokkanen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef marnixds het volgende:
[..]
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.
Waarom denk je dat Engelsen altijd zwaar bewaakt en gecontroleerd worden? Waarom denk je dat Engelse voetbalhooligans worden uitgekotst?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef beijar het volgende:
maar
het is niet opvallend dat als bijv. engeland speelt in het buitenland er ook ineens alles uit de hand loopt?of kunnen die er ook niets aan doen vanwege hun eilandbloed?
typisc weer, de goede dingen zoals politieke debatten in buurthuizen waar veel mensen op afkomen, die komen nooit in het nieuws, alleen maar hoe slecht het gaat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Het zijn, indien gekloot, opvallend vaak Marokkanen.
Ik heb stage gelopen in dublin... daar wil je echt geen ruzie met groepjes engelsen krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Engelsen kunnen er inderdaad ook wat van wat betreft voetbalrellen. Maar Engelsen zie ik hier nooit in groepsverband op straat zomaar mensen uitdagen, uitschelden, beroven en in elkaar slaan. Ik moet de eerste Engelsman nog tegenkomen die me lastig valt. En ook de eerste Duitser, en eerste belg, en de eerste Chinees. Bla bla.
Marokkanen echter... zum kotsen.
Dat is met al het nieuws.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef beijar het volgende:
[..]
typisc weer, de goede dingen zoals politieke debatten in buurthuizen waar veel mensen op afkomen, die komen nooit in het nieuws, alleen maar hoe slecht het gaat...![]()
ik denk dat de 3e generatie een stuk beter ingeburgerd zal zijn eigenlijk ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het enge is dus dat het voornamelijk de jeugd is, die dus later ook weer kinderen gaan opvoeden. Dat kan natuurlijk niet goed gaan.
Antillianen hebben die ook een voetbalelftal?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En Antillianen doen nooit wat.
Nederlanders ook niet trouwens. Feyenoord-hooligans zijn altijd heel tof.
Er zijn alleen minder ado supporters dan allochtonen in nederlandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is met al het nieuws.
Je hoort toch ook alleen van de rellen van ADO, niet van de gezellgheid in de kantine als het een keer goed gaat
tja, de media focust zich wel op wat marrokanen doen. Bijna nooit lees je berichten over kampers, zigeuners, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef marnixds het volgende:
[..]
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.
geen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ik vraag me af wat de gevolgen zullen zijn voor onze Marrokaanse 'helden'...
Ook kampers, zigeuners, krakers, zwervers, tokkies, probleemwijken etc komen regelmatig langs hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef marnixds het volgende:
[..]
tja, de media focust zich wel op wat marrokanen doen. Bijna nooit lees je berichten over kampers, zigeuners, etc.
sbs6 non-stopquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ook kampers, zigeuners, krakers, zwervers, tokkies, probleemwijken etc komen regelmatig langs hoor.![]()
Daar heb je idd gelijk inquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef beijar het volgende:
[..]
Er zijn alleen minder ado supporters dan allochtonen in nederlandstel dat elke keer als een nederlander wat fout doet dit word uitgemolken in het nieuws, dan word jij op den duur ook paranoia en neem je een soort afstand, je krijgt misschien wel een hekel aan die stomme mensen die jou elke keer maar weer vergelijken met jou buurman terwijl je niets verkeerd doet ... hoe aardig ik ook ben en ookal doe ik een studie ik heb altijd het idee dat ik mijzelf elke keer weer opnieuw moet bewijzen vanwege mijn uiterlijk... ik kan daar nog wel redelijk rationeel bij zijn,
maar ik kan me voorstellen dat als je 15 bent en wat minder nadenkt je er behoorlijk gefrustreerd van kan raken...
geen excuus, maar wel realiteit.
Dat is slechts 1 sukkel tussen aardig wat zinnige reacties.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:20 schreef beijar het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus... nevermind... weltrusten...
Tsja nu moeten ze nog snappen dat het stadion afbreken en veld bestormen niet bij 't normale verloop van een wedstrijd horen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
"Verzieken".... noemen we dat tegenwoordig zo als een land kansloos verliest. Ik voel me ontzettend romig, de Marokkanen kwamen, zagen en overwonnen.²
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
"Verzieken".... noemen we dat tegenwoordig zo als een land kansloos verliest. Ik voel me ontzettend romig, de Marokkanen kwamen, zagen en overwonnen.²
Neen, dat is niet mijn conclusie. Maar ik kan je poging tot humor en je gevoel voor taal wel waarderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.
Het moet wel hard zijn om je geloofsgenoten zo hard naast de pot te zie pissen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dat is niet mijn conclusie. Maar ik kan je poging tot humor en je gevoel voor taal wel waarderen.²
Dat is weer een positief bericht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:51 schreef Labrador1974 het volgende:
Laatste berichten zijn dat Tlburg momenteel afgebroken wordt!
Whehe alleen Allah bestaat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.
Enig verschil is wel dat het hier om een simpel oefenpartijtje gaat tussen Jeugd-elftallen ook nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Repeat het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan, maar "Nederlandse" supporters verzieken het ook vaak genoeg. Zie ADO, Ajax ed...
OP dat jeugd EK of WK deden ze toch ook flink rellen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Enig verschil is wel dat het hier om een simpel oefenpartijtje gaat tussen Jeugd-elftallen ook nog.
goh daar hebben we die provocerende fundamentalist ook weer. loserquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch dat je weer eens bagatelliseert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
yeps maar mijn auto ligt in puin en het stadion is naar de tering en we hebben weer een leuke discussie dat het allemaal niet zo isquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat je weer eens bagatelliseert!
Jong Marokko heeft alleen maar verloren gisteravond, maar dat wil je niet zien en dat wil je niet snappen.
quote:Vijf jaar geen viendschappelijke duels met Marokko
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2007 @ 08:57
De KNVB speelt de komende vijf jaar geen vriendschappelijke wedstrijden meer tegen Marokko. Henk Kesler, directeur betaald voetbal, heeft dit woensdag tegen de NOS-radio gezegd. Hij komt tot dit besluit naar aanleiding van het wangedrag van de Marokkaanse fans in het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko dinsdag in het stadion van Willem II in Tilburg.
,,Het is nu al een paar keer uit de hand gelopen. De fans van Marokko willen zich blijkbaar niet gedragen. Het lijkt me daarom tijd voor een afkoelingsperiode voor oefenwedstrijden tegen Marokko. De komende vijf jaar lijkt me een goede periode'', aldus Kesler.
Kesler liet weten dat de KNVB de schade in het stadion van Willem II zal vergoeden. ,,De KNVB is volgens afspraak verantwoordelijk voor de schade en die zullen we vergoeden.''
Ik denk dat de meeste Marokkanen in het stadion al een voorwaardelijke celstraf hebben en dat we simpelweg niet genoeg ruimte in de gavangenis hebben om ze allemaal weer op te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, wauw, 5 jaren geen wedstrijden tegen Marokko. Oeh wat erg.![]()
Een maand geleden kreeg een PSV supporter die na de wedstrijd uit blijdschap het veld oprende maar liefst 15000 pleuro boete. Dit hele voorval zal wel weer in de doofpot gestopt worden. Kunnen ze niet gewoon AL die etters van gisteravond 5 jaar in de gevangenis sodemieteren in plaats van maar weer de kop in het zand te steken en het na een weekje weer te vergeten?
Dat valt wel mee. Het is niet zo verassend meer. Ik heb voornamelijk genoten van het voetballend aspect. Daar hoor ik hier niemand over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:51 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het moet wel hard zijn om je geloofsgenoten zo hard naast de pot te zie pissen.![]()
Wat ben jij toch een ongelofelijke hypocriet!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is niet zo verassend meer. Ik heb voornamelijk genoten van het voetballend aspect. Daar hoor ik hier niemand over.²
Marokkanen zijn een echte aanwinst voor Nederland.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Ben jij dezelfde hofstadtgruppe als op geenstijl trouwens?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Marokkanen zijn een echte aanwinst voor Nederland.
Origineel is het absoluut.
Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als mijn soortgenoten zich zo zouden misdragenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is niet zo verassend meer. Ik heb voornamelijk genoten van het voetballend aspect. Daar hoor ik hier niemand over.²
Kun je dit onderbouwen? IK voel me gewoon ontzettend romig. Ik probeer de essentie van gisteren aan te halen, en dat was de voetbalwedstrijd. Dat we een hoofdzaak maken van de rellen is juist wat die Marokkaanse poedels willen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ongelofelijke hypocriet!!!!
Ja, dat zal iemand interesseren, wat Jong Oranje doet in een oefenduel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb ook het gevoel dat men deze kans bewust aangrijpt om zo het pak slaag dat Jong-Oranje heeft gekregen te verdoezelen.
Niet te filmen die BansheeBoy, tevens illustratief voor het "Marokkanendrama".quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen? IK voel me gewoon ontzettend romig. Ik probeer de essentie van gisteren aan te halen, en dat was de voetbalwedstrijd. Dat we een hoofdzaak maken van de rellen is juist wat die Marokkaanse poedels willen.
Ik heb ook het gevoel dat men deze kans bewust aangrijpt om zo het pak slaag dat Jong-Oranje heeft gekregen te verdoezelen.²
Iedereen had zich gefocust op deze rellen, of het nou 0-2 was voor Jong-Marokko of 4-0 voor Jong Oranje. Ik kan ook jouw lijn doortrekken en denken: slim gespeeld van Jong-Oranje. Na de eerste ongeregeldheden bij de 0-0 hebben wij maar besloten om expres te verliezen, want bij een winst van Jong-Oranje was het leed helemaal niet meer te overzien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je dit onderbouwen? IK voel me gewoon ontzettend romig. Ik probeer de essentie van gisteren aan te halen, en dat was de voetbalwedstrijd. Dat we een hoofdzaak maken van de rellen is juist wat die Marokkaanse poedels willen.
Ik heb ook het gevoel dat men deze kans bewust aangrijpt om zo het pak slaag dat Jong-Oranje heeft gekregen te verdoezelen.²
Dat het niet verrassend meer is maakt het juist extra erg. Bovendien speel je door het nu niet keihard en ondubbelzinnig te veroordelen mensen als Wilders in de kaart.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is niet zo verassend meer.
Mijn vriendin woont aan de straat waar ze met z'n alle voorbij liepen. Compleet met politie te paard, flink aantal busjes en motoragenten. En schreeuwen: <ziekte>holland dit, <ziekte> politie etc. etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 06:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
nou ze kwamen dus voor de wedstrijd al vanaf het station hier naar toe gelopen (waarom geen bussen?) en ze liepen al te provoceren als een gek! schelden tegen politie over auto's lopen dat soort dingen, politie deed helemaal niets
na wedstrijd zijn ze weer langs komen lopen en hebben ze onder andere de spiegels van auto's getrapt en ramen in geslagen
heerlijk weer dit soort gezeik!
Dat je jezelf nog serieus neemt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Allemaal vastbinden aan een boom en laten dekken door een hengst......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef SuperRogier het volgende:
Check die foto's ook dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef guapo het volgende:
[..]
Allemaal vastbinden aan een boom en laten dekken door een hengst......stenigen of in de fik steken.
![]()
Ag! laat ze een weekje vlinders kijken in een lekker warm land. Daar worden ze beter vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer dat de ME niet even stevig ingreep. Alleen een paar stewards aanwezig jammer genoeg. Heb ook niks gehoord over opgepakte mensen die een boete krijgen.
Maar het blijven onze kansjongeren hoor daar uit Marokko!
Dat zijn gewoon normale dingen, het is triest dat je zulke dingen al in het nieuws zou moeten brengen als tegenbod van wat er allemaal verkeerd gaat in het Marokkaanse deel van de maatschappij. Da's hetzelfde als bijvoorbeeld Ajax-fans een voetbalhonk helemaal kapot slaan, en dan later in het nieuws komen omdat ze een gezellige barbecue hebben georganiseerd waar niks vervelends is gebeurd. En dan zeggen, zie je wel het zijn toch wel goeie jongens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef beijar het volgende:
[..]
typisc weer, de goede dingen zoals politieke debatten in buurthuizen waar veel mensen op afkomen, die komen nooit in het nieuws, alleen maar hoe slecht het gaat...![]()
en nee dat maakt deze dag niet goed, maar dit is niet het enige wat er gebeurd.
Amenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:14 schreef SHE het volgende:
Of het nou marokkanen, turken, hagenezen of amsterdammers zijn..het is toch sneu dat mannen zich om een spelletje ( ja, spelletje ) laten verleiden tot zulk primitief gedrag.
Voor de onoplettende kijker thuis; het gaat om een spelletje, waarbij 2 x 11 mannen achter een bal aanhollen met het doel deze langs de keeper te krijgen.
Ja man, dat is oorlog!
Ze moeten alle kutsupporters, alle zich misdragende klootviolen, bij de eerste de beste overtreding lekker naar een of ander kutland sturen als militair.
Ik ben benieuwd hoe tof ze dan nog zijn.
Losers.
Wat is het dan Einstein?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:17 schreef BonJovi het volgende:
Vrouwen die zeggen dat voetbal een spelletje is
Voetbal is emotie en passie. Je kan het begrijpen of je kunt het niet begrijpen simpel. Als je ergens van houd, dan is het niet zomaar iets. Als je bijvoorbeeld van iets houd en ik ga daarop in van het is maar...dan accepteer je het ook niet omdat het veel dieper is. Dus je vader ging ook wel eens naar wedstrijden, dus je pa is ook gelijk een hooligan? tuurlijk niet hij vond voetbal ook meer dan een spelletjequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is het dan Einstein?
Wat de neuk wil je er meer van maken? In deze wereld zijn er miljoenen zaken belangrijker en gewichtiger dan een sportief spel.
Vallen er doden bij een schaakwedstrijd? Worden ijsbanen compleet afgetuigd?
Waar haalt de minder bedeelde voetbal liefhebber in godesnaam de arrogantie vandaan om van voetbal ineens een halszaak te maken?
Dat ik een vrouw ben doet overigens niets af aan dit feit. Ik zat vroeger met veel plezier met mijn vader op de tribune. Nu niet meer natuurlijk, want no way in hell dat ik naar een spel ga kijken die zulke nare randverschijnselen met zic meebrengt.
Op mijn bank is de sfeer duizenden malen beter![]()
Ik heb verhalen gehoord... over marokkanen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:36 schreef SHE het volgende:
Als ik ergens van houd en mijn emotie er in zit; dan maak ik het niet kapot.
Of sla jij je vriendin ook?
Ik ben geen marokkaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord... over marokkanen...
Deze post slaat de spijker op zijn kop!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ach, ik vind dat te snel dingen op racisme en discriminatie gegooid worden. Ik word er gewoon schijtziek van als een groep jongeren de boel verziekt. Helaas zijn dat in toenemende mate Marokkanen en dan is 't logisch dat je daar ook steeds meer een afkeer van krijgt. Gezond verstand is 't eerder. Zo kun je een aap ook leren om een blokje in een bepaald gleufje te duwen. Geef 'm genoeg prikkels en hij zal 't trucje leren. Het trucje van de Nederlander is nu om groepen Marokkanen te vermijden. Niet echt plezierig om daar telkens op te moeten letten. En dan vraag ik mij af waarom Marokkanen, en dan juist bij uitstek deze jongeren, de vermoorde onschuld spelen en zeggen dat wij racisten zijn.
Zoals je net kon zien bij de wedstrijd zijn Aisatti en Bakkal landverraders, is Hezbollah een puike organisatie en is het Nederlands volkslied blijkbaar iets waar je zo hard mogelijk doorheen moet fluiten. Ik denk dat er eigenlijk een soort tegenreactie onder de Nederlanders aan het ontstaan is, omdat die Marokkanen zo zeuren.
1. Marokkanen leren de taal niet goed. Belanden in lagere banen.
2. Frustratie onder Marokkaanse jongeren vanwege lagere banen, werkloosheid.
3. Frustratie uit zich in vernielingen, criminaliteit.
4. Nederlanders zien dit en beginnen de Marokkanen te vrezen.
5. Marokkanen beginnen te zagen over discriminatie en racisme en slopen voetbalstadions en worden extreem nationalistisch en zetten zich af tegen Nederland.
6. Nederlanders zijn het beu en kotsen op Marokkaanse hangjeugd. Merendeel vindt dat de raddraaiers maar gewoon naar Marokko terugmoeten.
7. Lonsdalers en Marokkanen beginnen straatgevechten, auto's gaan in vlammen op.
8. Nederland stelt Binnenlandse Veegtroepen in, een soort miliatire ME. Straten worden schoongeveegd, reljongeren neergeknuppeld.
9. Algehele paniek.
Zoiets, als er niet ingegrepen wordt.
En het wordt alleen maar erger (zelfs als ze zich normaal zouden gedragen is dit land trouwens al jaren veel en veel te vol).quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Breezer1981 het volgende:
Die jongeren moeten over 20 jaar een gedeelte van onze maatschappij dragen.![]()
Wie heeft daar vertrouwen in?
Ik niet in ieders geval. Een groot deel van de marokkaanse jeugd heeft gewoon totaal geen respect voor Nederland.
Zo mag ik 't graag zien. Geef die gore geiten-neuker maar een knal tegen die lelijke rotkop van 'mquote:
Zwelg maar lekker in dat achterlijke geloof van je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Er zit een groot verschil tussen het klassieke hooliganisme en de gebeurtenissen van gisteren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is het dan Einstein?
Wat de neuk wil je er meer van maken? In deze wereld zijn er miljoenen zaken belangrijker en gewichtiger dan een sportief spel.
Vallen er doden bij een schaakwedstrijd? Worden ijsbanen compleet afgetuigd?
Waar haalt de minder bedeelde voetbal liefhebber in godesnaam de arrogantie vandaan om van voetbal ineens een halszaak te maken?
Dat ik een vrouw ben doet overigens niets af aan dit feit. Ik zat vroeger met veel plezier met mijn vader op de tribune. Nu niet meer natuurlijk, want no way in hell dat ik naar een spel ga kijken die zulke nare randverschijnselen met zic meebrengt.
Op mijn bank is de sfeer duizenden malen beter![]()
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef Zinkie het volgende:
Marrokanen had je weg kunnen laten, want dat kunnen we zelf wel invullen![]()
Ondanks dat ik niet alle Marokkanen over een kam wil scheren, is dit inderdaad geen farce. Ik zie hier in Brussel ook alleen maar Marokkanen werken in de beveiliging, kebabzaken, theehuizen of telefoonhuizen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Alpha2 het volgende:
Verschrikkelijk als je er bij bedenkt dat er steeds meer komen en over een jaren heel het land naar de klote gaat.
Werken willen ze niet, enkele misschien als uitsmijter of "beveiliger" omdat ze daet stoer vinden.
Ik zie van wel van dit soort rakkers, niet ouder dan 20 in een jonge bmw3 of mercedes rijden... op tijden dat normale wensen werken natuurlijk. Alsof ze ervoor hebben gewerkt.
Beter dit volk kwijt dan rijk, zijn toch maar enkele die zich goed gedragen, het gros hebben we niet nodig in dit land.
idd, maar dat mag je eigenlijk niet zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Alpha2 het volgende:
Verschrikkelijk als je er bij bedenkt dat er steeds meer komen en over een jaren heel het land naar de klote gaat.
Werken willen ze niet, enkele misschien als uitsmijter of "beveiliger" omdat ze daet stoer vinden.
Ik zie van wel van dit soort rakkers, niet ouder dan 20 in een jonge bmw3 of mercedes rijden... op tijden dat normale wensen werken natuurlijk. Alsof ze ervoor hebben gewerkt.
Beter dit volk kwijt dan rijk, zijn toch maar enkele die zich goed gedragen, het gros hebben we niet nodig in dit land.
Vijfde colonnequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd, maar dat mag je eigenlijk niet zeggenIk weet niet wat het is, maar na het zien van die beelden op TV gisteren vraag ik wel weer me af wat ze nou eigenlijk bezielt. Helemaal door het dolle, met vuur in de ogen alsof het oorlog is. En het gaat niet om voetbal, want ik denk dat meer dan de helft van de 'supporters' niet eens 1 naam kunnen noemen van een speler uit het Marokkaanse team. Ik vind dit echt heel apart en eng. Stel dat er oorlog zou uitbreken met een Arabisch land, zouden deze 'Nederlanders' dan meevechten met Nederland? Of op andere wijze partij kiezen voor Nederland? Ik heb zo mijn twijfels en op die grond mogen ze van mij dus ook per direct het land uit worden getrapt indien het zover komt.
Zie ook waarom het altijd oorlog is in het middenoosten (ja, marokkanen komen daar niet vandaan, maar wel veel overeenkomsten). Ze hebben gewoon iets in zich waardoor er geen vrede mogelijk is. En is er minimaal onrecht aangedaan (paar spotprenten in Denemarken), meteen met zn allen de straat op, alles slopen, vlaggen verbranden, doodsverwensingen uitspreken. Om niks eigenlijk.
Snap niet dat er mensen zijn die nog zeggen dat je niet moet 'generaliseren' en dat het maar een 'minderheid' is van de marokkanen
Dat van die spotprenten is enorm opgeklopt in de westerse media, in werkelijkheid zijn er maar amper dingen gebeurd en wat er gebeurd is vond meestal plaat onder sterke invloed van de regering van die landen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Palomar het volgende:
Zie ook waarom het altijd oorlog is in het middenoosten (ja, marokkanen komen daar niet vandaan, maar wel veel overeenkomsten). Ze hebben gewoon iets in zich waardoor er geen vrede mogelijk is. En is er minimaal onrecht aangedaan (paar spotprenten in Denemarken), meteen met zn allen de straat op, alles slopen, vlaggen verbranden, doodsverwensingen uitspreken. Om niks eigenlijk.
Nee, dat is niet standaard bij voetbal en zeker niet op deze manier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef Dagonet het volgende:
Waarom nou weer Marokkanen verzieken de boel weer. Dit is toch standaard bij voetbal, kom op zeg.
Een voetbalwedstrijd waarbij dingen gesloopt worden, nee, echt schokkend. Nu was het op het veld in plaats van op bijvoorbeeld het Leidse plein, da's mooi, scheelt weer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet standaard bij voetbal en zeker niet op deze manier.
wat een onzin. het is namelijk áltijd raak met die gasten bij voetbal, als ze verloren hebben is het nog net een tikkie erger. niet zo moeilijk gaan doen en proberen om maar niet het beestje bij de naam willen noemen. dat is schijnheilig in dit topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:40 schreef Dagonet het volgende:
Waarom nou weer Marokkanen verzieken de boel weer. Dit is toch standaard bij voetbal, kom op zeg.
De huldigingen van Ajax lopen ook te vaak uit de hand, maar de laatstegrootschalige rellen in een stadion zijn m.u.v. de wedstrijde van Marokko jaren geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd waarbij dingen gesloopt worden, nee, echt schokkend. Nu was het op het veld in plaats van op bijvoorbeeld het Leidse plein, da's mooi, scheelt weer.
Voetbalwedstrijd loopt uit de hand door toeschouwers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. het is namelijk áltijd raak met die gasten bij voetbal, als ze verloren hebben is het nog net een tikkie erger. niet zo moeilijk gaan doen en proberen om maar niet het beestje bij de naam willen noemen. dat is schijnheilig in dit topic.
Kleinschalig komt echter steeds vaker voor en wordt steeds normaler gevonden. Dat fans de training van Utrecht verstoorden om verhaal te komen halen vond Booy er al bij horen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De huldigingen van Ajax lopen ook te vaak uit de hand, maar de laatstegrootschalige rellen in een stadion zijn m.u.v. de wedstrijde van Marokko jaren geleden.
nogmaals. het loopt altijd uit de hand met marokkanen. altijd. dat is toch niet leuk meer? liever zie ik idd geen wedstrijden in nederland meer met een marokkaans elftal, dan is het altijd rotzooi geblazen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijd loopt uit de hand door toeschouwers.
Dat kan je toch geen nieuws noemen?
Wedstrijden worden vaak genoeg stilgelegd of hadden dat moeten worden volgens de richtlijnen, nu is het een keertje een béétje extremer en het is opeens gigantisch nieuws omdat het marokkanen zijn. Het uit de hand lopen van Utrecht tegen Groningen met gewonden hoor je amper iets over.
Dat komt helemaal niet steeds vaker voor, het geweld in en rond de voetbalstadions is de laatste jaren significant afgenomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kleinschalig komt echter steeds vaker voor en wordt steeds normaler gevonden.
Nogmaals, het loopt altijd uit de hand met huldigingen. altijd. dat is toch niet leuk meer? liever zie ik idd geen wedstrijden in nederland meer met een huldiging na afloop, dan is het altijd rotzooi geblazen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals. het loopt altijd uit de hand met marokkanen. altijd. dat is toch niet leuk meer? liever zie ik idd geen wedstrijden in nederland meer met een marokkaans elftal, dan is het altijd rotzooi geblazen.
Altijd? Volgens mij is de huldiging van PSV de laatste jaren vlekkeloos verlopen, net zoals de huldiging van Roda, Twente en Utrecht na hun bekerwinst. Je vergelijking gaat dus mank.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nogmaals, het loopt altijd uit de hand met huldigingen. altijd. dat is toch niet leuk meer? liever zie ik idd geen wedstrijden in nederland meer met een huldiging na afloop, dan is het altijd rotzooi geblazen.
prima jongen. dat vind ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nogmaals, het loopt altijd uit de hand met huldigingen. altijd. dat is toch niet leuk meer? liever zie ik idd geen wedstrijden in nederland meer met een huldiging na afloop, dan is het altijd rotzooi geblazen.
je praat poep en je bent domquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Minder politie-inzet bij de wedstrijden in het betaald voetbal, maar wel fors meer aanhoudingen. Dat is de beeld van het voetbalseizoen 2005-2006 volgens het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV).quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat komt helemaal niet steeds vaker voor, het geweld in en rond de voetbalstadions is de laatste jaren significant afgenomen.
ja-ha. maar daar gaat dit topic niet over. nogmaalsquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Minder politie-inzet bij de wedstrijden in het betaald voetbal, maar wel fors meer aanhoudingen. Dat is de beeld van het voetbalseizoen 2005-2006 volgens het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV).
De spreekkoren, het drugsgebruik, de opstootjes, een speler die bier naar z'n hoofd krijgt geslingerd.
Niemand rond de club wil het en toch gebeurt het. Keer op keer weer.
Ajax-supporters deden in mei vorig jaar een poging het Leidseplein in Amsterdam te verbouwen na de bekerwinst van hun club. Den Haag- supporters bestormden het veld tijdens een wedstrijd en bedreigden coach Adelaar zodanig dat hij zich gedwongen voelde op te stappen. Feyenoord-hooligans vernielden een paar weken geleden nog maar een deel van de binnenstad van het Franse Nancy, vlak voor een Europa Cup- wedstrijd.
Zomaar wat quotes uit artikelen van het afgelopen half jaar. Allemaal met dezelfde strekking: vechten tegen de bierkaai.
Ik vind er geen verschil tussen zitten, hooligans zijn hooligans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja-ha. maar daar gaat dit topic niet over. nogmaals![]()
er zijn genoeg topics over andere hooligans.
hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind er geen verschil tussen zitten, hooligans zijn hooligans.
Welke gasten? Hooligans of Marrokanen? Of Marrokaanse hooligans? Of nederlandse hooligans?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. het is namelijk áltijd raak met die gasten bij voetbal, als ze verloren hebben is het nog net een tikkie erger. niet zo moeilijk gaan doen en proberen om maar niet het beestje bij de naam willen noemen. dat is schijnheilig in dit topic.
Benefiet? Alles wat ik lees heeft het over een oefenwedstrijd, geen benefietwedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.
heb jij ooit 'supporters' bij een benefiet wedstrijd voor hun eigen land zich als hooligans zien gedragen?
de schade was zo groot dat er nauwelijks geld overbleef voor de initiatiefnemer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Welke gasten? Hooligans of Marrokanen? Of Marrokaanse hooligans? Of nederlandse hooligans?
De enige vieze schijnheil hier dat ben jij. Gaan lopen janken over hooligans als ze toevallig Marrokaan zijn. Ik wou dat je ook zo'n grote bek had wanneer Feyenoord supporters Nederland weer een te schande maken in het het buitenland.
Ga even praten met wat mensen die toko hebben op het leidseplein. Ga even in Duitsland of Frankrijk vragen wat ze vinden van "onze" hooligans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.
heb jij ooit 'supporters' bij een benefiet wedstrijd voor hun eigen land zich als hooligans zien gedragen?
de schade was zo groot dat er nauwelijks geld overbleef voor de initiatiefnemer.
nee wat ik dus wil aangeven is dat het altijd raak is met die marokkaanse 'voetballiefhebbers'. altijd betekent ook tijdens een benefietwedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Benefiet? Alles wat ik lees heeft het over een oefenwedstrijd, geen benefietwedstrijd.
nogmaals, je lult maar wat raak knul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ga even praten met wat mensen die toko hebben op het leidseplein. Ga even in Duitsland of Frankrijk vragen wat ze vinden van "onze" hooligans.
Het probleem met jou is gewoon dat je zo fucking gefrustreerd bent dat je ieder negatief nieuwsbericht over Marrokanen weer moet aangrijpen om je frustraties te uiten.
Hooligans die de boel slopen moet gewoon hard aangepakt worden. En het interreseert mij geen zak of het Turken, Marrokanen, Nederlanders, Chinesen of Eskimos zijn.
En is dat zo anders dan dan wat er meerdere keren per week in elk stadion voorvalt? Maar dat is zo kleinschalig, dat mag eigenlijk geen naam hebben, die opstootjes, die mishandelingen, vechtpartijen, spreekkoren, sloperijtjes. Da's normaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee wat ik dus wil aangeven is dat het altijd raak is met die marokkaanse 'voetballiefhebbers'. altijd betekent ook tijdens een benefietwedstrijd.
maar daar gaat dit topic toch niet overquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En is dat zo anders dan dan wat er meerdere keren per week in elk stadion voorvalt? Maar dat is zo kleinschalig, dat mag eigenlijk geen naam hebben, die opstootjes, die mishandelingen, vechtpartijen, spreekkoren, sloperijtjes. Da's normaal.
Het topic gaat over supportersgeweld of niet dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar daar gaat dit topic toch niet over![]()
nee het topic gaat over het onafwendbare supportersgeweld van juist, specifiek, genoemd en louter marokkanen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic gaat over supportersgeweld of niet dan?
Het toppunt vond ik nog toen de paus over de islam had gezegd dat het een geweldadige religie was. Meteen bomaanslagen in Turkije en de paus moest het terugnemen anders gingen ze em vermoorden. Nee zo ontkracht je zijn uitspraak idd jahquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Palomar het volgende:
Nee hoor, ik open volgend speelweekend wel een apart topic in VBL over het supportsgeweld per club.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het topic gaat over het onafwendbare supportersgeweld van juist, specifiek, genoemd en louter marokkanen.
zie je het nu nog niet of hoop je dat er straks geen deel II geopend gaat worden?
jah dat wordt lachenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik open volgend speelweekend wel een apart topic in VBL over het supportsgeweld per club.
Oh nee, dat mag niet, dat is een 'randverschijnsel'.
Die marokkanen moeten het gewoon veel vaker doen joh, dan is het normaal en accepteren we het
Ik zie eigenlijk alleen maar overeenkomsten, een groep mensen die uit verveling gaat lopen rotzooi schoppen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen het klassieke hooliganisme en de gebeurtenissen van gisteren.
Zoals ik al eerder heb beschreven in deze topic, snap ik wel waarom, alleen is de manier waarop ongehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ach gut. Reactie van de een woordvoerder van de Marrokaanse gemeenschap:
"Een groep jongeren voelt zich achtergesteld en uit het op deze manier".
Ja inderdaad, daarom ben je er altijd weer als de kippen bij als het weer eens over Marrokanen gaat. Een zielig ventje dat ben je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, je lult maar wat raak knul.
bekijk mijn complete topiclijst eens lulhannes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ben je er altijd weer als de kippen bij als het weer eens over Marrokanen gaat. Een zielig ventje dat ben je.
Altijd weer die tyfus voetbalsupporters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |