klagen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het verder?
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
jij snapt het echt niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.![]()
Als je een beetje voetbal zou volgen, dan zou je weten dat dit ook gebeurt. Zie Ado en Feyenoord afgelopen jaar (al had Valencia / Inter ook geschorst moeten wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
ik snap het heel goed. als ik met 400.000 nederlanders in marokko zou zitten en we zouden ons net zo gedragen, dan zou ik me kapot schamen en heel wat meer kritiek uitten op mijn clubje nederlanders.quote:
vind jij als Marrokaan het niet verstandig om toch een soort van straf opgelegd te krijgen.quote:
In Griekenland zijn het borden bij de marrokanen de stoeltjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Stylez het volgende:
Ze hadden toch gewonnen? Waarom doen ze dan niet wat vrolijker![]()
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef beijar het volgende:
Ik vind het prima dat ze straf krijgen, ik vind het alleen respectloos om meteen te gaan generalseren..
mag ik hun penis wel volschelden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Vlinders vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet je als gewone voetbalsupporter eens flikken.
Dan heb je dus een dikke boete en een jarenlang stadionverbod aan de broek hangen. En welke straffen zullen deze olijke Berbers krijgen ....
"Kardash, jij zou de bal meenemen vandaag!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Ik zie niet een veld vol balkenende's de boel verzieken voor de 5e of 6e keer ofwel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.
Ik verdedig het gedragen dus ook niet, maar ik verdedig wel de andere mensen die er zomaar in betrokken worden.
Ik zeg toch ook niet dat alle nederlanders sukkels zijn omdat balkende een is..?
vooroordelen die telkens bevestigd worden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Beetje gek hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Haha welk licht gun ik als hollander de marrokanen niet in de ogen? een heel fuckign stadion vol licht hebben ze gekregen maar ze kunnen niet rustig die wedstrijd zien en naar huis gaan, het is de hele wedstrijd door eikelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Laten we nou niet de hele wereld er bij halen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
kijk maar naar turkyemspor.
Da's ook om de zoveel wedstrijden relletjes.
Rechtsextremistisch kut blogje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk
Geenstijl noemt het beestje weer mooi bij naam:
[..]
Kudt groenteman
Ja en de Duitsers he, die waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Ze zouden daar bij intergratie veel meer aandacht aan moeten besteden.
Ach, daar is de slechte jeugd alquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
GeenStijl?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen waren ze nog links
Ben het met je eens trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.
Maar! het is wel een enorm groeiend probleem, want jochies van 15 breken de boel nu ook al af. Ik vind het ook betreurenswaardig wat er gebeurt, maar ik vind wel dat er nu moet worden ingegrepen want anders escaleert dit net zoals in Frankrijk. en dan heb ik het over tussen nu en 3 jaar
Jij zou eens een goed boek moeten lezen. Het heet "Leven aan de onderkant" van Theodore Dalrymple. Precies de manier waarop zoveel werklozen, relschoppende marokkanen en andere lieden denken. "We krijgen geen kansen!" - "Het mes ging in zijn lichaam." (In plaats van: Ik stak het mes in zijn lichaam.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Oftewel, als ik een Marokkaan iets fout zie doen, moet ik er wat van zeggen en een tik geven? Dit sluit immers het beste aan bij hun opvoeding...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Bij aankomst? Dat lijkt me al wat te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef beijar het volgende:
Daarom moet het juist tijdens de aankomst veel meer aandacht aan besteed worden, want anders word het wel "ons" probleem, niet alleen die van jou/jullie.
Overeenkomst: Islamietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
Inderdaad en ook veel zijn Koerd die eigenlijk geen Turk willen heten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
En Antillianen doen nooit wat.quote:
Ja maar veruit de overgrote meerderheid, zeker in Nederland, is moslim.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |