Oh my god, kom je hier mij nu ook al stalken.quote:
ik stalk je nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, kom je hier mij nu ook al stalken.![]()
Waar ken je die skippie van?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat is jouw kloon?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
ik wilde de fipo hebben
ehm daar zeg je wat, ik kan haar wel als kloon gebruikenquote:
wtf. ik wil geen kloon zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef petraa het volgende:
[..]
ehm daar zeg je wat, ik kan haar wel als kloon gebruiken![]()
Wat heb jij nou aan je fiets hangenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
[..]
eh ja tuurlykquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je de lange kleine al aan het bewerkstelligen?![]()
Wat nou 'ook'! Je hebt die naam toch zelf bedacht? En nog maar een kwartier geleden!quote:
quote:
Ik heb alles gelezenquote:
Hou jong was jij ook alweer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is TE bijdehand voor haar leeftijd Lita![]()
Haayy iemand die ik niet kenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo dochter van petraaaaaaaaaaaaaa
![]()
petraaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef petraa het volgende:
ik wilde de fipo hebben
neeeeee! Dat is géén meisjequote:
Ik vond het wel een grappig meisje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Kippiee het volgende:
[..]
neeeeee! Dat is géén meisjedat is een jongen
& hij is leuk
![]()
![]()
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?quote:
Dat is Bill dat ziet iedereenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef Kippiee het volgende:
[..]
neeeeee! Dat is géén meisjedat is een jongen
& hij is leuk
![]()
![]()
Wrom kijk jij boozzz Ian, heb ik ut niet goed gedaan ????quote:
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?In het laatste geval kunnen we losgaan, in het eerste geval zullen we lief voor haar zijn.
Lief voor haar zijn of ons gedragen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is het je dochter dus Peet of toch een kloon van je?In het laatste geval kunnen we losgaan, in het eerste geval zullen we lief voor haar zijn.
Tis echt me dochter, ik zou niet met een foto van een jongens/meisje in me ava gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent mijn zoon heul niet, die ligt languit op de bank te zappen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepje![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Kippiee het volgende:
[..]
Yaaaayy! eindelijk iemand die het ziet![]()
quote:
Hou je de leeftijdsgrens een beetje in de gaten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben de zoon van leandra, wil kippiee een snoepje![]()
OMG... nog zo een van 15.5... het is net dat half wat het m doet hè... klinkt zo "bijna 16"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
zie is btw 15,5 en als ze vervelend wordt sturen jullie haar maar gewoon weg.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Het valt toch niet op dat Ian en ik ongeveer tegelijk terug zijn??![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen
Kom maar op met die excuses![]()
Ik denk dat we dan eerder jou weg sturen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis echt me dochter, ik zou niet met een foto van een jongens/meisje in me ava gaan![]()
enne je hoeft haar niet te ontzien hoor.![]()
zie is btw 15,5 en als ze vervelend wordt sturen jullie haar maar gewoon weg.![]()
No mercy voor klonenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hou je de leeftijdsgrens een beetje in de gaten?![]()
maar t is ook bijna 16quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... nog zo een van 15.5... het is net dat half wat het m doet hè... klinkt zo "bijna 16"![]()
Euh no mercy voor sommige klonenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:09 schreef Kippiee het volgende:
[..]
die is oud johdie heb ik allaaaaaaang
![]()
Alledrie!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat? Jongen? Meisje?? She-male??
Haal die kutkloon dan uit de wiki, dan hoor je mij er niet meer overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo gedraag je je maar tegen een kloon, tegen mij doe je gewoon normaal![]()
Ik weet nix van een kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haal die kutkloon dan uit de wiki, dan hoor je mij er niet meer over![]()
En wat doet dat lekkere wijf precies? Ze schijnt bekend te zijn?quote:
Ze is de zanger van Tokio Hotelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wat doet dat lekkere wijf precies? Ze schijnt bekend te zijn?![]()
Omdat Duitsland dichter bij Tokio is??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah! Gevonden!
Zo begon het:
[afbeelding]
Ja wtf, ik woon in Duitsland daarom weet ik dit![]()
En een heleboel make-up!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen het is een jongen met een heeele weke kin.![]()
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Duitsland dichter bij Tokio is??![]()
Ja dat was mij hier ook al ingefluisterd... er leest een kutpuber meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?![]()
het is geeen tyfusband hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat die tyfusband uit Duitsland komt?![]()
Beetje zingen en jonge meisjes het hoofd op hol jagen (vraag me niet waarom het lukt).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
Kee...nu bekend is geworden hoe het allemaal begon....urm ...wat doet het nu eigenlijk precies
ik was even een foto zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is die Kip nou heen!?
quote:
noob!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ik was even een foto zoeken![]()
maar hoe moet je die hierin zetten
URL copy en [img] & [/img] eromheenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef Kippiee het volgende:
[..]
ik was even een foto zoeken![]()
maar hoe moet je die hierin zetten
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhUquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
Kee...nu bekend is geworden hoe het allemaal begon....urm ...wat doet het nu eigenlijk precies
10 uur?? Wat een tijden?! Kan ze zelf niet beslissen hoe laat ze naar bed moet?!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:18 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarre sorry ik moet jullie alleen laten met dat allerliefste kind van mij, want ik ga me vriendin blij maken![]()
Sturen jullie haar om 10 uur naar bed
![]()
Je wordt langzaam LD!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is jouw verbinding zo snel...Ik kwam minstens als fipo na jou met dezelfde vraag ?
[url=URL copy]fotokipieee[/url] ...hmmzzz...wat doe ik foutquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
URL copy en [[url= & ]afbeelding[/url]] eromheen![]()
Ah nee, niet dat afgrijselijke kutnummerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhU
Rot op met je 16305quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
[url=URL copy]fotokipieee[/url] ...hmmzzz...wat doe ik fout![]()
![]()
Duhhh jij zegt hetzelfde als wat zij tegen me zei. Pfff oke jullie hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
10 uur?? Wat een tijden?! Kan ze zelf niet beslissen hoe laat ze naar bed moet?!
Maarre.... have fun en laters
Nou ja, ik heb er ook 1 van 15.5 en het gebeurt nog maar zelden dat ik hem vertel dat hij naar bed moetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh jij zegt hetzelfde als wat zij tegen me zei. Pfff oke jullie hebben gewonnen.![]()
Wts! Het is echt een jongen!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KIHjmFe7LhU
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah nee, niet dat afgrijselijke kutnummer![]()
Post een fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelen![]()
Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in....niet iedereen kan zo fris en fruitig zijn als jij.![]()
Nufi?? Is dat een nerd met stufi ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Helegaar niet..... tis ook noob! of nufi!
stfu & play, n00bzorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Helegaar niet..... tis ook noob! of nufi!
Ik ben in de kracht van mijn leven snotaap..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet echt kenner, maar wou me wel zo voordoen om jappie extra oud te laten voelen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben in de kracht van mijn leven snotaap..![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whats the use ?? zodat je nog ca 150.000 meer zinloze posts op je naam gehad zou hebben ?![]()
Ik denk dat ie dan op eenzame hoogte had gestaan... met een postcount van minimaal het dubbele van die van Tongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whats the use ?? zodat je nog ca 150.000 meer zinloze posts op je naam gehad zou hebben ?![]()
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..quote:
Do not underestimate the power of the Kutnewbie Schnitzelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..![]()
uhm....quote:
Erger nog, hij heeft mij zelfs al ingehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was maar een gok maar ik zie net dat je me inmiddels binnen een paar maanden tijd al hebt ingehaald..![]()
Moet je maar op 1 account blijven postenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog, hij heeft mij zelfs al ingehaald![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je maar op 1 account blijven posten![]()
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HejIk zag Jappie het allereerst hoor
![]()
delen?![]()
Ik blijf liever anoniemquote:
Mjah...wat zal ik zeggen....de titel van serieuse nummer 1 BS poster is al jaren geleden vergeven aan SFquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan op eenzame hoogte had gestaan... met een postcount van minimaal het dubbele van die van Tong![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HejIk zag Jappie het allereerst hoor
![]()
delen?![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet de TT al aangepast worden?? 2 love or 2 share love??
Ik zal het in gedachten houden voor de volgende SC... voor je het weet opent iedereen een FB topicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]Past beter bij dit liefdevolle topic
![]()
Dat laatste blijft natuurlijk relatief...ik ken mensen die er dieper inzitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik blijf liever anoniem![]()
Jappie zit in het beton![]()
We hadden net een fikkie bij de buren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
Oi! Kan iemand a.u.b. posten over een onderwerp dat ik wel kan volgen?![]()
![]()
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
![]()
En voor dat iedereen nu hardhollend naar Sgop of Vol rent om te kijken watkebeurtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
![]()
Gewoon die AHvaatwastabeltten eens proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??
www.libelle.nlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
M'n vaatwastabletten zijn bijna op en nou roept iedereen dat de AH huismerk vaatwastabletten beter zijn dan SUN vaatwastabletten... wat zal ik doen?? AH huismerk of merktrouw blijven??
ik heb me pyama aanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Talitha het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat laatste blijft natuurlijk relatief...ik ken mensen die er dieper inzitten.![]()
Neh...condensdrogert scheen de oorzaak te zijn geweest....buiten dat het lullig is voor de direct betrokkene bewoner was het wel even sensatie..quote:
Je weet wel gelijk wat het is hequote:
Dat is dat achterlijke forum waar ik wou baggeren tot ik een ban hadquote:
Wat voor forum is het dan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is dat achterlijke forum waar ik wou baggeren tot ik een ban had![]()
Mijn bagger was niet goed genoeg![]()
Vooral onder invloed van Energy Drank!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan echt vet goed baggeren.
En? Kom je nou op televisie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh...condensdrogert scheen de oorzaak te zijn geweest....buiten dat het lullig is voor de direct betrokkene bewoner was het wel even sensatie..![]()
![]()
4 brandweers voor de deur...vlammen die naar buiten sloegen ramen die sprongen...de hele straat op straat.![]()
Tuurlijk! Ik heb de basisschool lang geleden al voltooid.quote:
Dat ken je toch wel?quote:
En wat voor bagger post je daar dan ? (buiten het gebruikelijke Nataaasie is een stinkhoer!! natuurlijk)quote:
Tuurlijk schnitzeltje! Je bent een grote jongen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
En ik kan echt vet goed baggeren.
Bagger behoeft onderwerp noch inhoudquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor bagger post je daar dan ? (buiten het gebruikelijke Nataaasie is een stinkhoer!! natuurlijk)![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk schnitzeltje! Je bent een grote jongen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
Omin veel stylowz, mangquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
nee, met een poesjequote:
quote:
Ze hebben vandaag wel elk uur die afzinkdelen voor de Noordzuidlijn als item..... (onze betonquote:
Ik ben eigenlijk Dayquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij bent een negerin?! Zou je niet zeggen afgaande op je fotoboek. [afbeelding]
Weet je zeker dat je je pyama nog aan hebtquote:
De Ian account is dan ook een kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]Jij bent een negerin?! Zou je niet zeggen afgaande op je fotoboek. [afbeelding]
quote:
Hebbie wat gezegd? Zo van: "Ik stond ernaast toen het gebeurd! Zulleke steekvlammen man!"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je weet het niet he......ze waren wel aan het fillumen...
![]()
Ik heb je hier nog nooit professioneel aan het werk gezien...ik durref het bijna niet te vragen...doe es een stukkie voor.quote:
Doe eens opnemen dan? Ik wil Jappie weleens in actie zien.quote:
ik doe meequote:
Wat!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit professioneel aan het werk gezien...ik durref het bijna niet te vragen...doe es een stukkie voor.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je pyama nog aan hebt
Ik was eerlijk gezegd nog maar net bij kennis...ff middag/avonddutje gedaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebbie wat gezegd? Zo van: "Ik stond ernaast toen het gebeurd! Zulleke steekvlammen man!"![]()
Eend, ik was het net weer een beetje aan het volgen. Doe me dit niet aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?
Je maakt een fatoe![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens opnemen dan? Ik wil Jappie weleens in actie zien.
Oké! Wat heb je ervoor moeten laten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat ik ervoor had moeten laten![]()
Oh, moest het in FB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...![]()
![]()
Fb is altijd wel een geschikte plek naar ik begrepen heb.![]()
grapjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eend, ik was het net weer een beetje aan het volgen. Doe me dit niet aan.![]()
Neuh... het lukt je hier de laatste 10 minuten óók heel aardig.quote:
LOLquote:
Jongeman...de SC is een ons door de geuniformden van dit forum opgedrongen wanstaltelijk gedrocht met als hoofddoel het baggeren bij de kiem te smoren.....als je zelfs dit elementaire wezen van de SC niet begrijpt..hoe kan ik je posts omtrent jouw baggerheroschap dan nog langer serieus nemen.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wees eens barmhartig en leg 'm uit wil je?![]()
Alsof ik in FB zou baggerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Neuh... het lukt je hier de laatste 10 minuten óók heel aardig.![]()
Smerige hitser.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jongeman...de SC is een ons door de geuniformden van dit forum opgedrongen wanstaltelijk gedrocht met als hoofddoel het baggeren bij de kiem te smoren.....als je zelfs dit elementaire wezen van de SC niet begrijpt..hoe kan ik je posts omtrent jouw baggerheroschap dan nog langer serieus nemen.![]()
Ik ga me vast even geestelijk voorbereidenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wees eens barmhartig en leg 'm uit wil je?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De samenwerking vertoont barstenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:56 schreef TherAngelina het volgende:
IS!
Pffrrtt.. ik heb me nog keurig uitgedrukt...daar waar ik "geuniformden" schreef behoeft het meer natuurlijke woord verder geen uitleg naar ik aanneem?quote:
Toch niet SuperMoM hoop ik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Neuh, ehm serieus... ik ben in 8 jaar tijd nog nooit ergens verbannen, op 1 chatbox na waar een of andere domme doos die in haar nickname het woord "super" al had staan met de scepter zwaaide.
Daar werden we met een heel stel verbannen, dat wil zeggen: uit haar chatroom, ze kon ons niet meer handelen, had flauwe botjes lopen die waarschuwden of kickten op bepaalde woorden, zoals "wijf"
Het leuke was wel dat het woord "wijf" weer een deel van het antwoord was op een van de vragen van het Trivia-spel wat er in die chatroom draaide... dan had het antwoordbotje weer een waarschuwing te pakken
Maar goed, ze vond ons niet zo lief en leuk meer... heeft nog gedreigd met een ban van dat hele chatforum maar dat ging niet echt (lees: echt niet) lukken, want verder had geen van ons ergens gezeik.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Neuh, ehm serieus... ik ben in 8 jaar tijd nog nooit ergens verbannen, op 1 chatbox na waar een of andere domme doos die in haar nickname het woord "super" al had staan met de scepter zwaaide.
Daar werden we met een heel stel verbannen, dat wil zeggen: uit haar chatroom, ze kon ons niet meer handelen, had flauwe botjes lopen die waarschuwden of kickten op bepaalde woorden, zoals "wijf"
Het leuke was wel dat het woord "wijf" weer een deel van het antwoord was op een van de vragen van het Trivia-spel wat er in die chatroom draaide... dan had het antwoordbotje weer een waarschuwing te pakken
Maar goed, ze vond ons niet zo lief en leuk meer... heeft nog gedreigd met een ban van dat hele chatforum maar dat ging niet echt (lees: echt niet) lukken, want verder had geen van ons ergens gezeik.
Pijp?quote:
Ik ben me even aan het inschrijven voor de plaatselijke basisschool.quote:
Viel spazzzquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, al die grote plaatjes gaat niet echt lekker hierzo...
Zo ik ga nog even wat analyses doen, beetje lullen met collega's enzo...
Laters
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]VOL-ers zorgen voor elkaar hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een éénlingweg voert door mijn land
Neuh, volgens mij was het SuperWoman... maar ik weiger nou eenmaal mensen aan te spreken met een nick die henzelf boven anderen zet... dus King of Queen nogwat of Mister weetikveel enz. enz. enz. zal ik nooit gebruiken..quote:
Word er eik nog getrained vanaaf in strangleton ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben me even aan het inschrijven voor de plaatselijke basisschool.![]()
Ik zou je internetverbinding eens gaan analyseren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, al die grote plaatjes gaat niet echt lekker hierzo...
Zo ik ga nog even wat analyses doen, beetje lullen met collega's enzo...
Laters
Das waar ook....wat kom je hier eik doen ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik spreek wel een woordje over de grens![]()
Mijn zoon heeft deze nick voor me verzonnenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was het SuperWoman... maar ik weiger nou eenmaal mensen aan te spreken met een nick die henzelf boven anderen zet... dus King of Queen nogwat of Mister weetikveel enz. enz. enz. zal ik nooit gebruiken..
Die worden of volledig genegeerd of ze krijgen een afkorting als ze verder wel aanspreekwaardig zijn![]()
Volgens mij zit ze op dr werk?? Misschien moet ze ff met de IT afdeling bellen om te klagenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou je internetverbinding eens gaan analyseren.
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft deze nick voor me verzonnen![]()
Mag ik soms nog eens op visite komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das waar ook....wat kom je hier eik doen ?![]()
Je verwacht dat ik dat voor je ga checken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Word er eik nog getrained vanaaf in strangleton ?![]()
Pwieh *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgen
Hoe noem jij SuperMoM dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lief dat je je aangesproken voelt, maar geen zorgen
Die is 'm een uur geleden al getieft?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Sjezus...... komt die kutpuber hier vragen of we de dochter van Petraa al naar bed gestuurd hebben
euh neehoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is 'm een uur geleden al getieft?![]()
Het was gezellig...jammer dat je moet gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mag ik soms nog eens op visite komen?En sla me niet
![]()
Kwist niet dat ook jij aan het spijbelen was.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik dat voor je ga checken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was gezellig...jammer dat je moet gaan... [afbeelding] ..dooeeeeeeeiiii!!!!![]()
![]()
Ligt er een beetje aan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
Kan ik de verse SC al enteren of doen we nog ff 20 posts rustig aan??
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Als ik je tegen kom in de buurt... nou dan...dan... euh.... neucken?
![]()
Van onderuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Leandra het volgende:
Kan ik de verse SC al enteren of doen we nog ff 20 posts rustig aan??
Uhuh, en gisteren ook al.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwist niet dat ook jij aan het spijbelen was.![]()
Hoe galant!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Zo meteen hier verder: [DGK SC # 89] 2 share or not 2 share
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
20-05-2007 23:49 - Disana
Hmmm ut schiet nog niet echt op....je bent toch niet bang voor Gert toch Ian![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
Zo meteen hier verder: [DGK SC # 89] 2 share or not 2 share
Stokurt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef Jappie het volgende:
20-05-2007 23:49 - Disana
Hmmm ut schiet nog niet echt op....je bent toch niet bang voor Gert toch Ian![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |