hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind er geen verschil tussen zitten, hooligans zijn hooligans.
Welke gasten? Hooligans of Marrokanen? Of Marrokaanse hooligans? Of nederlandse hooligans?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. het is namelijk áltijd raak met die gasten bij voetbal, als ze verloren hebben is het nog net een tikkie erger. niet zo moeilijk gaan doen en proberen om maar niet het beestje bij de naam willen noemen. dat is schijnheilig in dit topic.
Benefiet? Alles wat ik lees heeft het over een oefenwedstrijd, geen benefietwedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.
heb jij ooit 'supporters' bij een benefiet wedstrijd voor hun eigen land zich als hooligans zien gedragen?
de schade was zo groot dat er nauwelijks geld overbleef voor de initiatiefnemer.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Welke gasten? Hooligans of Marrokanen? Of Marrokaanse hooligans? Of nederlandse hooligans?
De enige vieze schijnheil hier dat ben jij. Gaan lopen janken over hooligans als ze toevallig Marrokaan zijn. Ik wou dat je ook zo'n grote bek had wanneer Feyenoord supporters Nederland weer een te schande maken in het het buitenland.
Ga even praten met wat mensen die toko hebben op het leidseplein. Ga even in Duitsland of Frankrijk vragen wat ze vinden van "onze" hooligans.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt er van af. bovendien zie je ook vaak ineens wat gekroeste knokploegjes uit west opduiken als er lekker wat te rellen valt.
heb jij ooit 'supporters' bij een benefiet wedstrijd voor hun eigen land zich als hooligans zien gedragen?
de schade was zo groot dat er nauwelijks geld overbleef voor de initiatiefnemer.
nee wat ik dus wil aangeven is dat het altijd raak is met die marokkaanse 'voetballiefhebbers'. altijd betekent ook tijdens een benefietwedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Benefiet? Alles wat ik lees heeft het over een oefenwedstrijd, geen benefietwedstrijd.
nogmaals, je lult maar wat raak knul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ga even praten met wat mensen die toko hebben op het leidseplein. Ga even in Duitsland of Frankrijk vragen wat ze vinden van "onze" hooligans.
Het probleem met jou is gewoon dat je zo fucking gefrustreerd bent dat je ieder negatief nieuwsbericht over Marrokanen weer moet aangrijpen om je frustraties te uiten.
Hooligans die de boel slopen moet gewoon hard aangepakt worden. En het interreseert mij geen zak of het Turken, Marrokanen, Nederlanders, Chinesen of Eskimos zijn.
En is dat zo anders dan dan wat er meerdere keren per week in elk stadion voorvalt? Maar dat is zo kleinschalig, dat mag eigenlijk geen naam hebben, die opstootjes, die mishandelingen, vechtpartijen, spreekkoren, sloperijtjes. Da's normaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee wat ik dus wil aangeven is dat het altijd raak is met die marokkaanse 'voetballiefhebbers'. altijd betekent ook tijdens een benefietwedstrijd.
maar daar gaat dit topic toch niet overquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En is dat zo anders dan dan wat er meerdere keren per week in elk stadion voorvalt? Maar dat is zo kleinschalig, dat mag eigenlijk geen naam hebben, die opstootjes, die mishandelingen, vechtpartijen, spreekkoren, sloperijtjes. Da's normaal.
Het topic gaat over supportersgeweld of niet dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar daar gaat dit topic toch niet over![]()
nee het topic gaat over het onafwendbare supportersgeweld van juist, specifiek, genoemd en louter marokkanen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het topic gaat over supportersgeweld of niet dan?
Het toppunt vond ik nog toen de paus over de islam had gezegd dat het een geweldadige religie was. Meteen bomaanslagen in Turkije en de paus moest het terugnemen anders gingen ze em vermoorden. Nee zo ontkracht je zijn uitspraak idd jahquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef Palomar het volgende:
Zie ook waarom het altijd oorlog is in het middenoosten (ja, marokkanen komen daar niet vandaan, maar wel veel overeenkomsten). Ze hebben gewoon iets in zich waardoor er geen vrede mogelijk is. En is er minimaal onrecht aangedaan (paar spotprenten in Denemarken), meteen met zn allen de straat op, alles slopen, vlaggen verbranden, doodsverwensingen uitspreken. Om niks eigenlijk.
Nee hoor, ik open volgend speelweekend wel een apart topic in VBL over het supportsgeweld per club.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het topic gaat over het onafwendbare supportersgeweld van juist, specifiek, genoemd en louter marokkanen.
zie je het nu nog niet of hoop je dat er straks geen deel II geopend gaat worden?
jah dat wordt lachenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik open volgend speelweekend wel een apart topic in VBL over het supportsgeweld per club.
Oh nee, dat mag niet, dat is een 'randverschijnsel'.
Die marokkanen moeten het gewoon veel vaker doen joh, dan is het normaal en accepteren we het
Ik zie eigenlijk alleen maar overeenkomsten, een groep mensen die uit verveling gaat lopen rotzooi schoppen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen het klassieke hooliganisme en de gebeurtenissen van gisteren.
Zoals ik al eerder heb beschreven in deze topic, snap ik wel waarom, alleen is de manier waarop ongehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ach gut. Reactie van de een woordvoerder van de Marrokaanse gemeenschap:
"Een groep jongeren voelt zich achtergesteld en uit het op deze manier".
Ja inderdaad, daarom ben je er altijd weer als de kippen bij als het weer eens over Marrokanen gaat. Een zielig ventje dat ben je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, je lult maar wat raak knul.
bekijk mijn complete topiclijst eens lulhannes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:12 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ben je er altijd weer als de kippen bij als het weer eens over Marrokanen gaat. Een zielig ventje dat ben je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |