klagen nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het verder?
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
jij snapt het echt niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
what ever. dit is wel weer een blamage voor marokko en de marokkaanse manier van proberen te laten zien dat 'er ook goeden tussen zitten'.![]()
Als je een beetje voetbal zou volgen, dan zou je weten dat dit ook gebeurt. Zie Ado en Feyenoord afgelopen jaar (al had Valencia / Inter ook geschorst moeten wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:38 schreef beijar het volgende:
[..]
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redenering
ik snap het heel goed. als ik met 400.000 nederlanders in marokko zou zitten en we zouden ons net zo gedragen, dan zou ik me kapot schamen en heel wat meer kritiek uitten op mijn clubje nederlanders.quote:
vind jij als Marrokaan het niet verstandig om toch een soort van straf opgelegd te krijgen.quote:
In Griekenland zijn het borden bij de marrokanen de stoeltjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:50 schreef Stylez het volgende:
Ze hadden toch gewonnen? Waarom doen ze dan niet wat vrolijker![]()
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef beijar het volgende:
Ik vind het prima dat ze straf krijgen, ik vind het alleen respectloos om meteen te gaan generalseren..
mag ik hun penis wel volschelden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Vlinders vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef zjroentje het volgende:
Dit moet je als gewone voetbalsupporter eens flikken.
Dan heb je dus een dikke boete en een jarenlang stadionverbod aan de broek hangen. En welke straffen zullen deze olijke Berbers krijgen ....
"Kardash, jij zou de bal meenemen vandaag!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? gewoon standaard voetbal wetten.
hoe gaan wedstrijden met marokkanen in het buitenland eik?
Ik zie niet een veld vol balkenende's de boel verzieken voor de 5e of 6e keer ofwel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:59 schreef beijar het volgende:
[..]
Bij de turkse en marokkaanse voetbalclub die ik hier in de omgeving ken is het altijd heel veel schreeuwen bij hde westrijden, gewoon aan de kant. Niet zoals dit, ik denk dat niemand dit normaal vind.
Ik verdedig het gedragen dus ook niet, maar ik verdedig wel de andere mensen die er zomaar in betrokken worden.
Ik zeg toch ook niet dat alle nederlanders sukkels zijn omdat balkende een is..?
vooroordelen die telkens bevestigd worden?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Beetje gek hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:02 schreef beijar het volgende:
Ik zie wel een forum vol vooroordelen ...
Haha welk licht gun ik als hollander de marrokanen niet in de ogen? een heel fuckign stadion vol licht hebben ze gekregen maar ze kunnen niet rustig die wedstrijd zien en naar huis gaan, het is de hele wedstrijd door eikelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Laten we nou niet de hele wereld er bij halen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
kijk maar naar turkyemspor.
Da's ook om de zoveel wedstrijden relletjes.
Rechtsextremistisch kut blogje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk
Geenstijl noemt het beestje weer mooi bij naam:
[..]
Kudt groenteman
Ja en de Duitsers he, die waren ook geen lieverdjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
beijar heeft wel gelijk, het zijn niet alleen Mocro's want die fucking turken kunnen er ook wat van.
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Ze zouden daar bij intergratie veel meer aandacht aan moeten besteden.
Ach, daar is de slechte jeugd alquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
GeenStijl?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Grimm het volgende:
[..]
Voor de verkiezingen waren ze nog links
Ben het met je eens trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Snap ik en ben ik volledig met je eens, ik snap het ook niet dat niemand ingrijpt in dat hele stadion als oudere marrokaan zijnde.
Maar! het is wel een enorm groeiend probleem, want jochies van 15 breken de boel nu ook al af. Ik vind het ook betreurenswaardig wat er gebeurt, maar ik vind wel dat er nu moet worden ingegrepen want anders escaleert dit net zoals in Frankrijk. en dan heb ik het over tussen nu en 3 jaar
Jij zou eens een goed boek moeten lezen. Het heet "Leven aan de onderkant" van Theodore Dalrymple. Precies de manier waarop zoveel werklozen, relschoppende marokkanen en andere lieden denken. "We krijgen geen kansen!" - "Het mes ging in zijn lichaam." (In plaats van: Ik stak het mes in zijn lichaam.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef beijar het volgende:
als jij mensen niet het licht in de ogen geeft dan krijg je dat ook niet terug, dat is een wisselwerking.
ik zou nooit veroordelen op afkomst..
Oftewel, als ik een Marokkaan iets fout zie doen, moet ik er wat van zeggen en een tik geven? Dit sluit immers het beste aan bij hun opvoeding...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef beijar het volgende:
grimm het probleem is niet de marokkanen maar de jeugd, het cultuur verschil de 1e generatie.
in marokko/portugal/spanje is het normaal dat als jou kinderen iets fout doen, de man of vrouw die dat ziet er wat van zegt, een tik geeft, hier kan dat niet want het is anders qua mentaliteit dan heb je meteen ruzie met de ouders. Maar de oudere mensen hebben dat niet door, daardoor hebben ze veel te weinig toezicht en slaan veel jongeren los, maar ook mede door negatieve houding van veel mensen na die slechte ervaringen![]()
Bij aankomst? Dat lijkt me al wat te laat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef beijar het volgende:
Daarom moet het juist tijdens de aankomst veel meer aandacht aan besteed worden, want anders word het wel "ons" probleem, niet alleen die van jou/jullie.
Overeenkomst: Islamietenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef dvdk het volgende:
Inderdaad en ook veel zijn Koerd die eigenlijk geen Turk willen heten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
En Antillianen doen nooit wat.quote:
Ja maar veruit de overgrote meerderheid, zeker in Nederland, is moslim.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef beijar het volgende:
[..]
er zijn ook veel turken die niet moslim maar christen
Dat zeg ik niet, maar het is wel opvallend dat bij alle wedstrijden van de afgelopen tijd met Marokko (in elk geval in Nederland) de boel uit de hand loopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En Antillianen doen nooit wat.
Nederlanders ook niet trouwens. Feyenoord-hooligans zijn altijd heel tof.
Nee dat zeg je niet. Je zegt dat dit bij wedstrijden met Turkse teams ook wel eens is gebeurd en vervolgens zeg je dat het komt omdat het moslims zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is wel opvallend dat bij alle wedstrijden van de afgelopen tijd met Marokko (in elk geval in Nederland) de boel uit de hand loopt.
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:40 schreef Camplo het volgende:
Wat een kutvolk is het toch ook.
En maar blijven ontkennen hč HANNEKE GROENTEKUT.
KUT Marokkanen weer![]()
Het zijn, indien gekloot, opvallend vaak Marokkanen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef marnixds het volgende:
[..]
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.
Waarom denk je dat Engelsen altijd zwaar bewaakt en gecontroleerd worden? Waarom denk je dat Engelse voetbalhooligans worden uitgekotst?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef beijar het volgende:
maar
het is niet opvallend dat als bijv. engeland speelt in het buitenland er ook ineens alles uit de hand loopt?of kunnen die er ook niets aan doen vanwege hun eilandbloed?
typisc weer, de goede dingen zoals politieke debatten in buurthuizen waar veel mensen op afkomen, die komen nooit in het nieuws, alleen maar hoe slecht het gaat...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:44 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Het zijn, indien gekloot, opvallend vaak Marokkanen.
Ik heb stage gelopen in dublin... daar wil je echt geen ruzie met groepjes engelsen krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Engelsen kunnen er inderdaad ook wat van wat betreft voetbalrellen. Maar Engelsen zie ik hier nooit in groepsverband op straat zomaar mensen uitdagen, uitschelden, beroven en in elkaar slaan. Ik moet de eerste Engelsman nog tegenkomen die me lastig valt. En ook de eerste Duitser, en eerste belg, en de eerste Chinees. Bla bla.
Marokkanen echter... zum kotsen.
Dat is met al het nieuws.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:47 schreef beijar het volgende:
[..]
typisc weer, de goede dingen zoals politieke debatten in buurthuizen waar veel mensen op afkomen, die komen nooit in het nieuws, alleen maar hoe slecht het gaat...![]()
ik denk dat de 3e generatie een stuk beter ingeburgerd zal zijn eigenlijk ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het enge is dus dat het voornamelijk de jeugd is, die dus later ook weer kinderen gaan opvoeden. Dat kan natuurlijk niet goed gaan.
Antillianen hebben die ook een voetbalelftal?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
En Antillianen doen nooit wat.
Nederlanders ook niet trouwens. Feyenoord-hooligans zijn altijd heel tof.
Er zijn alleen minder ado supporters dan allochtonen in nederlandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is met al het nieuws.
Je hoort toch ook alleen van de rellen van ADO, niet van de gezellgheid in de kantine als het een keer goed gaat
tja, de media focust zich wel op wat marrokanen doen. Bijna nooit lees je berichten over kampers, zigeuners, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef marnixds het volgende:
[..]
..........het zijn bepaalde mensen van Marrokaanse origine, die het verpesten voor de rest. Lijkt me simpel.
geen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef Vandoooorrr het volgende:
Ik vraag me af wat de gevolgen zullen zijn voor onze Marrokaanse 'helden'...
Ook kampers, zigeuners, krakers, zwervers, tokkies, probleemwijken etc komen regelmatig langs hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef marnixds het volgende:
[..]
tja, de media focust zich wel op wat marrokanen doen. Bijna nooit lees je berichten over kampers, zigeuners, etc.
sbs6 non-stopquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ook kampers, zigeuners, krakers, zwervers, tokkies, probleemwijken etc komen regelmatig langs hoor.![]()
Daar heb je idd gelijk inquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef beijar het volgende:
[..]
Er zijn alleen minder ado supporters dan allochtonen in nederlandstel dat elke keer als een nederlander wat fout doet dit word uitgemolken in het nieuws, dan word jij op den duur ook paranoia en neem je een soort afstand, je krijgt misschien wel een hekel aan die stomme mensen die jou elke keer maar weer vergelijken met jou buurman terwijl je niets verkeerd doet ... hoe aardig ik ook ben en ookal doe ik een studie ik heb altijd het idee dat ik mijzelf elke keer weer opnieuw moet bewijzen vanwege mijn uiterlijk... ik kan daar nog wel redelijk rationeel bij zijn,
maar ik kan me voorstellen dat als je 15 bent en wat minder nadenkt je er behoorlijk gefrustreerd van kan raken...
geen excuus, maar wel realiteit.
Dat is slechts 1 sukkel tussen aardig wat zinnige reacties.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:20 schreef beijar het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus... nevermind... weltrusten...
Tsja nu moeten ze nog snappen dat het stadion afbreken en veld bestormen niet bij 't normale verloop van een wedstrijd horen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
"Verzieken".... noemen we dat tegenwoordig zo als een land kansloos verliest. Ik voel me ontzettend romig, de Marokkanen kwamen, zagen en overwonnen.˛
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
"Verzieken".... noemen we dat tegenwoordig zo als een land kansloos verliest. Ik voel me ontzettend romig, de Marokkanen kwamen, zagen en overwonnen.˛
Neen, dat is niet mijn conclusie. Maar ik kan je poging tot humor en je gevoel voor taal wel waarderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.
Het moet wel hard zijn om je geloofsgenoten zo hard naast de pot te zie pissen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, dat is niet mijn conclusie. Maar ik kan je poging tot humor en je gevoel voor taal wel waarderen.˛
Dat is weer een positief bericht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:51 schreef Labrador1974 het volgende:
Laatste berichten zijn dat Tlburg momenteel afgebroken wordt!
Whehe alleen Allah bestaat nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zeker, dit moet haast wel een teken van Allah zijn. Een voorbode van de snel naderende installatie van een islamitisch kalifaat in Eurabie. Toch nog iemand die het grotere plaatje op waarde weet te schatten. applaus.
Enig verschil is wel dat het hier om een simpel oefenpartijtje gaat tussen Jeugd-elftallen ook nog.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Repeat het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan, maar "Nederlandse" supporters verzieken het ook vaak genoeg. Zie ADO, Ajax ed...
OP dat jeugd EK of WK deden ze toch ook flink rellen hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Enig verschil is wel dat het hier om een simpel oefenpartijtje gaat tussen Jeugd-elftallen ook nog.
goh daar hebben we die provocerende fundamentalist ook weer. loserquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch dat je weer eens bagatelliseert!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
yeps maar mijn auto ligt in puin en het stadion is naar de tering en we hebben weer een leuke discussie dat het allemaal niet zo isquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Typisch dat je weer eens bagatelliseert!
Jong Marokko heeft alleen maar verloren gisteravond, maar dat wil je niet zien en dat wil je niet snappen.
quote:Vijf jaar geen viendschappelijke duels met Marokko
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 23 mei 2007 @ 08:57
De KNVB speelt de komende vijf jaar geen vriendschappelijke wedstrijden meer tegen Marokko. Henk Kesler, directeur betaald voetbal, heeft dit woensdag tegen de NOS-radio gezegd. Hij komt tot dit besluit naar aanleiding van het wangedrag van de Marokkaanse fans in het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko dinsdag in het stadion van Willem II in Tilburg.
,,Het is nu al een paar keer uit de hand gelopen. De fans van Marokko willen zich blijkbaar niet gedragen. Het lijkt me daarom tijd voor een afkoelingsperiode voor oefenwedstrijden tegen Marokko. De komende vijf jaar lijkt me een goede periode'', aldus Kesler.
Kesler liet weten dat de KNVB de schade in het stadion van Willem II zal vergoeden. ,,De KNVB is volgens afspraak verantwoordelijk voor de schade en die zullen we vergoeden.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |